4.BÖLÜM

832 42 1
                                    

Okul çıkış zili çalınca beni kolumdan tuttuğu gibi koşmaya başladı okul çıkışına kadar koştuk(sınıfla okul çıkışı arası mesafe o kadar kısa değil)
Okuldan çıktıktan sonra "Tehlikeli bölgeden uzaklaştığımıza göre yürüyebiliriz."dedi ve okulun aşşağı sokağına doğru yürümeye başladık...
Bir süre sonra küçük bir dükkanın önünde durduk ve bana "Bir dakika bekle"dedi.Tamam anlamında başımı salladım ve gerçekten 1 dakika sonra yanıma geldi"Evet Panda,şimdi nereye gitmek istersin?"dedi .Bir süre düşündüm ve Lunapark dedim.Belki biraz garip gelicek ama ben daha önce lunaparka gitmemiştim.Yine"cool"dedi ve lunaparka yöneldik.
Lunaparkın kapısının önüne geldiğimizde istemsizce"Woooowwww"dedim bana bakıp gülümseyerek "Hadi"dedi ve biletlerimizi alıp içeri girdik.
Lunapark gerçekten ayrı bir dünyaydı,herşey o kadar mükemmeldi ki...
İlk önce "disko"ya bindik.Ben ne olduğunu anlamamıştım biletleri Tavşan aldı ama aletin yanına gelip birden öncekileri izlediğimde Tavşan'a"Buna binmekte emin misin?"dedim.O sırada bizden öncekilerin turu bitti ve Tavşan"Ben Emin değilim!"diyerek beni makineye sürükledi (Sanki ben adını tahmin ediyorum hem o bu espiriyi nerden biliyo ki?Hadi benim annem Türkmüş de...)
Alet çalışmaya başladığında önce tavşana dönüp"Ya o kadar kötü değilmiş sen de çok korktun "dedim .Bana anlamsızca baktı ve sonra"10 saniye "dedi .Önce anlamadım ama aradan 10 saniye geçtikten sonra makine dellenmeye başladı.En son bize bakan küçük çocukları hatırlıyorum....
Makine durduğunda kendimi Tavşan'a sarılmış olarak buldum!
Sanırım Tavşan da benim gibi makine çalışırken Ona sarıldığını fark etmemiş olmalıydı çünkü bana şaşkın şaşkın bakıyordu.O şekilde bir süre birbirimize anlamsızca baktıktan sonra makine sorumlusu amcanın"Hadi inin artık!"demesiyle ayrıldık ve makineden indik.Tavşan sanırım biraz utanmıştı ama benim kadar utanmış olamazdı.Eliyle kafasını kaşıyarak"Şimdi neye binmek istersin?"dedi.
...
Nerdeyse lunaparktaki tüm aletlere binmiştik ve şimdi dönme dolabın üstündeydik Tavşan"Sıra birbirimizi tanımakta!"dedi ve devam etti"Bi bakalım...şimdi sana en sevdiğin rengi falan sormıycam çünkü onlar senin yaşadığın hayatı ve kişiliğini anlamamda yardımcı olmaz sen sorarsın diye soruyorum en sevdiğim renkler:siyah ve kırmızı.Şimdii....aaahh buldum bana ailenden bahset."
Gerçekten o kadar soru varken ailemi sorması....
Derin bir nefes aldım ve "Ailem...ne anlatabilirim ki....annem ben 7 yaşımdayken öldü.Babam .....aslında baba sıfatını haketmiyor.Alkoliğin tekidir,tüm gün yaptığı tek şey,annemin kalan tüm birikimini harcadığı tek şey içmektir.Küçükken yani iki sene önceye kadar her gün içtikten sonra bana vururdu.Sonraa ben bi kafede iş buldum ve çalışmaya başladım.Ben eve para getirmeye başlayınca şiddeti kesti ama 3 ay sonra o işten kovuldum.Sebebi babamın benden para almaya gelmesi ve verdiğim parayı beğenmeyince de tüm mekanı darmaduman etmesiydi.Eğer hemen bir iş bulmazsam beni dövmeye devam ederdi ben de ayrı eve çıkamayacağım için bulduğum ilk işe daha doğrusu uzun bir iş aramadan sonra bana verilen tek işe girdim.Ahh sanırım sorduğundan fazlasını söyledim."dedim ve gülüp Ona baktım"Bi kaç saniye sadece bana baktı ve sonra"Şu an nerede çalışıyorsun?"dedi.Kısık bir sesle"Barda garson olarak."dedim ve "Benim de seni tanımam lazım ."dedim bana bir süre sadece baktı ve sonra "Sen beni boşver de ben sana ne diycem.
Ben dünkü evi aldım."dedi .Şaşırmıştım nasıl bu kadar kısa zamanda halletmişti ki?
...
Biz konuşmaya dalmışken dönme dolap durdu ve bizde eve doğru yola çıktık.Yolda da beni çok güldürmüştü.Aslında önce sinir edip sonra aegyo yapmıştı ama olsun ben çok eğlenmiştim.
Bizim evin önüne geldiğimizde bana iyi geceler dedi ve yine dünkü yoldan giderken bir anda durdu ve arkasını  dönüp hızlı bir şekilde bana doğru geldi ve bana sarılıp "Baban konusunda endişelenme,ben seni korurum Pandam!"dedi  ve bana gülümseyerek bu sefer gitti.

HIRSIZ//BTS Jeon Jungkook(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin