𝓨𝓸𝓾 𝓹𝓲𝓬𝓴𝓮𝓭 𝓪 𝓭𝓪𝓷𝓬𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓿𝓲𝓵 𝓪𝓷𝓭 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓾𝓬𝓴𝓮𝓭 𝓸𝓾𝓽...
Az ebédem előtt ültem mikor Katy levágta magát elém.
-Szia milyen volt a Nyelvtan?-kérdezte kedvesen.
-Szia hát jó volt bár kicsit késtem.-vallottam be neki.
-Hogyhogy megint elaludtál?-nézett rám nagy szemekkel.
-Nem....-Most mit csináljak? Valljam be, hogy megint Adam áll a dolog mögött?
-Nos?....-Fürkészett-Kitalálom..-sóhajtott-Adam.
-Igen-Sütöttem le a szemem.Elmeséltem a reggel történteket.
-És én miért nem csodálkozom...-nevetett a storym végén Katy.-Figyelj ha nem akarsz tőle semmit inkább koptasd le...Bár ahogy tegnap is mondtam, ha Adam egyszer valamit a fejébe vesz addig nem nyugszik amíg meg nem teszi vagy a Te esetedben meg nem szerzi.-Kuncogott.
Remek nem lehet lekoptatni.Remélem észre veszi,hogy nem ér el nálam semmit és akkor magától leszáll rólam. Egyedül baktattam az üres folyosón az utolsó órám végeztével.A zene bömbölt a fülembe, miközben a telefonom nyomkodtam.Hirtelen egy erős mellkasnak ütköztem és a földre estem.Nem fogjátok kitalálni,hogy ki volt az.....
-Hé jól vagy ?-Halottam meg ismét azt a rekedtes hangot."Elmész a francba Te jóképű vadbarom...."Akartam neki mondani,de annyi merszem már nem volt,hogy meg is tegyem.
-Már megint Te?-Néztem fel a fiúra.
-Igen már megint én, mi van nem szereted a társaságom?-Vigyorgott az arcomba miután felsegített.
-Egyáltalán nem.-Néztem rá szomorúan.
-Ejnye hazudni csúnya dolog Rachel nem tanították meg a szüleid?-Suttogta édesen a fülembe.
-Ki mondta,hogy én hazudok?-Sandítottam rá.
-Én.-Nézett mélyen a szemembe-Tudom,hogy hazudsz, de megbocsátom,ha eljössz velem egy randira.-Mosolygott rám.
-Hmmmm....-Tettem úgy mintha gondolkodnék.-Mivel nem nyomja eme tettem a lelkem ezért inkább kihagyom.-rándítottam meg a vállam mosolyogva.
Azzal sarkon fordultam és elindultam újra a folyosón,de nem tettem három lépést se és utánam kiáltott.
-Ugye tudod, hogy nem úszod meg ezt a randit?-vette elő ismét azt az átkozott félmosolyát.
-Hidd el ha én azt mondom,hogy nem megyek veled sehova akkor az úgyis lesz.-Szóltam vissza neki és válaszát meg se várva léptem ki a suliból.
Haza érve meg csináltam minden kötelező dolgomat és utána leültem sorozatot nézni.Abban a pillanatban ahogy leültem megrezzent a telefonom ezzel jelezve,hogy üzenetem jött.
Kathy:
-Szióóóó csajszi az a helyzet,hogy holnap nem tudok suliba menni,mert beteg lettem:/
Én:
-Óóóóó te szegény:( Jobbulást holnap akkor meglátogatlak.:*
Kathy:
-Reméltem is.:)Aludj jól:*
Én:
-Te is.
Már majdnem letettem a telefonom mikor megláttam még egy üzenetet.
Adam:
-Szia Cica!
Én:
-Honnan van meg a számom Adam?
Adam:
-Az legyen az én kis titkom.:)
Én:
-Nem szeretem a titkokat....
Adam:
-Én viszont igen..
Én:
-Najó nekem erre nincs időm...Jó éjt Adam!
Adam:
-Neked is Hercegnőm.
Miután tényleg leraktam a telefonom bebújtam az ágyamba és álomba szenderültem.
............
A suliba beérve a szekrényemhez mentem.Kivettem a Matek felszerelésemet és ma szerencsére már senki nem csapkodta a szekrényemet.Magányosan elindultam az órámra.
-Jó reggelt mindenkinek!-lépett a terembe a tanár.
-Jó reggelt-mormogta az osztály.
Az óra nagyon lassan telt,figyelni pedig bármennyire szerettem volna nem ment.Már azt hittem,hogy elfogok aludni amikor is a csengő éles hangja jelezte,hogy szabad vagyok. Boldogan mentem ki a teremből és azonnal a szekrényem felé siettem.Ahogy kinyitottam a szekrényemet egy aprócska lap esett ki belőle.
˝Ebédelsz velem Hercegnő?˝
Gondolkoznom sem kellet azon, hogy vajon ki írta a levelet.A lapot nézve merengtem.Nem fogok vele ebédelni.Az már biztos.Már csak azt kéne kitalálnom,hogy hogyan úszhatnám meg ezt.Esetleg ha ma kihagyom az ebédet?Igen ez jó lesz! Majd veszek valamit a büfébe.
Elérkezett az ebéd szünet.Rögtön a büfé felé vettem az irányt, ám a folyosó végéből megláttam Adamat és pár haverját,amint az ebédlő felé sietnek.Nem láthat meg,akkor rögtön leesik neki a tervem.Azonnal kapcsoltam és berohantam a női mosdóba.Vártam 5 percet és már nem észleltem mozgást, így szép lassan kinyitottam az ajtót.Ám szerencsétlenségemre az ajtóban Adam állt nagy vigyorral a képén.
Úgy látszik mégse sikerült remek tervem....
Sziasztok!
Itt lenne a negyedik rész.
Sajnálom már megint elég késve érkezett meg,de újra elkezdődött a suli nekem is ezért nincs sok időm.
Igyekszem hozni a részeket.
Jó olvasást kívánok!:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good girls love bad boys
RomantizmAmikor a jó tanuló,kedves és szerény lány találkozik a menő rosszfiúval.... Rachel Frewer élete kicsit sem lesz egyszerű most,hogy szülei munkája miatt elköltöztek. S,hogy a helyzet még nehezebb legyen az élet egy rámenős félistent is küldött neki...