𝓜𝔂 𝓯𝓸𝓸𝓵𝓲𝓼𝓱 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓽𝓾𝓻𝓷𝓼 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓼.
Már a lépcsőn rohantam lefele,amikor is a telefonom csipogással jelezte,hogy üzenetem érkezett.
Adam
Most indulok Szívem.5 perc és ott vagyok.
Én
Oké várlak.
A már rég emlegetett végzős buli ma van.Az utóbbi 1 hétben kb. minden második ember(legyen az idegen vagy ismerős...)azt kérdezgette,hogy "az álompár is jön a buliba?".Oké értem Én,hogy Adam itt a menő rossz fiú,de azért ez egy picikét durva.Össze nem tudnám számolni,hogy csak tegnap hányan mosolyogtak és köszöntek rám.Hirtelen mindenki az Én barátom akar lenni vagy pont az ellenségem....
A csengő éles hangja rázott ki mély gondolkodásomból.Elég gyorsan ide ért Adam...Mosolyogva nyitottam ki az a jtót,de amikor megláttam Adamet a mosolyom csak még nagyobb lett.
-Szia Gyönyörűm.-Lépett be és karolta át a derekamat.-Fantasztikusan nézel ki.-Mért végig rendesen.
-Köszönöm.-Pirultam el és hogy leplezni tudjam a nyakhajlatába temettem fejemet.Adam csak nevetve fogta meg a kezem és kezdett kifelé húzni.
-Gyere a buli már rég elkezdődött.
..............................................................
-Adam haver örülök,hogy eljöttetek.-Pacsizott le Adammel Mark.-Rachel....Csini vagy.-Nézett végig rajtam,miközben elvigyorodott.
-Köszi.-Mosolyogtam rá Én is.
-Gyere igyunk valamit.-Kiabálta túl a zenét Adam és ezután az ujjainkat összekulcsolva mentünk a konyha felé. Adam rögtön tudta mi hol van,elég jártas volt.Mintha mindig is itt élt volna.
-Nagyon tudod mi merre van.-Vettem el közben a felém nyújtott poharat,amibe fogalmam sincs milyen lötty volt.Óvatosan megszagoltam hátha rájövök,hogy mi az,de semmit sem értem el vele,ugyanis továbbra se tudtam kitalálni,hogy mi lehet ez.
-Hát igen tudod elég sok időt töltök Mark barátomnál.-Válaszolt,miután belekortyolt az italába.
-Ja értem.-Bólogattam hevesen.-Figyelj ez mi?-Emeltem fel kérdőn piros poharam.
-Malibu -kóla.-Felelte.-Nem szereted?Csak mert akkor van még rengeteg ital és....-Kezdte volna felsorolni a további lehetőségeket,de nevetve félbe szakítottam.
-Adam a malibu-kóla tökéletes lesz.-Csúsztattam finoman egyik kezemet a vállára.Ő csak mosolyogva bólintott egyet és nyomott egy puszit a fejem tetejére.
-Hé Adam tudod kicsit mellőzni a csajt?-Jött ide Adam egyik haverja.A szólításon már felháborodni se tudok.Gondolom nem Én vagyok az első akit ilyen "szépen"hív.
-Nem nem tudom "mellőzni a csajt".-Mondta felháborodva miközben idézőjelet mutatott a srác előző szavainál.
-Ne,menj nyugodtan Én addig megkeresem Katyt és Chriset.-Avatkoztam közbe gyorsan mielőtt elfajulnak a dolgok.
-Az egyiket már meg is találtad Drága.-Karolta át kuncogva a vállam Chris.
-Vigyázol rá?-Nézett rá komolyan Adam.
-Hát hogyne vigyáznék rá?-Vigyorgott Adamre.
-Oke 10 perc és visszajövök,ha bármi baja lesz Én esküszöm....
-Okééé puszi szia majd később találkozunk.-Adtam egy gyors puszit Adam arcára és azzal a lendülettel toltam el a másik irányba.
-Csak nem féltékenykedik?-Röhögött fel kérdőn.-Hát mond meg neki,hogy rám igazán nem kell féltékenynek lennie.Ő már tudja...?-Húzta fel tökéletesen ívelt szemöldökét.Esküszöm egy lány megirigyelné azokat a szemöldököket.
-Elvileg igen.-Vontam meg a vállam.-De mindegy gyere és keressük meg Katyt.-Fogtam meg bal karját és kezdtem kifele húzni.
Először az udvaron néztük meg,de ott nem találtok.Utána az emeletre mentünk,de ott se volt.
-Lehet,hogy az egyik szobába van.-Feltételezte Chris.
-Lehet,de Én most biztos,hogy nem kezdek benyitogatni minden szobába.Gondolom nem nagyon örülnének nekem a párocskák.-Fintorodtam el a mondatom végére.Chris a nevetését elfojtva ment le a lépcsőn.Az utolsó helyiség következett,ahol a nagy tömeg miatt elég nehéz lesz megtalálni a lányt.Így van a táncparkettről,azaz a nappaliról beszélek.Már-már olyan sokan voltak itt,hogy alig lehetett levegőt kapni.Össze vissza kapkodtam a fejem hátha meglátom,de nem láttam Őt a táncoló tömegben.
-Látod?-Kérdeztem kiabálva Chritől,hátha magasságának köszönhetően megtalálta Katet.
-Nem.-Csóválta a fejét csalódottan.Még párszor körül néztem hátha még is itt van,de hirtelen egy vérfagyasztó sikoly rázta meg a házat.Még a zene is leállt.
-Úr Isten valaki hívja a mentőket!-Sipította egy lány.Oda furakodtunk Chrissel hátha megtudjuk mi történt,de a látvány sokkoló volt.Éreztem,hogy a vér kifut az arcomból és térdeim megremegtek.Mintha az idő megállt volna.Csak néztem ájult testét.Már csak arra eszméltem fel,ahogy a mentősök arrébb tolnak,hogy oda tudjanak menni hozzá....
..................................................................
Remélem tetszett a 22.rész:)
Reméljük sikerül hamar megírnom a követező részt és hamarosan találkozunk:)
További jó olvasást.
Kincsem:)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Good girls love bad boys
Любовные романыAmikor a jó tanuló,kedves és szerény lány találkozik a menő rosszfiúval.... Rachel Frewer élete kicsit sem lesz egyszerű most,hogy szülei munkája miatt elköltöztek. S,hogy a helyzet még nehezebb legyen az élet egy rámenős félistent is küldött neki...