25.rész

254 9 2
                                    


𝓣𝓱𝓮𝔂 𝓵𝓪𝓾𝓰𝓱 𝓪𝓽 𝓶𝓮 𝓫𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓘'𝓶 𝓭𝓲𝓯𝓯𝓮𝓻𝓮𝓷𝓽. 𝓑𝓾𝓽 𝓘 𝓵𝓪𝓾𝓰𝓱 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮𝓶 𝓫𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓽𝓱𝓮𝔂'𝓻𝓮 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓶𝓮!

A mai napomat így tudnám jellemezni:Sírás,hallgatózás jahh és még egy pici sírás.A fejemet tenném rá,hogy Én még életembe nem sírtam ennyit.Olyan emberek miatt sírtam akiken röhögnöm kéne...Na de nagyon a közepébe mentem kezdjük az elejétől.

Tehát egy átlagos hétfő reggelnek indult talán egy picit voltam ideges Katy barátnőm szavai miatt.De nem voltam olyan szörnyen ki.Adammel úgy beszéltük meg,hogy a suli előtt találkozunk,így egyedül indultam el a kb. 15 perces útnak,ami nem tűnik soknak,de bőven elég volt ahhoz,hogy teljesen megőrüljek a saját gondolataim miatt...Akaratom ellenére gondolkoztam Katy tegnapi szavain.

"Adam elég meggyőző tud lenni...."

Ez az egy mondat játszódott le a fejembe újra és újra.Folyamatosan azzal nyugtattam magam,hogy ez hülyeség és nem csak arra kellenék neki,de valahol mélyen nem hittem magamnak.De most össze kell szedjem magam Adam nem láthat meg ilyen állapotban.Az iskola előtt megállva kezdtem pásztázni a tömeget,de sehol sem láttam Őt.Aztán két erős kar fonódott körém és rögtön tudtam,hogy ki az.

-Keresel valakit?-Kérdezte sunyin.Hátra se kellett néznem,hogy tudjam milyen édesen vigyorog éppen.

-Igen egy nagyon jóképű fiút keresek.Nem láttad véletlenül?-Mentem bele Én is a játékba.Lehet színésznek kéne mennem...Egész jól tudom palástolni az érzéseimet.

-Nem nem láttam,de ha gondolod szívesen helyettesítem.-Fordított magával szembe.

-Hmmm oké legyen.-Kulcsoltam össze vigyorogva kezeinket.

Komolyan,ha minimum 20 lány nem nézett ránk gyilkos tekintettel,akkor egy sem.Az elején elég lazán vettem ezt,de amióta megtörtént az a beszélgetés Kattel Én egyre jobban félek mindentől.Félek,hogy igaza lesz,félek,hogy ha nem is lesz igaza,akkor Adam fog megcsalni mondván nem feküdtem le vele és félek,hogy ezek a padlóra fognak küldeni.

-Min agyalsz?-Zökkentett ki Adam.Eltudom képzelni milyen fejet vághattam.

-Mi?Ja semmin...-Tagadtam le azonnal.Tuti idiótának nézne,ha elmondanám neki mit is érzek.Vagy csak rá vágná,hogy hülyeség és Ő soha nem tenne ilyet.

-Biztos?-Állt meg,ugyanis megérkeztünk az Én szekrényemhez.-Tudod,hogy ha bármi van nekem elmondhatod.-Simította meg kézfejemet.

-Persze tudom,de tényleg nincs semmi.-Vettem elő a legszebb mosolyom,hogy még véletlenül se sejtsen semmit.

-Hát jó,akkor Én megyek fizikám lesz.-Nézett le rám fájdalmas arccal.-Neked?

-Öhmm Rajz.-Néztem rá gyorsan a szekrényeben kiragasztott órarendre.

-Ebédnél találkozunk.-Adott a számra egy puszit és elindult a terme felé.

Most biztos azt kérdezitek,hogy milyen sírásról és kiakadásról beszéltem nektek.Nos oké ennek is eljött az ideje.Tehát a rajz óra után tesi jött.Tudni kell,hogy a két kilencedikes osztály lányai együtt tesiznek.Épp léptem volna be az öltözőbe,de megálltam mert egy igen érdekes beszélgetésre lettem figyelmes...

-Hajjj mi van Adammel most akkor együtt van azzal a csajjal?-Hallom meg az egyik b-s lány hangját.

-Hát nem tudom,de szerintem még nem volt meg és még hitegeti.-Kezdett el vihogni egy másik.

-Jahh tuti.Bár szerintem,ha együtt is vannak maximum egy hétig fog tartani.

-Ááá Adamnél az már rekordnak számít.

-Fogadjunk....Én fogom legelőször vissza hódítani...

-Én beszállok tuti Én győzök Adam nem tud nekem ellenállni.

-Oké akkor aki akar beszállhat.

Nem bírtam tovább hallgatni.Nagy erővel kivágtam az ajtót és rögtön csönd lett.Egy percig mindenki csak nézett rám mint a hülyére.Aztán mintha misem történt volna folytatták tovább teendőiket.Én csak ültem és az előbb elhangzottakon törtem fejem.Bízom Adambe,dehogy ezekbe a libákba nem bízok az fix.Csak essünk túl ezen a nyomorult tesin és hadd menjek végre haza.Nem láthat meg ilyen állapotba se Katy se Chris Adam meg főleg nem.

Amint vége lett a tesi óránk Én rohantam is az öltözőbe és rekord sebességgel öltöztem át.Katy szerencsére nem vett észre rajtam semmit viszont amikor már ki akartam surranni az öltözőből megállított.

-Hé Te meg hova sietsz ennyire?-Húzta fel kérdőn jobb szemöldökét.

-Sehova csak...csak úgy-Vonogattam a vállam miközben a földet pásztáztam.

-Aha...Nos nem kérdezősködök,de ha bármi van tudod,hogy nekem elmondhatod...-Tette finoman a vállamra kezét.

-Ühüm-Csak ennyit tudtam kibökni.

-Jól van akkor holnap találkozunk.

-Aha na szia.-Fordultam meg és már mentem volna ki,de utánam szólt.

-Rach...

-Igen?

-Ugye nem a tegnapi miatt vagy ilyen?Nem akartalak megijeszteni csak tudod féltelek.

-Tudom persze ne aggódj nincs semmi baj.-Hogy én mekkora egy hazug vagyok....

Katy erre már nem válaszolt csak bólintott egyet Én meg rögtön a kijárat felé vettem az irányt.Már megnyugodva fújtam ki a levegőt,mert sikeresen leráztam mindenkit amikor is szembe jött velem akit most végkép nem volt kedvem és idegem eltűrni.

-Szia Picim!-Jött szembe velem Adam és egy csókot akart adni,de Én elfordítottam a fejem és így csak egy puszit kaptam.Rögtön leszűrte a levet és értetlen fejet vágva nézett le rám.

-Na jó reggel nagyon fura voltál és most kikerülöd a csókom.Mond mi a baj?-Szólt halkan.Már vágtam volna rá,hogy semmi,de megelőzött.

-És ne mond azt,hogy semmi,mert akkor tuti,hogy hazudsz.

-Adam tényleg nincs semmi csak...csak fáradt vagyok.

-Aha szóval fáradt vagy....

-Igen,szóval ha lehet ne firtassuk tovább ezt a témát.

-Oké legyen,de ha holnap is ilyen leszel akkor már nem fogadom el ezt a választ.

-Nem leszek ilyen nyugi.

Amikor a házunk elé értünk nem mondtam semmit csak adtam neki egy puszit és besiettem.Lehet elég rendesen megbántottam,de egyszerűen már nem bírtam tovább.Bedőltem az ágyamba és próbáltam nem a mai napra gondolni....

.......................................................................

Sziasztok!

Elnézést a több mint 2 hetes késéssel,de egyszerűen nincs szabadidőm.Igyekszem,ahogy csak tudok:)

Addig is további jó olvasást:)

Kincsem

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 03, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Good girls love bad boysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz