Hellö🦋
Bugün yeni yıla giriş yapacağız.Her ne kadar inanmasam da,umarım hepiniz için yeni bir yıl,yeni anılar olur.
Multi:Almira
İyi Okumalar!!!
••••••
BC:Günaydın! Bugün yılbaşı için heyecanlı mısın?
Almira:Günaydın! Ve neden heyecanlı olucakmışım ki?
BC:Yeni yıl,yeni anılar,yeni arkadaşlar ve yeni SEVGİLİ! Yani bunun için olabilir.
Almira:Sjsjsjsjs.Sağol ama ihtiyacım yok.Sevgililerle yeterince dert edindim zaten.
BC:Bir şey soracağım.Sen yabancısın fakat hâlâ ilk öpücüğün sende.Yani bu durum,biraz garip değil mi?
Almira:Haklısın,garip.Hatta benimle bu konu yüzünden alay ediyorlar.Ama benim için doğru kişiyi bulana kadar,benimle görünüşüm için değil de,kişiliğim için seven birine ilk öpücüğümü vermek istiyorum.Neyse,kapatmam lazım.
BC:Tamam,görüşmek üzere.;)
Telefonu yüzümdeki gülümseme ile kapatıp,bizimkilere döndüm.Evet,yabancı olmama rağmen hâlâ ilk öpücüğüm bende.Bizimkiler bu konuda benimle 'Rahibe Teressa' diye,dalga geçiyorlar.Ama artık alıştığım için,umursamıyorum.
Merve,heyecanla ellerini çırparak dikkati kendine çekti.
"Hadi alışverişe çıkalım da,kıyafet alalım.Evde böyle boş boş oturacak mıyız?"
Heyecanla ben de ona katıldım.Alışverişe bayılırım da.
"Evet,alışverişe gidelim.Eşyalarımızı aldıktan sonra bir kafeye gider,içeceklerimizi elimize alırız.Ardından da kuaföre geçeriz,saçımızı makyajımızı yaptırırız.Oradan da partiye geçeriz.Nasıl plan?"
Aleyna,başını sallayarak onayladı.Bu durumda soracak kişi kalmadığı için,hepimiz ayağa kalkıp,montlarımızı alarak,dışarı çıktık.
Merve'nin babasından aldığı araba ile avm'ye gittik.
Beş saat sonra
Avm'den çıkıp,hemen kuaföre gittikten sonra saçımızı makyajımızı yaptırdık,ardından da parti için ayarladığımız kafeye gidiyoruz.
Ben simli altın sarısı mini etek,üstüme siyah uzun kollu boğazlı badi giydim.Ayakkabı olarak siyah çorap çizme giydim.Saçlarımı dalga yaptırarak açık bıraktım,makyajımı da sade yaptırdım.
Kafeye vardığımızda,hediyelerimizi hediye bölümüne koyarak bir masaya geçtik.
Bir saat boyunca sınıftakilerle kahkahalarla konuştuktan sonra,geri sayım vakti gelmişti.
10
Telefonuma BC'den mesaj gelmişti.
9
Mesajı ekranda kaydırarak açtım.
8
BC:Beş saniye içinde kafenin arkasına gel.
7
Mesajı 'görüldü' yaptıktan sonra,kabanımı alarak hızla,dışarı çıktım.
6
Üç saniyem kalmıştı.
5
Kafenin arkasına geldiğimde biri kolumdan tutarak duvara yapıştırmıştı.
4
Gözlerimi açarak karşındakine baktım.
3
"Sana kendimi göstereceğimi söylememiştim."
2
"Ama sen yine de geldin."
1
"Yeni yılın kutlu olsun,papatyam."
Dudaklarımın üzerindeki dudaklarla Gözlerimi kapatıp,yumuşak dudakların esiri oldum.
••••••
Ne güzel sondu,be!
Umarım hoşunuza gitmiştir.Yaz Arasında'a da bugün bölüm gelecek.Bilerek ikisini akşam attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekiyorum Gülümse | Texting
Storie brevi'Çekiyorum Gülümse' adlı ilk kitaptır. ***** "Hey,güzellik.Çekiyorum gülümse!" "Efendim?" "Diyorum ki;Çekiyorum,gülümse!" ***** Eğlence amaçlı yazılmıştır. Tüm hakları bana aittir. Sakın (ç)almayın!