2. rész

422 16 0
                                    

𝓑𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝔂 𝓘'𝓶 𝔀𝓮𝓪𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓰𝓪𝓿𝓮 𝓶𝓮...


Az ébresztőm max. hangerőn jelezte,hogy ideje felkelnem.Életembe nem nyomtam le ilyen erővel azt a nyomorult órát.Oké bevallom egy picit izgulok és ideges vagyok.Talán ez az oka annak,hogy kapkodok mint az őrült és az eszem most szeretné feladni a szolgálatot.Miután nagy nehezen elindultam a fürdőszoba felé,többé kevésbé,de sikerült emberi külsőt varázsolnom magamnak.Vissza mentem  a szobámba és elvettem a táskámat és leellenőriztem,hogy biztosan minden megvan.Hát nem volt egy hosszú művelet,mivel őszintén mondom fogalmam sincs mit szoktak ilyenkor vinni.Így tehát saját magamra hagyatkozva betettem egy füzetet,két tollat és egy kis üveges vizet.Na meg a pénztárcámat,mert ha jól tudom van büfé és ha netán a menzán ehetetlen lesz az étel,akkor biztos jól jön.Lebattyogtam Anyához, aki a reggelimet készítette.Apa pedig az asztalnál ülve olvasgatta az újságot.

-Jó reggelt!- köszöntem szüleimnek mosolyogva.

-Jó reggelt Kicsim-mosolygott rám Anya.

-Szia Rach- mondta Apa. Mindig így szólít.Igazából nem sok embernek hagytam,hogy csak úgy lebecézzen, egyedül Apa volt az aki mióta megszülettem Rachnek szólított és ez így van jól.Valahogy az Ő szájából olyan jól hangzik,de ha mástól hallom meg kitudnék futni a világból.

-Készen állsz a mai napra?-kérdezte Anya csillogó szemekkel.Talán Ő jobban várta mint Én.....

-Igen, már kíváncsi vagyok- mondtam Szüleimnek.-Igazából ma nem lesz semmi extra. Csak a szokásos évnyitó órarend átadás és aki még nem vette át a könyveket annak most kell megtennie.-ültem le Apa jobb oldalára.

Miután elfogyasztottam a reggelimet felhúztam fekete színű balerina cipőmet és elindultam a kocsi felé. Mivel még nem tudom az iskola felé vezető utat, ezért még pár alkalommal  Apa fog iskolába vinni. De szerencsére ez nem lesz sokáig így, mert nagyon könnyen megjegyzek dolgokat.Remélem a memóriám most se hagy cserbe.

A kocsi lassított végül megállt.Felnéztem és megláttam a nagyon magas épületet, ami előtt rengeteg diák állt.Hát itt lennénk....

-Hát akkor... Érezd jól magad és vigyázz rendben?-Kezdett aggodalmaskodni Apa,miközben a kormányt szorongatta.

-Ne aggódj Apa minden rendben lesz,délután találkozunk Na szia!- Nyomtam egy puszit az arcára.

Miután kiszálltam a kocsiból rögtön az iskola felé vettem az irányt.Most gondoltam bele,hogy elég szerencsétlen dolog a tizediket egy másik suliba kezdeni és én pont ezt teszem..Remek. Csak remélni tudom,hogy osztálytársaim elfogadnak és  itt nem lesz klikkesedés.Bár ahogy elnézem ez is csak egy olyan iskolának tűnik mint a többi. Vagyis megvannak azok  a bizonyos kategóriák.Miközben ezen gondolkoztam az osztályom terméhez értem.Az ajtó csukva volt, de még így is hallani lehetett,hogy  a tanárnő fegyelmezni próbál több,kevesebb sikerrel.A kilincset lenyomva beléptem a terembe.Mindenki egy emberként kapta rám a fejét. Az egész osztály szinte egyszerre kezdett  el sugdolózni.

-Áá hát megjöttél!-kiáltott fel a tanár.-Gyerekek bemutatom új osztálytársatokat Rachel Fewer.Rachel és a családja most költözött a városba.Legyetek vele kedvesek.Ott az ablak mellett a negyedik sorban van még egy hely ülj le oda.-Mutatott a padra a Tanár. Elindultam a padsorok között és leültem egy hosszú barna hajú lány mellé.

-Szia én Katy Leaves vagyok-Nyújtotta jobb kezét felém.

-Én Rachel Fewer de ezt gondolom már tudod.-Nevettem el magam és kezet fogtunk.

Az órát szinte végig beszéltük és Katy mindent elmondott a suliról. Például azokat a bizonyos csoportokat is. Vannak  a menők, a lúzerek ,a stréberek, a pompon csajok és természetesen a helyes rossz fiúk.

- Na és kik a suli rossz fiúi?-Kérdeztem Katy-től miközben az ebédemet fogyasztottam.

-Hááát sok van de úgymond van három fő rossz fiú Jacke Mayer, Mark Othen és a vezető Adam White. Adam tipikus rossz fiú, csak egy éjszakás kalandjai vannak, ezen kívűl sok órát ellóg.A külsejéről annyit,hogy amint meglátod rögtön tudod,hogy Ő az.De azért vigyázz vele...Adam nem imád semmit jobban mint a  "friss húst"-Mutatott idéző jelet ennél a két szónál.

- Ne aggódj én sosem kavarnék egy ilyen fiúval,másrészt nem hiszem,hogy pont én kellenék neki.-Katy erre csak megforgatta a szemét és legyintett egyet.Még nagyban ettünk és csevektünk amikor is az ebédlő egy emberként kezdett az ebédlő ajtaja felé nézni és mutogatni.A tekintetemet oda vezetve megláttam három fiút amint körbe néznek az ebédlőben.

-Csak nem...?-kezdtem volna el,de Katy rögtön a szavamba vágott.

-De....!-

A középső...vagyis Adam tekintete megállapodott rajtam.Gyorsan végig mért majd amilyen gyorsan jött úgy is ment.

-Jajj ne....Láttad,hogy végig mért téged Adam?-Csodálkozott  Katy.

- Á tuti,hogy nem engem nézett..-Kezdtem magyarázkodni, de ismét nem hagyta,hogy befejezzem.

-De de és ez tudod mit jelent?-Tátott el a száját.

-Nem mit?-Vágtam értetlen arcot.

-Kinézett magának-Nézett rám fal fehér arccal Katy.

Nem tudom miért, de kezdtem érezni,hogy ebből semmi jó nem sülhet ki.Egyszerre nevettem és sírtam legbelül ezen az ügyön.....


Nos  meghoztam a következő részt remélem tetszik nektek igyekeztem hosszú részt hozni..Nem tudom mennyire sikerült megvalósítani a tervemet....Találkozunk a következő résznél 

Sziasztok!

Good girls love bad boysWhere stories live. Discover now