Hitlerin Esrarı

1.3K 17 2
                                    

Hitler kimdi? Birçok kaynakta gizli güçleri kullandigi belirtiliyor en azindan dünyaya bir baska pencereden bakiyordu. Günümüzde daha da etkin olan gizemli bir düzenin en önemli üyesi miydi?

Tarih, politikbüyü sanatini kullanan örneklerden söz ediyor. Ama bu büyü baska bir büyü, hocamedyum büyüleri ile hiç ilgisi yok. Hedefi toplum ve sadece güç, iktidar ve maddi çikarlar için uygulaniyor. Yöntemi ise savas, kan ve ölüm hatta doganin ölümü. Burada Naziler'den günümüze uzanan bir gizem anlatiliyor.

"Yakinlarinin anlattiklarina göre", Adolf Hitler geceleri çigliklar atarak uyaniyordu; titreyerek anlasilmaz sözcükler söylüyor; soluk soluga yatagindan firliyor, odanin ortasina dikiliyor görmeyen gözlerle bakarak 'iste o buraya da gelmis, iste o' diye inliyor sonra yine anlamsiz garip sözcükler mirildanmaya basliyordu. Zorla teskin edilip yatagina yatiriliyor ama yine firtayarak iste yine orada, kösede..." diye haykirarak tepiniyor ve çigliklar atiyordu." Bu bölüm, Nazi liderlerinden Hermann Rausching'in "Hitler Bana Dedi kî" adli kitabindan alinmistir ve eger dogruysa inanilmazdir. Dünyayi titreten Nazi Lideri'ni ne korkutabilirdi? Belki de ölümün disinda hiçbir güç.

Hitler'e erismek mümkün degildi, generallerinin suikastlerinden kurtulmasi mucize olarak tanimlanmisti. insanlik tarihinde, siyasi hiçbir lidere Adolf Hitler'e tapildigi gibi tapilmamisti; Hitleri izleyen kitlelerin sayisi, neredeyse diger liderlerin tümünü izleyenlerden fazlaydi; üstelik hemen hepsi seviyordu ve hayrandi.

Hitler'in gerçek kimligine dogru...

Gerçek böyle mi? Kimdi bu adam? Çok yazilip çizilen siyasi ve askeri kisiliginin ötesinde Adolf Hitler kimdi ya da neydi? Oniki yil onun basin sözcülügünü yapan Otto Dietrich "Çilginca milliyetçi düsünceleri olan seytani bir adamdi..." diyordu.

 Hitler için çok yorum yapilmistir. Bu garip insanin dev bir ulusu nasil olup da, neredeyse yok olmaya sürüklediginin cevabi hala net ve anlasilabilir degildir.

Birinci Büyük savas'tan gelen askerisiyasi nedenler, Komünizm'in aç, issiz ve yenik Almanya'da hatali örgütlenmesi yüzünden ülkenin iç çatismalarda bogulmasi, üstelik henüz SSCB'de bile bir fidan olan Komünizm, varligini ve amacini kanitlamak bir yana, kendini Sovyet halkina bile anlatabilmis degildi. Psikolojik yapisi çok farkli olan Alman insanina bu elbise uymuyordu ve asla uymayacakti. Yenik bir ulusun kirilan gururu, açliktan perisan bir milletin bi bilinçsizce umut arayisi, neden olarak bir irkin hedef gösterilmesi ve daha bir sürü sebep sayilabilir. Ama tüm bunlar yine de Adolf Hitler'in kitleler üzerindeki etkisini ve büyüsünü açiklamaya yeterli degildir.

Ruhbilim. insanin görünürde mantiga uyan eylemlerinin, gerçekte kendisinde bilmedigi veya kismen, olagan mantiga yabanci, simgecilige bagli güçler tarafindan yönetildigini söylüyor.

Oniki dil bilen, 250 sayfalik bir kitabi yarim saatte yorum yapacak kadar okuyabilen, Fransiz gizem adami ve uygulayicisi Jacaues Bergler 20. Yüzyil'da büyünün her türünün birçok biçimdepolitikayi gizli olarak yönettigi düsüncesinde;burada kastedilen büyü içerik olarak halkin bildigi siradan büyü olayindan çok uzaklarda. Bergier, büyünün soyut olmadigini ve her sekilde ortaya çiktigini söylerken, çok gizli politik büyü gruplarinin gizli bir savas içinde olduklarini, bu savasta hatanin kabul edilmedigini acimasizligin ana ilke oldugunu belirtiyor. Artik bu akil ötesi politikbüyü örgütleri, uluslarin ötesin de, kendi çikarlari için mücadele etmektedirler, bu güce bilinçsizce karsi çikanlar aldatilarak silinmekte ya da kurban edilmektedir.

çikara yönelik inanç , inancin düsünsel terörün majikal enerji alani, amaca yöneltildiginde büyü isleyecektir ve günümüzde yasanan vahsetin temelinde sadece tutucuçikarciöldürücü bir görüse siki siki bagli, politikekonomikirkçi ve dinci amaçlar pesinde olan ve kitleleri amaç ve çikarlarina göre yönlendiren çekirdek gruplar vardir. Bu gruplar sanildigindan ötede aydin ve elit üyelerden olusur. Örnek liste uzundur;

İlluminati 2: Tarih ve SiyasetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin