Hellö🦋
Bazen bölümü kaçırıyorum,haberiniz olsun;)
Multi:Almira
Şarkı:Monsterİyi okumalar!!!
••••••
Eve geldiğim zaman üstümü çıkartıp,yeni giyeceklerimi ve iç çamaşırlarımı yanıma alıp,banyoya girdim.
İki saatlik ılık bir banyonun ardından üstüme havluyu sarıp,kendimi kuruladıktan sonra üstüme iç çamaşırlarımı geçirip,ardından siyah uzun kollu sweatim ve siyah taytımı geçirdikten sonra başımdaki havluyu çıkarıp,kurutmaya başladım.(çok uzun bir cümle oldudmskdkxmdds)
Saçımı kuruttuktan sonra odamdaki banyodan çıkıp,makyaj masasının oraya giderek çekmecenin içindeki düzleştiriciyi aldım.Bir saatten sonra saçımı düzleştirmem bitince yatağa oturup,biraz wattpad'den kitap okudum.
Normalde hep ingilizce okurdum fakat bir tane genç kurgu,başrol benim yaşımda olan,Yaz Aras'ında adlı kitabı okumaya başladım.(Evet,biraz reklam yaptımjdkdldjslsksk)
Kitabın bölümünü bitirdiğimi zaman zil çalınca koridordan geçip,kapıya gittim.Kapıyı açtığım zaman kimseyi göremeyince tam kapatacakken,ayağıma bir şey çarpınca,gördüğüm kutu ile şaşırdım.
Eğilip,kutuyu içeri alarak kapıyı geri örttüm.Odama geri dönüp,yatağıma oturdum.Yatağımın üstüne koyduğum kutuyu açıp,içindeki elbise ve not ile şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemedim.
Dokuz gün sonra bu elbise ile benimle bir akşam yemeği yer misin?
-BC••••••
Huhuu,acaba neler olacak?
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.Emeğe saygı için yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.
Sizleri seviyorum😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekiyorum Gülümse | Texting
Kısa Hikaye'Çekiyorum Gülümse' adlı ilk kitaptır. ***** "Hey,güzellik.Çekiyorum gülümse!" "Efendim?" "Diyorum ki;Çekiyorum,gülümse!" ***** Eğlence amaçlı yazılmıştır. Tüm hakları bana aittir. Sakın (ç)almayın!