Hellö,Su Damlacıklarım💧
Bu bölümü _seymolii'e ithaf ediyorum.Yorumların ve votelerin için teşekkür ederim.😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Multi:Almira
Şarkı:Adele-Helloİyi okumalar!!!
••••••
BC'den
"Kız,bu onlara büyük bir sürpriz olacak.Biliyorsun değil mi?"dedi Cenk,evden çıkarken.
Sırıtarak "Evet,biliyorum.Herkes kendi olduğunu zannedecek fakat bir tek o kendisi olduğunu düşünmeyecek."dedim ve dış kapıdan çıkıp,sokağa çıkarken.
Cenk,hemen yanıma gelip,kolunu omzuma attı.Önümüze bir kaç tane hayran çıkınca,onlarla fotoğraf çekildik,ardından da tekrar gideceğimiz yere yürümeye başladık.
"Yalnız seninkinin tepkisi ne olacak,çok merak ediyorum!"dedi.
Bir kaç dakika sonra yürüyüşten sonra sinema salonuna varmıştık.Herkes bizim olduğumuz tarafa bakıyorken,bizi gördükleri gibi çığlık atarak yanımıza gelmişlerdi.Bir kaçıyla fotoğraf,imza falan derken bilet gişesine geçtik.
Orada bulunan herkes benimle beraber 'aquaman' filmini seçti.İlk benim papatyam yer seçince,ben de onun arkasındaki koltuğu aldım.;)
Elimizde mısır ve kolalarla sinema salonuna geçerek,filmin başlamasını bekledik.On dakikadan sonra film başlayınca hem onu izliyor,hem de papatyamı izliyordum.
Etrafa bakınca hemen ona bakmayı kesip,film ile ilgileniyormuş gibi yaptım.Bir kaç saniye sonra o da etrafa bakmayı kestikten sonra,sırıtarak tekrar ona döndüm.
Film'in yarısını izledikten sonra ara zamanı gelince,papatyam ayağa kalkıp,dışarı çıktı.Ben de hemen onun yanındaki arkadaşlarına sorarak,nereye gittiğini sordum.Tabii,kanka(!) olduğumuz için hemen söylediler.
Ben dışarı çıktığım zaman,Papatya'mın sinirle bir kız ile konuştuğunu gördüm.Ay,pardon erkekmiş(!)farketmedim.
Yalnız,bu hâlâ nasıl erkekler ile konuşuyor?!
BENİM GİBİ SEVDİĞİ VARKEN?!
••••••
Bitmesine az kaldı.Taslakları kaydedip,kaydedip atıyorum artık.
Emeğe saygı için yorum ve vote yapmayı unutmayın.
Sizleri seviyorum😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekiyorum Gülümse | Texting
Short Story'Çekiyorum Gülümse' adlı ilk kitaptır. ***** "Hey,güzellik.Çekiyorum gülümse!" "Efendim?" "Diyorum ki;Çekiyorum,gülümse!" ***** Eğlence amaçlı yazılmıştır. Tüm hakları bana aittir. Sakın (ç)almayın!