18.rész

267 13 0
                                    

𝓔𝓵𝓶𝓪𝓰𝔂𝓪𝓻á𝔃𝓷𝓲,𝓱𝓸𝓰𝔂 𝓶𝓲é𝓻𝓽 𝓼𝔃𝓮𝓻𝓮𝓽𝓵𝓮𝓴 𝓽é𝓰𝓮𝓭,𝓸𝓵𝔂𝓪𝓷 𝓵𝓮𝓷𝓷𝓮,𝓶𝓲𝓷𝓽 𝓮𝓵𝓶𝓪𝓰𝔂𝓪𝓻á𝔃𝓷𝓲 𝓶𝓲𝓵𝔂𝓮𝓷 í𝔃ű 𝓪 𝓿í𝔃. 𝓛𝓮𝓱𝓮𝓽𝓮𝓽𝓵𝓮𝓷.

Rachel Fewer szemszöge

Amint megéreztem ajkait,azt hittem ott helyben fogok összeesni.Sokszor képzeltem már el,milyen lehet Adam Whitetal csókolózni.Nos ez minden képzeletemet felül múlta...Ahogy szája rátapadt az enyémre,ahogy egyik kezével derekamat fogta,míg a másikkal hajamba túrt....Az érzés leírhatatlan volt.Életembe talán háromszor csókolóztam idáig.Nos elhihetitek,hogy ez a negyedik mindent vitt.A csók csatánk azonban nem tartott sokáig,mivel a levegő elfogyott és mintha áram rázott volna meg,szakadtam el Adamtől.

-Rach ne haragudj Én csak....-Kezdett volna magyarázni,de most Én vágtam közbe.

-Nem nem semmi baj.-Mondtam a lehető leggyorsabban.Nem mondtam semmi mást.De nem azért,mert nem akartam,hanem azért mert nem tudtam.Vajon neki mit jelentett ez a csók?Hirtelen ötlet vagy tudatosan csinálta?Az biztos,hogy nekem tudatosan jött.Hiába próbáltam az elmúlt hónapokban elrejteni és letagadni ezt már nem lehetett...Totál beleestem Adambe.

-Rach figyelj...Ne-neked mit jelentett ez...most?-Nézett minden fele csak a szemembe nem.Jézusom csak nem?Adam White zavarban van?Ez egyszerre ijesztő és csábító....

-Nekem?Nos...hát én úgy gondolom....-egészen idáig nevettem azon,hogy Adam zavarba van.Most meg Én hebegek itt össze vissza.Oké azért azt meg kell hagyni,hogy a srác így is piszok dögös.

-Megpróbálhatnánk?-nézett komolyan a szemembe.Nem hiszem el,hogy kimondta...Tátott szájjal bámultam rá.Hirtelen azt se tudtam hol vagyok.Ha most belemegyek akkor együtt leszünk,de nem tudom elképzelni mi lenne a folytatás?Mindig ott lesz nekem és számíthatok rá bármi történik is velem vagy megun egy idő után és szakít velem vagy a rosszabbik verzió,hogy megcsal.Egész életembe mindig minden helyzetben próbáltam logikusan dönteni és eddig a pontig sikerült is.De most bármennyire is keresem a legjobb döntést egyszerűen nem találom.Lehet itt az ideje egy kicsit félre tenni a logikus énem és előhozni a spontán önmagam.Mikor felnéztem Adam arcára a félelmet láttam rajta.Fél a válaszomtól.

-Próbáljuk.-mondtam ki mosolyogva és a nyakába borultam.Azonnal körbe ölelte derekam,felemelt és megpörgetett.Én csak nevettem rajta és komolyan mondom életebe nem voltam még ilyen boldog....

.............................................................................


-Hát nem fogtátok valami érzelgősre....Ha jól értelmeztem,nagy nehezen kibökte,hogy Ő megszeretné próbálni ami köztetek van Te meg mint aki lefagyott volna 2 percre csak bámultál rá és utána nagy nehezen Te is kinyögted,hogy oké próbáljuk?-Húzta össze szemöldökét Chris. Nos igen....Magamhoz hűen,amint khmm "megbeszéltem" mindent Adammel rohantam is jó barátomhoz,hogy mint a pletykás falusi asszonyok Én is izgatottan elmondjam mi is történt azután,hogy kitett Adamnél. Most meg Chris próbálja értelmezni az elmondottakat. Ami mellesleg hozzá teszek egész jól megy neki,mert szerintem a sztori elég bonyolult,főleg ahogy elmagyaráztam az egészet és úgy látom érti miről is beszélek.

-Na és most?-Ivott bele gőzölgő kávéjába és érdeklődően nézett rám.

-Mi az,hogy és most?-Néztem rá fintorogva.

-Hát oké megbeszéltétek össze jöttetek és hozzá teszem kicsit sem romantikusan....Aztán most ide jöttél elmesélted az egészet.Oké és ezután minden úgy lesz mint régen,csak bővül a csapat egy emberrel?-Érdeklődött.

-Azon kívül,hogy együtt vagyunk nem nagyon terveztem máson változtatni...-Kavargattam teámat.

-Oké Én ezt értem,de ez akkor most mit jelent?Adam velünk fog lógni vagy esetleg Te pártolsz át hozzájuk?-Tette fel sorra a kérdéseit.

-Figyelj Én nem terveztem előre semmit..Lesz ami lesz,engem már nem tud érdekelni.Biztos,hogy lesz olyan alkalom,amikor Adam és a haverjai átülnek hozzánk és tuti,hogy elég sokat fogunk velük lógni.Én bírom a barátait és remélem mellettem maradsz...-Néztem rá é egy félmosolyra húzta szám.Az utóbbi időbe rájöttem,hogy Chris lassan kezd olyan lenni nekem mint egy testvér.Szörnyen megkedveltem és úgy érzem ez az érzés kölcsönös.

-Na ná csajszi...Mit gondoltál most,hogy bepasiztál hagyom,hogy csak úgy megszakadjon a kapcsolatunk?Na még mit nem!Ha akarnál se tudnál lerázni.Mindenhova megyek veled és igen,nagyon szívesen ülök a szexi rossz fiúk asztalához.-Legyezte meg magát viccesen.Én csak nevetve fogtam a fejem és így kacarásztunk kb. 2 percig,azután megszólaltam.

-Szerinted mi lesz holnap?-Próbáltam magam elé képzeni,de sehogy se ment.

-Mi lenne?Te eljössz a suliig aztán megpillantod Őt és Ő is téged oda rohan hozzád megpörget a levegőbe Te meg nevetve megfogod a kezét és hipercukin besétáltok az épületbe és Én vigyorogva végig nézem.-Éltele bele magát a dologba Chris.

-Persze nagy valószínűséggel ez fog történni.-Forgattam meg szemeim. Chris csak vigyorogva megvonta a vállát aztán rám emelte tekintetét.

-Ugye azzal tisztába vagy,hogy ez a hír végig fog söpörni az egész sulin?

....................................................................

További szép napot!

Kincsem:)

Good girls love bad boysOnde histórias criam vida. Descubra agora