Tavşan;
Evime geldiğimizde her şey yerli yerindeydi yani yapacağımız tek şey burda yaşamaktı.Pandama baktığımda O da Benim gibi evi inceliyordu..
Tüm evi incelememiz bittikten sonra karnımın guruldadığını fark ettim ve "Ben açımmm!"dedim.Bana bir kaç saniye baktı ve "Bende çok açımm!"dedi,gerçekten çok komik bir şekilde aegyo yaparak söylemişti "Açım!"dedikten sonra birbirimize baya bi süre gülmüştük.
Şimdi tek sorun ne yiyeceğimizi bulmaktı.Aklımıza birsürü seçenek geldi ama en sonunda ramende karar kıldık.
Ramene suyu koyduk ve beklemeye başladık ama Panda yerinde bir türlü duramıyordu (çok sabırsız)e tabi o durmayınca ben de onu gıdıklamaya başladım.Tiki olduğunu bilmiyordum,karnına dokunduğum anda gülme krizine girdi gibi bişey oldu ve O öyle gülerken de benim gülmemem mümkün değildi.-O üç dakika hayatımın en dolu geçen üç dakikası olabilirdi.-
Ramenlerimiz tam anlamıyla hazır olduktan sonra yemeye başladık.Ama bir süre sonra kendimizi bi yarış içinde bulduk (en fazla rameni kim yiyecek.)
Yarışın sonunda kesinlikle hiç beklenmedik bir şekilde Panda büyük bir farkla galip geldi.
(KIZ BİR OTURUŞTA 4,5TABAK YEDİİİ!!! bu kız cidden diğerlerinden çok farklı.)Panda;
Saat 11e doğru ikimizin de garip bir şekilde uykusu geldi ve bana onu olacak yatak odasında kalmamı söyledi.Söylediği gibi odaya doğru gittim,odanın kapısına geldiğimde durdum ve "Sana iki şey sorabilir miyim?"dedim "sor"anlamında başını salladı ve"1.Sen bana ne zaman adını söyliyceksin?,2.o mangayı neden bitiremedin?"dedim bana bakarak"1.Sorunun cevabı ....daha değil.Hem sen bana daha sana adınla seslenmeme izin vermedin ki!"dedi Ona "Sen bana ne zaman adını söylersen "dedim,bir süre güldü ve "2.sorun ise......bunu boş olduğumuz zaman anlatırım "dedi ve beni odaya ittirerek gitti.Kendimi yarağa attım ve tavana bakmaya başladım çok kaçamak cevaplar veriyordu ve ben isminden çok o mangayı hala neden bitiremediğini merak ediyorum.
Ben bunlardı düşünürken odanın kapısı çaldı ve Tavşan " Girebilir miyim?"dedi.
"Gir!" dedim ve odaya girip "Sen nerde ve hangi günler çalışıyorsun ?"dedi.Biraz utangaç bir şekilde "Köşe yolundaki barda ama garson olarak !"dedim .Güldü ve "Peki hangi günler?"
"Haftada üç gün yarın cumartesi,pazar "dedim ve yine "Cool "diyip odadan çıktı.Sonra bidaha girdi ve "Ee hangi saatler?" dedi.Ona "napcan"bakışları attım ve "okul çıkışından saat 1e kadar"dedim.Tamam dedi ve odadan çıktı.
İki dakika sonra kapı pat diye açıldı ve ben "Ya noldu!"dedim .Bana küçük çocuklar gibi güldü ve "İyi geceler "deyip odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRSIZ//BTS Jeon Jungkook(tamamlandı)
Fanfiction*Peki senin adın ne? -Ben adımı tanımadıklarına söylemem seni tanıdıktan sonra söylerim belki ama o zamana kadar....bana Tavşan diyebilirsin. *O zaman sende bana seni tanıyana kadar adımla seslenemezsin Tavşan. ... *Ben sana okurum,birlikte yaşarız...