"𝓔𝓿𝓮𝓻𝔂𝓫𝓸𝓭𝔂 𝓭𝓲𝓮𝓼,𝓫𝓾𝓽 𝓷𝓸𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓫𝓸𝓭𝔂 𝓵𝓲𝓿𝓮𝓼."
-Te kaptál értesítést?-Kérdezte Katy utána pedig beleharapott az almájába.
-Miről?-Vágtam értetlen fejet.
-Hááát.....A végzősök tartanak egy amolyan "búcsú buli"féleséget és mindenkit meghívnak aki számít.-Magyarázta Chris.
-Öhm nem tudom Én miért kapnék?Nem tartozom a népszerű diákok közé.-Értetlenkedtem.
-Dehogynem!Adammel jársz már Te is a menők közé tartozol.Mondjuk azt Én se értem,hogy Minket miért hívtak meg,de ki mondana nemet egy végzős bulira?-Vigyorodott el Kat. Bevallom az utóbbi időben tényleg elég sok ismeretlen köszönt csak úgy rám vagy mosolygott a képembe,de nem nagyon érdekelt.Az a helyzet,hogy mostanában nem nagyon figyelek igazából semmire.Az okát ne kérdezzétek Én magam sem tudom.Gondolom Adam is megvan hívva erre a bulira.Nem hinném,hogy a sok haverja közül legalább egy ne legyen végzős.Mindegy úgy is fogunk erről még beszélni.
-Szóval eljössz?-Kérdezte Chris.
-Ha Adam is...-Vontam meg a vállamat.
-Ohh ez miatt igazán nem kell aggódnod....A pasid egy bulit se hagy ki.-Legyintett Katy.Oké ebben van valami.Ha nem is hívják meg(Ami nem sűrűn fordul elő)akkor is megjelenik.Na nem mintha bárkit zavarna...
-Jojó de akkor is fogok vele beszélni.-Akadékoskodtam.
-Tőlem-Von vállat Kat.-Pénteken lesz este 8 órától.Suli után átmehetnék és készülhetnénk együtt.Mit gondolsz?
-Oké persze.-Mosolyogtam rá.
-Hé csajszik és engem kihagynátok?-Tátotta el Chris a száját.
-Te is jössz?-Döntöttem oldalra a fejemet szórakozottan.
-Persze,hogy jövök.-Kiáltott fel boldogan.Oké akkor most már minden rendben. Chris boldog és Én is megnyugodtam,hogy Adam ott lesz a bulin.Nem szívesen mennék egy végzős buliba egyedül...
Ebéd után már rohannom is kellett a következő órára,így nem volt időm beszélni Adammel.De nem baj majd órák után beszélek vele,de addig is jobb,ha a mateknak szentelem a figyelmem.Számomra talán ez a második legnehezebb tantárgy,ugyanis a kémiát semmi sem tudja túl szárnyalni.Örök első helyen van a listámon....Bármennyire is teperek egyszerűen sehogy se tudom megérteni.De mindegy is,már beletörődtem a sorsomba.
-Pszt Rach...-Bökött meg Kat a tollával.
-Hm?-Néztem rá értetlen fejjel.
-Megkérdezted már az uradat a buliról?-Kíváncsiskodott.
-Nem még nem volt rá alkalmam.-Írtam tovább a füzetembe.
-De siess,ezen az órán kívül még van egy aztán megyünk haza.-Vonta meg a vállát.
-Nem sietek,együtt megyünk.-Vigyorogtam rá.
-Oooo oké értem persze mit is gondoltam,hogy a legújabb álompár nem együtt megy haza?-Nevetett fel.
-Ne nevezz így minket....-Keltem rögtön Adam és saját magam védelmére.
-Most miért?Annyira aranyosak vagytok együtt,pedig csak tegnap jöttetek össze,de mégis mintha már évek óta egy pár lennétek.-Mosolygott Katy.Nos az érzés nekem is olyan....Mintha ezer éve ismerném és szeretném Őt.Szeptember elején még álmomba se gondoltam volna,hogy a hónapot két új baráttal és egy szerelemmel fogom zárni...
......................................................................................
-Szia Kicsim.-Köszöntött Adam mikor oda léptem hozzá.
-Szia.-Öleltem át a nyakát.A gyomrom liftezett,a torkomba pedig éreztem a szívem.Jézusom ilyen a szerelem?Az érzés ami hatalmába kerített egyszerre volt ijesztő és rettenetesen furcsa.Boldog vagyok,hogy Én is megtapasztalhatom milyen is ez valójába.Bár úgy éreztem,hogy mindjárt kidobom a taccsot,a vigyort nem lehetett letörölni a képemről.Adam a kezemért nyúlt és miután össze kulcsolta a sajátjával elindultunk hozzám.
-Milyen napod volt?-Kérdezte mosolyogva.
-Jó....Hallottál a buliról?-Vágtam rögtön a közepébe.
-Ja egy páran már megemlítették.Gondoltam,hogy megkérdezem tőled,hogy nem akarsz e eljönni velem.
-Engem is hívtak.
-Tényleg?-Kerekedett ki a szeme.
-Aha.
-Nos,akkor eljössz velem?
-Most ezt vegyem úgy,hogy randira hívtál?-Néztem rá pimasz mosollyal.
-Nekem tetszik az ötlet.-Fogta meg a derekam.
-Ne az utca közepén tapizz le.-Nevettem fel miközben próbáltam magamtól eltolni.
-Miért ne?Hagyj tudja meg mindenki,hogy enyém a világ legszebb lánya.-Dörgölte orrát az enyémhez és megcsókolt.Őszintén mondom fogalmam sincs meddig szobroztunk így,de lehet egy páran már elküldtek minket a francba.....
.....................................................................................
Egy hónapos kihagyás után újra itt vagyok.:)Nagyon köszönöm,hogy elolvastad ezt a részt is.Most lehet a szokottnál még hosszabb kihagyás lesz,mivel arra gondoltam,hogy az elejétől átírom/kijavítom az összes részt.Úgyhogy bocsánat,de megint elfogok tűnni.További szép napot nektek.:)
(És köszönöm a több mint 1K megtekintést.)
Sziasztok:)
Kincsem.
YOU ARE READING
Good girls love bad boys
RomanceAmikor a jó tanuló,kedves és szerény lány találkozik a menő rosszfiúval.... Rachel Frewer élete kicsit sem lesz egyszerű most,hogy szülei munkája miatt elköltöztek. S,hogy a helyzet még nehezebb legyen az élet egy rámenős félistent is küldött neki...