Hellö,Su Damlacıklarım💧
Son bölümdeyiz,ardından da iki tane özel bölüm gelecek.Bu bölümü Medine_Tercan_ ve ruzgar_gullu'e ithaf ediyorum.Yorumlarınız için teşekkür ederim.😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Multi:Tüm Kadro(Soldan sırasıyla;Merve,Aleyna,Cenk ve sağdakiler de Burak Caner ve Almira Daisy)
Şarkı:Bebe Rexha-I got youİyi okumalar!!!
••••••
Sabah erkenden uyandığım zaman yerimde duramamıştım.Daha doğrusu,gece de uyuyamamıştım,sabaha doğru yatmıştım ve şimdi de saat yedi de kalktım.
O kadar heyecanlıydım ki,gören evlendiğimi düşünür!
Ama şimdi şöyle düşünün;Biri ansızın size mesaj atmaya başlıyor,bir kaç gün konuşuyorsunuz ve ona zamanla alışıyorsunuz.Aradan bir kaç gün geçtikten sonra onunla karşılacaksınız,kim olduğunu öğreneceksiniz.Hadi ama! Sizce de çok eğlenceli ve heyecanlı değil mi?!
Neyse,sabah erkenden kalktığım için laptop'u elime alıp,tekrara yatağa yatarak yatak başlığına yaslandım.Ardından da sevdiğim kore dizisi olan 'Bring it on ghost' adlı diziden kaldığım bölümden açtım.
Dokuz bölüm izleyerek diziyi bitirmiş oldum.Zaten yedinci bölümdeydim,dizi de on altı bölümdü.
Ardından annem ve babam da uyanıp,beni kahvaltıya çağırdıklarında aşağı inip,kahvaltıya gittim.Yarım saatimi de orada geçirip,yukarı çıkarak elime telefonumu aldım.
İlk olarak instagrama girdim,gelen mesajlara baktım,ünlülerin fotoğraflarını beğendim.Ardından twitter'a girerek 'heyecanlı bir gün beni bekliyor 🙄' yazarak tweet attım.
Oradan çıkıp,biraz episode'dan bölüm oynadım.Ardından da wattpad'e girerek kitap okudum.
Gözlerim ışıktan ağrıdığı için saate bakıp,telefonu kilitledim.Saat '18.40' olmuştu.
Evet,baya vakit öldürmüşüm.Tabii,bu sırada annem ve babam da hastaneye gitmişti.Telefonuma mesaj gelince,açıp baktım.
BC:Saat 20.00'da ....... restorant'ta buluşalım;)
Almira:Tamam,orada görüşürüz:)
Diye mesaj attım ve hemen banyoya girip,üstümdekileri çıkararak duş aldım.Ardından hızlıca çıkıp,üstümü kurulayarak iç çamaşırlarımı giydim ve dolaba yöneldim.
Bilinmeyen'imin aldığı elbiseyi giyecektim.Elbiseyi dolaptan çıkarıp,dolabın kapağına astıktan sonra makyaj masama oturdum.
Maşayı hemen ısınması için ayarladıktan sonra makyaj malzemelerimi ayarladım.Ardından hemen elbisemi giyip,tekrar makyaj masasına oturdum.Ardından makyajımı bitirdikten sonra maşaya geçtim.-porselen makyaj spreyi sıktım,donması için.-Saçlarımı da maşaladıktan sonra,maşayı kapatıp,soğumasını bekledim.
Hemen üstüme parfüm sıktıktan sonda dağıttıklarımı topladım ve tekrar dolaba yöneldim.Bu sırada taksiyi de aramıştım.Dolaptan siyah deri,el çantası dolabı kapattıktan sonra içine rujumu ve telefonumu yerleştirip,aşağı indim.
Anneme 'arkadaşlarla dışarıda yemek yiyeceğiz.' Adlı mesaj attım.Anahtarımı alıp,kapıdan çıktıktan sonra gelen taksiye bindim.
Oraya gidene kadar,kıyafetimi anlatabilirim.İlk olarak eyeliner,rımel ve açık renk göz farı sürdüm.Ardından da kırmızıya yakın bordo ruj sürdüm.
Elbise olarak da; hafif göğüs dekolteli,dizimin hemen üstünde biten gece mavisi bir elbise giydim.Boynum açıkta kaldığı için de uzun bir kolye taktım.
Ayakkabı olarak ise; siyah bağlamalı,ucu açık süet stiletto giydim.
Taksi durunca parasını ödeyip,aşağı indim.Restorandan içeri girerken rezerve edilen yerin oraya gittim.Tam bir şey soracakken,kendisi konuştu.
Eliyle bir yeri göstererek "Buyrun Almira hanım,bu taraftan."dedi ve önümden gitti.
Masaya geldiğimde çekilen sandalyeye oturup,teşekkür ettim.Garson gidince,karşımdaki bilinmeyenim'e baktım.Daha doğrusu artık bilinen kişiye...
Burak Caner,karşımda sırıtarak otururken konuştu.
"Seninle bilinen kişi olarak tanışmak güzeldi,Daisy Almira."
••••••
Ayy,valla bitti ayol.
Kabul edin,bir texting'e göre uzun bir bölümdü.
Valla bunda ağlamadım,belki özel bölümlerde ağlarım,bilmiyorum.
Neyse,özel bölümlerde görüşmek üzere,sizleri seviyorum😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekiyorum Gülümse | Texting
Cerita Pendek'Çekiyorum Gülümse' adlı ilk kitaptır. ***** "Hey,güzellik.Çekiyorum gülümse!" "Efendim?" "Diyorum ki;Çekiyorum,gülümse!" ***** Eğlence amaçlı yazılmıştır. Tüm hakları bana aittir. Sakın (ç)almayın!