21.rész

274 15 2
                                    

𝓑𝓾𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭 𝓘 𝓵𝓮𝓪𝓻𝓷𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓻𝓪𝓲𝓷𝓼 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓵𝓵 𝓪𝓷𝓭 𝓪𝓷𝓰𝓮𝓵𝓼 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮 𝓫𝓪𝓭.


Épp a könyvtárban ülve olvastam egy könyvet,amikor valaki kihúzta a mellettem levő széket.

-Szia.-Mosolygott rám Mark.-Zavarlak?-Kérdezte kedvesen.Aki nem ismerné Markot,Ő Adam egyik legjobb barátja,jó fej öhm legalábbis Adam ezt mondta,mivel Én még nem is igazán beszélgettem vele.Ezért is lepett meg,hogy most itt ül mellettem.

-Szia nem.Valami gond van?-Csuktam össze az előttem lévő könyvet.

-Nem dehogy is csak gondoltam dumálhatnánk egy kicsit.A legjobb haverom barátnője vagy és még nem is nagyon beszélgettünk.

-Igen ez igaz...

-Nos...hogy viselkedik Adam?Megmondtam neki,ha megbánt beverem a képét.Igaz nem nagyon ismerlek,de rendesnek tűnsz.-Nevetett a saját hülyeségén.

-Köszi.-Kacagtam Én is.-Adam jól viselkedik,megvagyunk.

-Sose láttam ilyen boldognak.

-Tényleg?

-Tényleg.Tudod mindenkinek olyan rossz véleménye van Adamről,pedig valójában egy nagyon rendes srác.Igaz amit a csajokkal művelt régen nem volt valami elismerésre méltó,de mentségére szóljon,hogy kereste az igazit.Aztán jöttél Te és a többit tudod.-Vonogatta zavartan a vállát közben.

-Összegezzük amit eddig tudok.Szóval azért húzott meg szinte minden lányt,mert az igazit kereste?Ez hülyeség remélem tisztában vagy vele...-Ráncoltam szemöldököm.Tényleg oltári nagy marhaság és hazugság is szerintem...

-Jóóó oké lehet,hogy nem mindegyik lányban a Nagy Őt kereste,de a legtöbben igen.De aztán eljött a szeptember és mintha kicserélték volna.Amint megtudta,hogy új lány érkezik a suliba azonnal tudni akarta,hogy ki vagy, mi a neved stb.Esküszöm még életembe nem hallottam ennyit beszélni egy csajról.-Mesélte nekem vidáman.Szavai nagyon jól estek és mosolygásra kényszerítettek.Nem tudom elhinni....Adam már szeptemberben kinézett magának?Az elején azt hittem(talán még mindig ezt gondolom),hogy csak egy éjszakára nézett ki.Mark vagy nagyon őszinte vagy iszonyat jól kamuzik.-Mi van, nem hiszed el vagy mi?-Zavarodott össze.

-De elhiszem csak....-Kerestem a kifogást,de az Istenért se akarat semmi az eszembe jutni.

-Csak félsz,hogy Én hazudok neked Adam össze töri a kicsi szíved és blababla....-Forgatta unottan a szemeit.-Rachel ne félj,ezeket csak azért mesélem el,mert gondoltam érdekel a lovagod múltja.Nem akarlak elrémiszteni.-Rázta meg fejét.

-Sajnálom csak még nagyon friss és Én is a többiek pletykái által ismertem meg Adamet. Teljes mértékben hiszek neked.-Sütöttem le szemeimet szégyenebe.

-Ne sajnáld megértelek Adam nem egy könnyű eset.De hidd el,hogy nem fogod megbánni,hogy adtál neki egy esélyt.-Mosolygott rám.-Na jó eleget beszéltünk Adamról,inkább mesélj magadról.Könyökölt kíváncsian az asztalra.

Oké,de csak akkor,ha utána elmeséled,hogyan barátkoztál össze Adammel.-Vigyorogtam rá és Én s felkönyököltem úgy ahogy az előbb Ő tette.

-Legyen.-Egyezett bele némi töprengés után.Ezután csak beszéltem,beszéltem és beszéltem.Elmeséltem neki szinte az egész életemet.Elmondtam,hogy hogyan érintett a költözés.Meséltem a családomról és barátaimról.Tehát úgy nagyjából mindent elkotyogtam neki.

-Na most te jössz.-Fontam keresztbe mellkasom előtt a kezem.

-Fuuu hol is kezdjem...-Tűnődött el.-Oké oké megvan.Először is tudnod kell rólam,hogy Én se pólyás korom óta élek itt.Úgy második-harmadik felé költöztünk ide a családommal.Az elején utáltam ezt a helyet,mivel egy barátom se volt és elég sokan gúnyolódtak rajtam.Aztán egyik nap történt,hogy lehajtott fejje battyogtam az udvaron amikor is valaki oda üvöltötte nekem,hogy "Hé,vigyázz!"Én arra felkaptam a fejem és már csak azt vettem észre,hogy ömlik a vér az orromból.Nos igen Adam kiáltott nekem azután Ő talált el egy foci labdával és ezzel sikeresen eltörte az orrom.azután össze haverkodtunk és azóta nagy haverok vagyunk.Hát nem gyönyörű sztori?-Törölte le egy nem létező könnycseppet.

-De mintha egy tündér mesét halottam volna.-Bólogattam bőszen.

-Na jól van ennyi volt a mese délután Én most lelépek.Ez a hely nem az Én világom.-Vágott fancsaliképet miközben körbe nézett.-Számíthatok rád és Adamra a bulin?-Nézett vissza rám.

-Igen persze megyünk.-Bólogattam bőszen.

-Akkor találkozunk a bulin.Dögös legyél.Látni akarom,ahogy Adam majd felrobban a dühtől,amikor végig mér valaki.Képzeld most ez a legújabb mániája.Kinyírja az összes fiút,ha a közeledbe is mer menni.Legalábbis nekem ezt mondta.-Tűnődött el.-Jajj Istenem,imádom a féltő Adamet.Na akkor szia-Intett nekem szórakozva én meg köpni nyelni nem tudtam....Már előre félek a buli miatt.

...............................................................................

Rengetek kihagyás után újra itt vagyok.Esküszöm most már gyakrabban hozok részeket.Hamarosan érkezik a következő.Addig is Jó olvasást kívánok.:)

Sziasztok!

Kincsem:)

Good girls love bad boysWhere stories live. Discover now