𝓜𝔂 𝓶𝓲𝓷𝓭 𝓯𝓸𝓻𝓰𝓮𝓽𝓼 𝓽𝓸 𝓻𝓮𝓶𝓲𝓷𝓭 𝓶𝓮 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓲𝓭𝓮𝓪.
Az egyáltalán nem várt hétfő bármennyire nem akartam eljött.Nagy léptekkel mentem szekrényemhez és meg voltam győződve,hogy a mai nap tényleg nem tartogat semmi meglepetést.Aha...Említettem már,hogy az emberek elég naivnak tartanak?Most már értem miért....
Tehát nagy unalmamba, ahogy pakolásztam a szekrényembe hirtelen egy rózsaszál esett ki a szekrényemből.Ahogy felvettem egy kis fecnit vettem észre rajta.
..................................
~Lehet,hogy most utálsz,de hidd el....Teszek róla,hogy ez ne tartson sokáig.~
.................................
Oké király most már van egy zaklatóm is.Tényleg már csak ez hiányzott az életemből.De ami a legrosszabb,hogy Én ezt az egész˝ rózsaszál a szekrényedbe˝dolgot egész romantikusnak találtam bárki is tette a szekrényembe.Rendben hivatalosan is kinyilvánítom,hogy megbolondultam.Szóval,ha jól értelmezem a dolgot valaki azt hiszi,hogy utálom és most ki akar békíteni.Bármennyire is törtem a fejem nem jutott eszembe senki sem.Jó oké nekem mindegy,ha Ő ezt szeretné tenni akkor tegye.Bár még most se ugrik be kivel is kaptam össze,de az illető biztos nagyon szeretné,hogy megbocsássak.Bármit is tett ellenem.
-Rendben gyerekek a házi a táblán megtalálható és ne felejtsétek el,hogy következő órán dolgozatot írunk ebből.Viszontlátásra.-Ment ki a teremből a tanár.Szuper végre ebédszünet.Esküszöm azt hittem,hogy meghalok ezen az órán,annyira éhes vagyok.Szinte már szárnyalva léptem be az ebédlőbe és kezdtem nézni a mai kínálatot.Amikor sikeresen megszereztem az ebédemet tanácstalanul fordultam körbe az ebédlőben.Ugyanis se Katyt se Christ nem láttam.Hmmm lehet még nem értek ide oké akkor addig gyorsan leülök egy asztalhoz.Mikor már 10 perce várakoztam meguntam és jobbnak láttam,ha inkább felhívom valamelyikőjüket.De mielőtt cselekedhettem volna Katy megelőzött.
-Hol vagytok?Itt ülök az ebédlőben.-Kezdtem minden köszönés nélkül.
-Uhh bocsi,de ma Én nem kajálok...-Mondta tök nyugodtan.-És,ha jól tudom Chris ma nem jött.-Mondta tovább.
-Ohh értem nos akkor Én gyorsan megebédelek.-Mondtam kicsit csalódottan.Nem értem miért hagyja ki a mai ebédet,meg amúgy is beszélni akartam vele.Na jó akkor máskor.
-Oké-Most tuti megvonta a vállát.Ismerem már elég jól,hogy most tudjam ezt teszi...és tuti,hogy most kamuzik is nekem.....
...............................
Egy újabb nap elteltével sétáltam a folyosón a szekrényem felé.Katyvel az ebédes incidens óta nem beszéltem.Ma reggel futottam össze vele a folyosón,de egy ˝fontos dolgom van mennem kell˝mondattal lerázott és ezzel bebizonyította,hogy tényleg rejteget valamit.Amikor a szekrényem kinyitottam sikeresen kiesett egy kis papírfecni....Megint.Felvéve a földről kezdtem tanulmányozni azt.
..................................
Ma is csoda szép voltál...Már tudod ki vagyok?
...................................
Nem vagyok egy félős ember,de ez kezd ijesztő lenni.Értetlen arcot vágva pillantottam körbe a folyosón hátha itt van még a szuper titkos hódolóm.A folyosó teljesen üres volt,viszont láttam még egy kapucnis alakot a sarkon elmenni.Megfordult a fejembe,hogy esetleg utána rohanok,de ezt inkább elvetettem.Egyrészt tuti nem érném utol,másrészt nem biztos,hogy Ő a fecnis ember.....Szóval akkor most vagy elkezdek nyomozóst játszani és kiderítem ki Ő vagy hagyom a francba hátha megunja. Ha épp eszű lennék tuti a másodikat választanám,de mivel nem vagyok az nyomozónak állok.
Tehát másnap jó korán keltem,hogy előbb beérjek mint Ő. A folyosón elbújtam a szekrénysor mögött,hogy könnyen észre tudjam venni.Remélem ma is tartogat számomra egy fecnit,mert ha nem az elég gáz lesz,hogy itt várom rá...Mikor már azt hittem elalszok,annyira unalmas itt állni lépteket hallottam.Kikukucskáltam és egy fekete pulcsis alakot láttam pont az Én szekrényem előtt matatni....Várjunk csak!Hisz Őt láttam tegnap is.Arcát most se láttam,mivel a kapucni a fején volt.Gondolkoztam,hogy most mi legyen.Mennyek oda és leplezzem le vagy figyeljem tovább hátha leveszi a kapucnit.Pár másodperc múlva viszont döntést kellett hoznom,ugyanis a fecnis emberünk távozni igyekezett.Természetesen magamhoz hűen nem bírtam ki,hogy ne ordítsak utána.
-Hé!Állj meg de azonnal.-Kiabáltam rá és rögtön kővé dermett.Lassú léptekkel közelítettem meg és mikor bizonytalanul a vállára tettem kezem futásnak eredt. Leblokkolva álltam egy helyben.Oké nos ez újra nem jött össze.Mondjuk mit is vártam,hogy rögtön megtudom ki az és utána jól megmondom a magamét bárki is legyen az?Na jó Rach fejezd be a gondolkozást és inkább menny be a terembe és ülj re a helyedre.Hallgatva magamra(??)dobtam le magam az üres helyre.Rajtam kívül még két lány volt a terembe.Őszintén mondom,hogy fogalmam sincsen mi a nevük még egy szót se váltottam velük.Csöndben vártam,hogy megérkezzen mindenki,de hirtelen a két csaj elkezdett az átlagosnál kicsit hangosabban beszélni.Akarva akaratlanul,de elkezdtem hallgatni miről is folyik az eszme csere.
-Te amúgy tudod mit beszélnek mostanában Adam Whiteról?-Kezdte a szőke hajú.
-Ja valami olyasmit,hogy már két hete egy csajjal se volt...Nála ez már rekord...-Bólogatott bőszen a barna hajú.Oké mostantól így hívom őket.Szőke és Barna.
-Tuti egy csaj van a dolog mögött....-Szólalt meg később a Szőke.
-Igen szerintem is.-Értett vele egyet barátnője.Hmmm ezek szerint Adam talált már mást.Most,hogy ezt így kimondták,elég rossz volt hallani.Hihetetlen milyen gyorsan túl lépnek a fiúk a lányokon.Főleg Adam White.....
....................................................
További szép napot nektek!
Kincsem
(És nagyon szépen köszönöm a több mint 400 megtekintést.)
YOU ARE READING
Good girls love bad boys
RomanceAmikor a jó tanuló,kedves és szerény lány találkozik a menő rosszfiúval.... Rachel Frewer élete kicsit sem lesz egyszerű most,hogy szülei munkája miatt elköltöztek. S,hogy a helyzet még nehezebb legyen az élet egy rámenős félistent is küldött neki...