Panda'nın ağzından;
Bir ay oldu.Koskoca bir ay be-ben neden anlamıyorum,Ona ne oldu bilmiyorum sadece gittiğini,sadece hayatımdaki en büyük ve sanırım tek ışığı kaybettiğimi biliyorum.Her gün Onu okulda sınıfa girince görmeyi hayal ediyorum okul bitiyo,sonra belki evdedir diye koşarak eve gidip kapıyı açıyorum sonra yine okula....ama artık koşarak değil ya da gelmesi için umut beslediğimden değil sadece gelmesini her şeyden çok istediğim için...Tavşan'ın ağzından;
Bir ay oldu.Hala işi bitirecek uygun zamanı bulamadım.Kendimi kaybetmeye,kendimden iğrenmeye,kalan son ışığımı nasıl kaybettiğimi izlemeye başladım.Fırsat buldukça Pandamı izliyorum.Onu o kadar özledim ki..Onla yapmak istediğim herşeyi Mi-Cha ile yapıyorum daha doğrusu zorunda kalıyorum,hayalimdeki yapmak istediğim şeylerden bu kadar iğreneceğim aklıma gelmezdi ...
...
Evin önündeyim Pandamla ikimizin evinin önündeyim bir kaç dakika sonra gelir keşke Onu gördüğüm gibi Ona koşup sarılma şansım olsa.
Geldi.
Ama hayattan bıkmış bir şekilde saçları,cildi,gözleri hepsi bitmiş haldeydi.Anahtarı çıkardı ve sokak kapısını açmak için deliğe yöneltti ama o sırada dikkatimi arkasından bıçakla gelen adam çekti.Önce nereye gittiğini anlamaya çalıştım ve Pandama yöneldiğini farkettim.Panda'nın ağzından;
"Ta-Tavşan!"diyebildiğim tek şey buydu.Yerde yatan adama anlamsızca baktım ve daha sonra Tavşan'a,bana bakıyordu,özlemiş gibi bakıyordu."Se-n nerdeydin?Be -ben..."cümlemi tamamlayamadan hıçkırarak ağlamaya başladım ve Ona sarıldım.Bir dakika kadar sarıldık ağladığını ensemdeki yaşlardan anladım ama sonra kendini geri çekip yaşlarını sildi ve "Özür dilerim!"deyip koşmaya başladı.Ben de arkasından koşmaya başladım koşarken bir yandan da"Ta-Tavşan geri gel!yeter,bana neden özür dilediğini söyle!olmaz,böyle olmaz gel geri gel..."ama koşmaya devam ediyordu ben de daha hızlanmaya başladım ama bir süre sonra ayağım takıldı ve düştüm.Acıyla çıkardığım sesi duymuş olmalı ki durdu ve kafasını bana çevirdi.Ona acıyla bakıyordum bana gelmesi beni kucağına alıp eve götürmesi,kanayan dizime bakıp"Daha dikkatli ol!"diye bana kızması için.Bana doğru bir kaç adım attı geri dönecekmiş gibi ama daha sonra "Özür dilerim!"ve uzaklaştı.Gözden kayboldu ben arkasından bağırıp küfür ediyordum beni kendine böyle bağlayıp sonra da bıraktığı için sokağın ortasında hıçkırıklara boğuldum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRSIZ//BTS Jeon Jungkook(tamamlandı)
Fanfiction*Peki senin adın ne? -Ben adımı tanımadıklarına söylemem seni tanıdıktan sonra söylerim belki ama o zamana kadar....bana Tavşan diyebilirsin. *O zaman sende bana seni tanıyana kadar adımla seslenemezsin Tavşan. ... *Ben sana okurum,birlikte yaşarız...