0.3

6.2K 302 24
                                    

Hey,selam🦋
Yeni bir bölüm daha ile karşınızdayım.

Neyse,çok konuşmayacağım,gereklileri söyleyeceğim,gideceğim.

Multi:Almira

İyi okumalar!!!

••••••

Bilinmeyen:Hey,papatya!

Almira:Papatya mı? Ne alaka?

Bilinmeyen:İnsta'dan gün ışığında papatya ile çekilmiş bir fotoğrafını buldum.Çok hoşuma gitti.Ayrıca,yüzün papatyanın yaprakları gibi beyaz,saçların ise papatyanın tomurcuk'u sarı.İşte bu yüzden sana 'papatya' diyorum.

Almira:Bak bunu hiç düşünememiştim.Neyse,ben sana şey diyecektim.

Bilinmeyen:Ney diyecektin?

Almira:Ney değil,zurna!

Bilinmeyen:Ben sende ne diye kayıtlıyım?
Almira:'Bilinmeyen' diye.Başka nasıl kaybedecektim ki?

Bilinmeyen:O zaman sen beni 'BC' diye kaydet.Eğer beni bulursan,o zaman sana bu iki harfin anlamını söylerim.

Almira:Niye,istediğin gibi kaydedeyim ki?

Bilinmeyen:O senin bileceğin iş,ben sadece söyledim.İster kaydedersin,ister etmezsin.

İstem dışı whattsapp'tan çıkıp,kişilere girerek ismini 'BC' diye kaydettim.Ardından da tekrar whatsapp'a girerek,mesaj attım.

Almira:Neyse... Sana geçen gün mesaj atmıştım,fakat hiç birine bakmamıştın.Ve ilk defa ben atmıştım.Neden bakmadın?

BC:Çünkü o zaman,bahçemde gün ışığında açan papatyama bakıyordum.

••••••

Üzgünüm,bölüm geç geldi.Hâlâ bölüm gününe alınamadığım için unutuyorum.

Oy verip,yorum yapmayı Ve arkadaşlarınıza paylaşmayı unutmayın.Sizleri seviyorum.😘😘😘😘

Çekiyorum Gülümse | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin