1.2

3.6K 206 32
                                    

Hellö🦋

Yine bölümü unuttum biliyorum,artık taslak yapıp,bölümleri atacağım yetti.Daha diğer kitaba da bölüm atacağım( Yaz kampı'nı okumayanlar varsa oraya bekliyorum;)}Bir de yeni bir kitap yazmayı düşünüyorum.

Bu arada BC'nin Almira ile karşılaşma gününü bu attığım bölüm günlerine sayıyorum,haberiniz olsun.Sonra 'daha az kalmış olması gerekiyordu' 'bugün BC'nin gelmesi lazımdı' falan filan.

Multi:Almira
Şarkı:Halsey-Without me

İyi okumalar!!!

••••••

Hemen üstüme triko gri bluz,altına siyah pantolon,altına siyah topuklu bot ve üstüme krem rengi kaban alarak,omzuma da siyah çantamı takarak dışarı çıktım.(Ayakkabılarımı kapıda giydim.)

Kızlarla buluşacağımız kafeye yürüyerek giderken,bir yandan da aklımda hâlâ sinemada Burak Caner ile karşılaştığımız zaman onun da beni öpmek isteyişi geldi.Allah'ım ne kadar da tatlıydı!

Neyse,işte ben daha ona cevap veremeden diğer kız hayranlar da gelerek,onunla fotoğraf çekinmek istediklerini söylediler.Ben de hemen aradan kaynayarak lavaboya gidip,yüzüme su tuttum.

Ben size böyle anlatırken,kafeye giriş yapmıştım.Bu kafeyi çok seviyordum.Çok güzel pasta ve tatlı yaparlar,ayrıca limonataları da bir harika.Bir de kapıdan girerken,kapının üstünde eski zaman usulü okullarda çalan zil vardı.

Benden bir kaç dakika sonra kızlar geldiğinde çikolatalı pasta ve limonata söyledim.Aleyna,çilekli pasta ve limonata söyledi.Merve,portakallı pasta ve limonata istedi.(Tüm c vitaminlerini silip,süpürüyor sjsjsjsjsj)

Biz kızlarla konuşurken,bir kaç dakika sonra yanımdaki sandalye çekilmişti.Sandalyeyi çeken kişiye döndüğümde yüzümdeki büyük gülümse yerini şaşkınlığa bıraktı.

Burak Caner?

••••••

Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.Emeğe saygı için vote ve yorum yapmayı unutmayın.

Sizleri seviyorum.😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Çekiyorum Gülümse | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin