Soo Yun'dan;
Gece saat 2 civarlarındaydı ve ben namı değer Tavşanla evime doğru yürüyorduk.Ona evimi göstermenin hiç akıl karı olmadığının kesinlikle farkındaydım ama nedense kesinlikle bana güven veren birisiydi.
Bizim evin önüne geldiğimizde "İşte burası!"dedim ve parmağımla 5.katı gösterdim ve devam ettim"Peki sen nerde yaşıyorsun?"O da parmağıyla bizim yanımızdaki apartmanı işaret etti "Ben de seni bıraktıktan sonra çok yürüycem diye endişelenmiştim şansa bak"dedi .Baya şaşırmıştım ,şansa bakar mısın?Ama Onu burda hiç görmemem de garipti ve evin üzerindeki "Satılık "yazısı da evi almış olmasına rağmen duruyordu "Hala neden satılık yazısı var? O kadar üşengeç olamazsın."dediğimde yüzüne sevimli bir gülüş yerleştirdi ve"Aslında daha evi almadım.Ama sanırım artık alacağım evi biliyorum."dedi ve geldiğimiz yoldan geri gitti...
Kapıyı yavaşça açtım ve sessiz (!)adımlarla odama gittim.
Odama girdiğim anda kendimi yatağa atım ve bu gün olanları düşünmeye başladım.Bu gün o kadar garip bir gündü ki uzaylılarla dondurma yemek bile daha normal olabilirdi belki ve tavşan gerçekten garip ama bana son derece güven veren biriydi.Ayrıca yarın okula gidecek olmam da ayrı bi sinir bozucuydu.Okulun en yorgun geçen günü pazartesi oluyor çünkü pazar yani bu gün işe gidiyorum [barda garsonluk yapıyorum baya iç açıcı bir iş(!)]
...
Sabah saat 8:40okula 1saat geç kalmışım dün gece nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum bile.10dakikalık kısa bir hazırlanmadan sonra hızlıca evden çıktım veee apartmanın sokak kapısının önünde bir adet Tavşanla o suratındaki her zamanki gülümsemesiyle "Günaydın"dedi ve derin bir nefes alarak"Seni beklemekten okula geç kaldım ama biraz hızlı".
Sanki ben dedim O'na "Bekle beni bensiz sakıınnnn gitme"diye.Ona bir süre "Sence bu benim hatammı "der gibi baktıktan sonra omuzlarını silkti ve "Hadi okula gidiyoruz küçük Panda!"dedi ve beni kolumdan tutarak sürüklemeye başladı."Aynı okulda bile değiliz sen beni nereye götürü....."tam bunları diycekken"Bu arada yeni transfer öğrenciniz hayırlı olsun."dedi kendini göstererek.Cidden bu çocuk beni mi takip ediyor aigooo.
Okulun önüne geldiğimizde"Sen hangi sınıftasın ?"dedi.Ondan büyük olduğumu düşünüp "12/B"dedikten sonra güldü ve"cool"dedi .Kafamı neden anlamında salladığımda ise"Demek ki sınıfta tanıdığım biri olucak "dedi ve kolunu omzuma koyup "Sanırım seni daha iyi tanıycam!"
Sınıfa geldiğimizde gayet rahat tavırlarla kendine boş bir sıra buldu ve ayaklarını sıranın üstüne uzattı"Herkese selam!Ben yeni transfer öğrenci:yakışıklı,sevimli,yetenekli,zeki,
bayanlara kibar,kaslı,yetenekli,ve en seksi arkadaşınız Tavşan!"dedi.Ohaaa daha sınıfa ilk girdiği anda böyle dik konuşması....sanırım kendini öldürtmeye falan çalışıyor,ben cidden anlayamadım bu çocuğu zaten sınıftaki erkekler çocuğu öldürcekmiş gibi bakıyor,kızlar ise ağzına düşecekler çok harika(!).
Ders zili çalıp öğretmen sınıfa girince "Çocuklar yeni arkadaşınız....."
"Hocam ben sınıfa kendimi gayet güzel tanıttım "
Aigoooo bu çocuk cidden .....
Öğretmen umursamaz bir tavırla"Peki "anlamında başını salladı ve derse başladı .
Ders bittiğinde sınıfın serserileri Tavşanın sırasına gelip"Selam güzel çocuk "dediler ve Tavşanı bir iki kere ittiler.Buna "Hadi amaa bak gerçekten bu ceketi Yen'i ütüledim ve ilk günümü insanların canını yakarak geçirmek istemiyorum "dedi (Dengesiz ).Tabi sonra serserilerden biri buna yumruğu bi geçirdi(acıdı sanırım)
Tavşan yine gülerek yerden kalktı ve tam o çocuğa yumruk atacaktı ki ben ona sarıldım.
-Aslında bunu yapmayı düşünmemiştim sadece Onu durdurmaya çalıştım.-Bu halime en az benim kadar O da şaşırmıştı ki "Gidelim "dediğimde tek kelime etmeden benimle geldi.
Onu bahçede kimsenin olmadığı sakin bir yere götürüp "Sen ne yapıyorsun?Kendini mi öldürteceksin ?Onlara bulaşma onlar belalı tiplerdir hem niye ilk günden bu kadar patavatsız davranıyorsun ki."diye ona bir sürü öğüt vermeye devam ettiğimde oturduğu yerden ayağa kalktı ve eliyle ağzımı kapatıp"Off Panda ne konuştun yaa,az bi sus.Hem sen niye milletin içinde bana sarıldın utandım valla"Omzuna bir yumruk attım ve (sanırım hiç etkilemedi)"Amacım sadece yumruk atmanı engellemekti bi kere hem ben sana sarılmadım seni pandaların yaptığı gibi tuttum hem sen kimsin ki ben sana sarılıcakmışım!"dedim.Omuzlarını"Bilmem "anlamında salladı ve yine gülümsemeye başladı "Okuldan sonra takılalım mı?."dedi.-Eğer Onu azıcık tanıdıysam "Hayır"desem bile sonunda Onunla takılacağımı bildiğim için -"Off"dedim ve sınıfa gittim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRSIZ//BTS Jeon Jungkook(tamamlandı)
Fanfiction*Peki senin adın ne? -Ben adımı tanımadıklarına söylemem seni tanıdıktan sonra söylerim belki ama o zamana kadar....bana Tavşan diyebilirsin. *O zaman sende bana seni tanıyana kadar adımla seslenemezsin Tavşan. ... *Ben sana okurum,birlikte yaşarız...