14.BÖLÜM

559 33 10
                                    

-Eğer ben kendimi çekmeseydim sanki Tavşan benden hiç ayrılmayacakmış gibi hissettim.-
Tavşandan ayrıldığımda ona tam bir şey diyecektim ki parmağını dudağıma bastırarak konuşmamı engelledi ve"Ben...bundan sonra olacak şeyler için özür dilerim."dedi.Ben yine bir şey diycekken yine konuşmama izin vermedi ve"Hadi eve gidelim!"dedi ve beni kolumdan tutup eve doğru sürüklemeye başladı.
...
Eve geldiğimizde Tavşan o kadar düşünceliydi ki ve bu hali beni çok üzüyordu.
İkimiz de bir saat kadarlık bir sessizlikten sonra hala konuşmuyorduk ama ben konuşmasam Tavşan'ın konuşacağı da yoktu yanına gittim ve"Tavşan niye bu kadar düşüncelisin ne dediler sana orda?"dedim.
Bana bakıp buruk bir gülümseme attı ve "Bana mangayı okur musun?"dedi.Şu an okumak istemiyordum çünkü onu ikimizin de daha rahat ve güzel bir gününde yapmak istiyordum.Ona"Sonra"dedim ve yanına iyice yaklaşıp"Senin neyin var?"diye sordum bana bu sefer sarıldı ve "O zaman uyuyalım"dedi ve ben cevap verme fırsatı bulamadan beni kucaklayıp yatağa yatırdı ve yanıma geçip bana sarılarak"Özür dilerim"dedi ben tam neden  özür dilediğini soracaktım ki bana daha sıkı sarılıp"Seni çok seviyorum"dedi ve gözlerini kapattı.Ben de Onu rahatsız etmemek için bir şey demedim ve ben de gözlerimi kapadım.
...
Sabah kalktığımda Tavşan yanımda değildi!
Tavşan'ın ağzından;
-Ona ne diyebilirdim ki?yapabileceğim ne vardı ki?Küçük bir ihtimal olsa bile bu işten paçayı kurtarabilirsem Onla güzel bir hayat şansım vardı...-Bunları düşünürken adamın dediği evin önüne gelmiştim bile.Yapmam gereken Aslında basitti borçlandıkları adamın evinin önündeydim ve yapmam gereken adamın kızının yeni çalışmaya başlayacak gitar hocasının yerini alıp adamı öldürmekti.Adama daha yakın olabilmem için kızın gitar hocasını olmam gerekiyordur be sadece bu şekilde girebilirsin.İşi bana veren puştlar da gerçek öğretmeni ortadan kaldırıp bana sahte bir kimlik hazırlamışlardı son kez derin bir nefes aldım ve koca evin kapısını önündeki altın işlemeli gereksiz süslü servet değerindeki zili çaldım.Kapı açıldı, iki koruma eşliğinde adamın odasına geldik.Adam gayet sağlıklı görünüyordu boyu kısa olmasına karşın neredeyse iki metre uzunluğunda ki burnu ve çift göz kapağı olmasına rağmen küçücük gözleri adama korkunç bir görünüm kazandırıyordu.Adamın kaşının birinde ciddi bir yara izi vardı.Ben adamı bu denli incelerken adam bana elini uzattı ve"Merhaba ben Mok ders vereceğin Mi-Cha 'nın babası,aynı zamanda işvereninim sana ne yapman gerektiğini hizmetliler anlatır benim sana diyeceğim tek şey bana fazla yaklaşma!"
Yaşlı Mok'un gözlerinin içine yarı alaycı yarı aldırmamış bir şekilde baktım"Emin olabilirsiniz"dedim ve odadan yine iki koruma eşliğinde çıkıp Mok'un kızının odasına gittim.Kapıyı açtığımda içeride Pandamdan bile minyon bir kız oturuyordu.Beni görünce ayağa kalktı ve selam verip adını söyledi daha sonra iki görevliye dışarı çıkmalarını söyledi.Kız minyon olmasına rağmen büyük göğüs ve kalçaları vardı,kendinden emin bir tipe benziyordu.Tenine yapışan deri bir tayt ve üzerine giydiği büstiyerimsi garip şeyle de kendinden ne kadar emin olduğunu kanıtlıyordu.Adamları odadan çıkarttı ve bana yaklaşıp"Ben Mi-Cha siz de... Bay Sang olmalısınız!"dedi ve gitarını alıp yatağa oturdu"O zaman başlayalım mı?"
Kızın yanına gittim ve önce gitarının akordunu yaptım,bana olan bakışlarından rahatsız olmama rağmen aldırmamaya çalışıp akord yapmayı bitirdim ve gitarı kıza verip"O zaman bildiklerini göster!"dedim.Gitarı yatağına koydu ve "Aslında düşündüğümden daha yakışıklıymışsınız!"dedi -eğer bu kızla olması gerekenden daha yakın olabilirsem otomatik olarak Mok'a da daha yakın olabilirdim-Kıza biraz yaklaşıp"Sence öyle miyim?"dedim.Sanki bunu dememi bekliyormuş gibi dudaklarını ısırdı ve beni öpmeye başladı.

HIRSIZ//BTS Jeon Jungkook(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin