Hellö🦋
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.Sağolun bende iyiyimssjsksksmsms
Şimdi ben fark ettim de,diğer textinglere göre bazı kişiler uzun yazıyor-buna ben de dahil.- Okuduğum textingler ya bir sayfa yada üç sayfa yazılıyor.
Neyse,sizi bölümle başbaşa bırakıyor,ben kaçıyorum.
Multi:Almira
İyi okumalar!!!
••••••
"Siz niye benim fotoğraflarıma yorum yapmıyorsunuz? Gebertirim sizi! Sizin yerinize başka insanlar yorum yapıyor."dedim bana değişik değişik bakan insanlara ters ters baktım.
Yeniden bizim kızlar dönerek "Bunlar niye bana değişik değişik bakıp,aralarında fısıldaşıyorlar."dedim.
Merve ve Aleyna birbirlerine bakarak,ardından bana döndüler. "Bilmiyoruz,kanka.Bir şey bilsek,zaten söyleriz.Değil mi,Aleyna?" Dedi Merve.
Aleyna,başını sallayarak "Evet,bir şey olsa söyleriz Zaten."dedi.Başımı sallayıp,ayağa kalktım.Kızlar anlamsızca bakarken "Lavaboya gideceğim,özel günümdeyim."dedim ve kızlara arkamı dönerek sınıftan çıkıp,lavaboların oraya yöneldim.
Merve'den (hadi sizi biraz şaşırtayım.)
Almira gittikten sonra derin bir nefes aldık.Aleyna'ya dönerek "Burak,on dokuz gün sonra karşısına çıkacak.O zamana hiçbir şeyi anlamazsa iyidir."dedim
Aleyna,başını sallayarak beni onayladı. "Öyle fakat Burak ile gerçek hayatta karşılaşmışlar Ve sesini duymuş.Neden hâlâ anlamadı,onu anlamadım ben."
"Burak,bu okulda değil zaten.Başka bir okulda Ve hangi okulda olduğunu bilmediği için de anlayacağını pek zannetmem."dedim ve deftere çizdiğim unicorn'a devam ettim.
Bilinmeyen'den (yine şaşırtmalara devam ediyorumsjsjsjksskms)
Telefonumdan öpüşürken çekilen fotoğrafımıza bakıyordum.Sanki o dudaklar gerçekten de benim için yapılmış gibi bir şeydi.
Biri kafama vurunca gelenin Cenk,olduğunu anladım.Ondan başka hiç kimse kafama vurmaya cesaret edemezdi,çünkü.
Omzuma kolunu attıktan sonra "Naber kız,platonik?" Dedi dalga geçerek.
Omzumdaki koluna ters ters bakarak sert bir şekilde omzumdan çektim. "Nereden platonik oluyorum ben?"
Gülerek "Abi,sen bu kıza aşıksın.Kaç aydın peşindesin Fakat hâlâ kendini göstermedin.Daha bir kaç gündür de,bilinmeyen olarak ona mesaj atıyorsun.Şimdi söyle bakalım,platonik değil misin?"
Evet,ona her şeyi anlatmıştım.Onunlar her ne kadar uğraşsam da,yanımda olan tek kişi(y)di.
Başımı sallayarak "Hayır ben platonik değilim,sadece aşığım."
••••••
Umarım bölüm hoşunuza gider ve oy Ve yorum yapıp,beğenirsiniz.
Sizleri seviyorum.Bir daha ki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekiyorum Gülümse | Texting
Proză scurtă'Çekiyorum Gülümse' adlı ilk kitaptır. ***** "Hey,güzellik.Çekiyorum gülümse!" "Efendim?" "Diyorum ki;Çekiyorum,gülümse!" ***** Eğlence amaçlı yazılmıştır. Tüm hakları bana aittir. Sakın (ç)almayın!