6.BÖLÜM

727 40 5
                                    

Sabah kendimi O'nun göğsünde buldum.Kaydırakların altındaki boşlukta uyuyakalmıştık.Yavaşça doğruldum ve suratına bakmaya başladım.Hala uyuyordu ve doğrusu uyurken çok tatlı görünüyordu,orda Onunla sonsuza kadar kalkabilirdim ama alarmım çaldı ve bir anda uyandı(şans).Elleriyle gözlerini ovuşturup gerindi ,sessiz ama sıcak bir sesle "Günaydın Pandamm"dedi ve bana sarıldı.Kendimi çok güvende ve huzurlu hissettiğim için onu itemedim ve bana sarılmasına izin verdim ama bir kaç saniye sonra "Okula geç kalıcaz Tavşan"dedim ve ayağa kalktım.Bana anlamsızca baktı "Okul?"dedi.
"Hani insanların birşeyler öğrendiği ya da en azından çalıştığı bi de şu an herkesin sana gıcık olduğu yeri diyorum"dedim
Bir süre daha boş boş baktı ve sonra "Haaa....Yaa offff...ama..."dedi ve isteksizce beni okula doğru sürüklemeye başladı.
...
Sınıfın önüne geldiğimizde "Benim eve bu gün kargo ekibi eşyaları taşıyacak.Sen merak etme "dedi ve burnumu sıkıp sınıfa girdi.
Sınıfa girdiğinde Ondan beklediğimin aksine sakince yerine oturdu ve birşeyler okumaya başladı.Baya şaşırmıştım ama ne okuduğunu merak ettim ve yavaşça arkasına gelip okuduğu şeye baktım.Geçen o herife fırlattığı mangayı okuyordu,yüzümü istemsizce bir gülümseme aldı ve sırama geri geçip kendi kendime gülmeye devam ettim(sınıftakilerin bana attıkları bakışlar"Şizofren heralde seni çılgın avakado "bakışlarıydı.)Onlara aldırmadım ve öğretmeni beklemeye başladım.Bir süre sonra nöbetçi öğretmen geldi ve öğretmenimizin bu gün derse gelemeyeceğini söyledi.Aslında bu iyi de olmuştu,ben de kafamı sıraya gömüp uyumaya çalışmaya başladım.Tam dalacakken sınıfın kaltak grubu masamın üzerine üşüştü ve biri"Canım seni kim bu hale getirdi ?"dedi suratımı göstererek.Tüm sınıf bir anda bana bakmaya başladı sanırım daha önce fark etmemişlerdi Tavşan ise hala manga okuyordu ."Canım suratında pek bi fark göremedim hala çirkinsin ama ....Aaaa sanırım ben ne olduğunu anladım yine kızı ayyaş babasından dayak yedi dimi!"dedi.
İstemsizce gözlerim dolmaya başladı tam ağzımı açacakken arkadan kızın erkek arkadaşı yanıma geldi ve"Bir kızın bu kadar dayak yemesi bana saçma geliyo,acaba yine ne o...luk yaptın da baban yine seni kum torbasına benzetti ."dedi.Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum ve ayağa kalkıp "Sanırım kimin ne olduğunu karıştırdın."dedim sevgilisini göstererek bi yandan da Tavşana bakıyordum ama o hala manga okumakla meşguldü.Sanırım bana yardım etmeyecekti .
Ben Tavşana bakmaya devam ederken boğazımda bir el hissettim ve bir anda kendimi duvarda buldum.Kızın sevgilisi boğazıma yapışmış bana küfürler ediyordu ,yapabildiğim tek şey ellerini tutup daha sıkı sıkmasını engellemekti ama pek bir işe yaramıyordu "Senin gibi bir bar garsonu benim sevgilime ...ha"dedi ve boğazımı daha da sıkmaya başladı .Tam bayılmak üzereyken çocuk bir anda geriye yalpaladı ve kafasını ovmaya başladı "Hangi p*ç attı onu."diye bağırdı ben yarı baygın bir şekilde etrafa bakarken Tavşan sırasından yavaşça kalktı ve "O mangayı bana geri verir misin?daha bitirmemiştim "dedi ve kendinden emin küçük bir gülüş attı.Sınıf kıkırdamaya başladı öfkeden kuduran çocuk Tavşan'ın üzerine doğru yürümeye başladı o sırada Tavşan çantasından başka bir manga daha çıkardı (aynı mangadan bir tane daha)ve onu da çocuğun kafasına attı .
Daha sonra O ,çocuğa doğru yürüdü ve çocuğu altına alıp yumruklamaya başladı,bir andan yumruklarken bir yandan da "Birine bi bok atarken önce kendinizin ne bok olduğunu anlayın çünkü hepinize bu şekilde anlatmak çok zamanımı alır!"dedi ve beni sırtına alarak sınıftan çıktı.
....
Gözlerimi açtığımda okul revirindeydim ve yanımda elimi kıracak kadar sıkı tutan tavşan vardı.Ona doğru baktım ve sadece"Saol"diyebildim bana baktı ve "Se-sen iyimisin?"dedi başımı evet anlamında salladım ve Ona sana birşey sorucam dedim.Kafasını "Sor "anlamında salladı ve ben de"Sende o mangadan kaç tane var ?"dedim.Sanırım daha farklı birşey sorucağımı düşünüyordu biraz rahatlamış gibi nefes aldı ve bana bakıp gülmeye başladı"Ben tüm paramı o mangaya yatırıyorum hatta artık buradaki kitapçı bana bu mangadan satmadığı için başka kitapçılara gitmek zorunda kalıyorum" dedi ve revire dönüp "Artık gidebilir miyiz ?"dedi .
...
Dışarı çıktığımızda Ona "Ama neden sürekli o mangayı alıyorsun?"dedim bana baktı ve "Çünkü hiç bir zaman bitiremedim!"dedi. "Nasıl yani ?alt tarafı manga roman değil ki "dedim .
Hiç birşey söylemedi sadece bana buruk bir gülüş attı ve "Hadi eve gidelim "dedi...

HIRSIZ//BTS Jeon Jungkook(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin