Eve girdiğim anda suratıma gelen tokatla kendimi yerde buldum.
Suratımı yavaşça yukarı kaldırdığımda babamın yine sarhoş olup bana baktığını farkettim.Yalpalayarak üzerime doğru birkaç adım attı ve karnıma sert bir tekme savurdu.Acıdan dolan gözlerimden yere iki damla yaş aktı ve ellerimle karnımı tuttum.Bana hala hırsla bakan babam"Senden bi b*k olmaz.Eve getirdiğin parayla alabildiğim tek şey bu b*ktan içki."dedi ve elindeki içki şişesini bana doğru fırlattı.Kırılan şişenin duvardan sıçrayan bir parçası suratıma gelmişti.Evden hemen çıkmazsam daha kötüsünü yapabileceğini biliyordum ve kapıya doğru koşmaya başladım,arkamdan bir sürü küfür sayıyor,eline geçen herşeyi bana fırlatmaya çalışıyordu.
Apartmandan çıktıktan sonra evin ordan biraz daha uzaklaşmaya başladım.İki sokak aşağıdaki çocuk parkına gittim ve bir banka oturdum.Bir süre sonra istemsizce ağlamaya başladım.Aslında bu duruma alışmıştım ama bu sefer gözyaşlarıma engel olamamıştım...
...
Arkamda bir el hissettim arkamı dönmeme fırsat vermeden bana sarıldı ve "Bu kadar güzel bir gün geçirmişken neden ağlıyorsun ki Pandam".
Bana sarılmayı bırakmadan yanıma oturdu ve suratını bana çevirdi,suratımı o halde görmesini istemediğim için kafamı diğer yöne çevirdim ama elleriyle kafamı tutup kendine çevirdiğinde "Bence ağlarken de...."suratımın o halini gördüğünde bana bir kaç saniye şaşkın şaşkın baktı ama daha sonra gözleri dolmaya başladı ve bana öncekinden daha sıkıca sarılıp saçlarımın arasına birkaç öpücük kondurdu.Ben de ona sarılıp ağlamaya başladım.Onun ağladığını ise kafamdaki ıslaklıktan anladım.
.....
Sanırım aradan yarım saat geçmişti benden ayrılıp "Ne oldu hangi piç yaptı?"diye sordu gözleri hala doluydu.Ona önce anlatmamakta kararlıydın ve bir kaç yalan uydurmaya çalıştım ama
yalan söylemekte hiç iyi değilimdir.
En son gerçekleri anlatmak zorunda kaldım ve kısa bir özet geçtikten sonra bana öncekinden daha dolu gözlerle baktı ve "Budan sonra benimle kalıyorsun!"dedi ben şaşkın şaşkın ona bakarak sadece "Ne?"diyebildim.Bana sarıldı ve "Benle kalıyorsun çünkü bidaha sana böyle birşey yaparsa benim sonum hapishane!"dedi ve "Tek kelime istemiyorum Pandam."diyip burnumu sıktı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRSIZ//BTS Jeon Jungkook(tamamlandı)
Fanfiction*Peki senin adın ne? -Ben adımı tanımadıklarına söylemem seni tanıdıktan sonra söylerim belki ama o zamana kadar....bana Tavşan diyebilirsin. *O zaman sende bana seni tanıyana kadar adımla seslenemezsin Tavşan. ... *Ben sana okurum,birlikte yaşarız...