𝓦𝓱𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓾𝓬𝓴 𝓪𝓶 𝓘 𝓯𝓪𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓹𝓪𝓻𝓽?
A fagyasztott zöldborsót Adam kezébe nyomtam és leültem.A buli már rég vége tért,"hála"a bunyónak,de Én még mindig itt vagyok Adamnél. Katy egy perverz vigyor kíséretében mondta,hogy jobb lesz ha Én itt maradok és Ő lelép.Vagy ha az Ő szavaival akarok élni"Jobb lesz ha itt maradsz és vigyázol a Te hős lovagodra Én meg hagylak titeket turbékolni...akarom mondani...gyógyulgatni.".Nos igen...Így maradtam itt Adamnel. Mondjuk azt még nem tudom,hogy fogok haza jutni,de azt majd később kitalálom. Adamre pillantottam aki épp sajgó pontjára nyomta a fagyott zöldséget.
-Fáj még nagyon a fejed?-kérdeztem aggódva.
-Áááá már nem annyira...-Legyintett-Köszönöm,hogy maradtál...-Mondta ki őszintén.Még sose volt velem ennyire őszinte.A torkából most nem az a felszedős rekedt,karcos hang jött ki...Hanem valami egészen más...Valami ami az én szívemet is megmelengette.....Viszont a tekintete egy cseppet sem változott.Ugyanazok az éhes szemek vizslattak engem.
-N-n-nincs mit...-Dadogtam össze vissza..Istenem de ciki vagyok...Nem eshetek zavarba.....Gyerünk Rachel Ő nem kedves csak elakar gyengíteni....Látod a szemében....
-Zavarban vagyunk Hercegnőm.-Esett le neki rögtön a dolog.Na most legyél okos Rach....A fogaskerekek csak úgy jártak a fejemben......
-Dehogy miért lennék zavarba?-Eszeltem ki gyorsan egy tervet.Ha most Én hozom zavarba akkor lehet végre rájön arra,hogy velem nem tud kedvére játszadozni.Úristen el sem hiszem,hogy tényleg ezt csinálom.Az se biztos,hogy beválik...
Miután kimondtam ezt a mondatot egy kicsit közelebb csúsztam hozzá .Adam kikerekedett szemekkel nézett rám...Azonban a pillanatnyi ijedsége ahogy jött úgy is ment.Helyét átvette a perverz vigyor és a vadító szemek.Alsó ajkába harapva jött Ő is közelebb.Kezemet vállára tettem és arcához kezdtem hajolni.
-Látod Bébi mondtam,hogy nekem még Te se tudsz ellenállni.-Döntötte homlokát az enyémhez és húzott még közelebb magához.
-Hát igen...Mit is mondhatok....-Tettetem az ártatlant.Már már össze ért a szánk,azonban Én egy határozott mozdulattal megálltam és elvigyorodtam.
-Mondták már neked,hogy baromi hiszékeny vagy?-Kérdeztem és a választ meg sem várva álltam fel és futottam ki a házból.
-A ku....életbe-Hallottam meg mögülem a káromkodást és a gyors lépteket.A házból kilépve vissza fordultam egy pillanatra és Adam dühös,de annál inkább játékos tekintetével találtam szembe magam.
-Hé most lehet,hogy eltudtál menekülni,de ha legközelebb találkozunk ezt nem hagyom annyiba.-kiáltott még utánam.Válaszra se méltatva hagytam el Adamék házát.
..............................
A hétvégémet nem nevezném izgalmasnak...Inkább olyan átlagosnak.Tanultam pihentem és Anyáékkal is töltöttem egy kis időt.Hétfő reggel az ébresztő a szokásos időben szólt.Kikászálódva az ágyamból vettem célba a fürdőt azzal a reménnyel,hogy egy kicsit összeszedem magam.A reggeli rutinomat elvégezve siettem ki a házból.A fülhallgatómat a fülembe dugva kezdtem sétálni a suli felé.Sokkal jobban szeretek zenét hallgatva sétálni vagy utazni.Olyankor az idő nagyon gyorsan telik és a táv sem tűnik olyan nagynak.Pedig nem lakok annyira messze a sulitól.A főbejáraton belépve rögtön a szekrényem felé mentem.Gyorsan bedobáltam minden cuccom és Katy szekrényéhez sétáltam,mivel egész hétvégén nem beszéltünk gondoltam jó lenne együtt órára menni.Mikor oda értem elég érdekes látvány fogadott.Arcomról rögtön lehervadt a mosoly. Katy épp Adammel suttogott valamiről. Adam jó közel hajolt Katyhez és úgy magyarázott neki.Abban a pillanatban,ahogy megláttak szétrebbentek és úgy tettek mintha semmi sem történt volna.
-Sziasztok.-léptem hozzájuk kicsit idegesebben.Jó oké kit akarok álltatni baromi féltékeny voltam abban a percben és azt se tudtam miért.Hisz semmi okom nem volt rá.Én nem járok Adammel és soha nem is fogok.Ha Katynek bejön akkor csak hajrá...Engem baromira nem fog zavarni....Akkor legalább lekopik rólam az a nőcsábász.
-Ohh...Szia Rachel.-Dadogott Katy és igyekezett nem a szemembe nézni.
-Hello.-Köszönt normálisan Adam zsebre vágott kezekkel.-Nos hölgyeim sajnálatos módon most itt kell hagynom Önöket,de később még össze futunk.-Lépett le Adam. Még utoljára Katyre nézett mosolyogva. Katy pedig csak bólinott egy aprót.
-Szia.-Köszöntem el Adamtől és Katy felé fordítottam a fejem.
-Szia Rach.-Üdvözölt mosolyogva Katy.
-Szia.-Köszöntem vissza Én is.-Figyelj miről dumáltatok Ada...-kezdtem volna a kérdezősködést.
-Semmi olyanról ami rád tartózna.-Vágott a szavamba idegesen.
-Jó bocsi csak azt hittem....-Akartam magyarázkodni de ismét félbeszakította a mondatomat.
-Oké persze ne aggódj Rach nincs semmi baj.-Nyugtatott meg.-Most ne haragudj de mennem kell,még el akarok intézni valamit óra előtt.Szia.-És villám gyorsan elindult a folyosón.
Őszintén fogalmam sincs mi volt ez az előbb,de remélem Katy nem keveredett bele semmibe sem......De amitől a még jobban félek ...Hogy titokban elkezdett kavarni a hátam mögött
Adam Whitetal....
Egy újabb örökké valósá után elhoztam nektek a 8.részt.Remélem feltűnt,hogy most egy kicsit hosszabbra sikeredett...Nem ígérem,hogy hamar hozom a 9.részt,de már ma belevágok...:)
További szép napot nektek!:)
Kincsem:)
VOUS LISEZ
Good girls love bad boys
Roman d'amourAmikor a jó tanuló,kedves és szerény lány találkozik a menő rosszfiúval.... Rachel Frewer élete kicsit sem lesz egyszerű most,hogy szülei munkája miatt elköltöztek. S,hogy a helyzet még nehezebb legyen az élet egy rámenős félistent is küldött neki...