1.0

3.6K 185 38
                                    

Hellö🦋

Bilinmeyenin gelmesine 16 bölüm kaldı.Heyecanlı mısınız?

Multi:Almira

Şarkı:Austin Mahone-Send ıt

İyi okumalar!!!

••••••

BC:Hey,günaydın!

Almira:Günaydın,nasılsın?

BC:İyidir,sen nasılsın?

Almira:Ben de iyiyim.Sana bir şey soracağım.

BC:Sor.

Almira:Zaten soracağım.Sadece haberin olsun,diye yazmıştım.Neyse-

BC:Olsun,ben yine de diyeceğim.NEYSE,de hadi!

Almira:Sence de şu Youtuber olan Burak Caner,çok yakışıklı değil mi?

BC:Kızım,sen kimseye yakışıklı diyemezsin! Sen benden başkasına haramsın! Yanında artık erkek sinek bile görmeyeceğim.Bitti,işte o kadar!

Almira:Sanane be! Sanane!

BC:Ne 'sanane?'! Kızım,sen benim helalimsin.Başkalarına haramsın! Bitti,bir daha bu konuda laf duymak istemiyorum!

Almira:Aman iyi be! Neyse,ders başlamak üzere,görüşürüz.

BC:Yakın zamanda görüşeceğiz zaten,güzelim.😏😎

Son yazdığı kelime ile yutkunurken whatsapp'tan çıkıp,telefonu kapattım.Ben hâlâ şaşkın bir şekilde dururken,Aleyna beni dürttü.

Dalgın bir şekilde ona dönerek "Ha? Efendim? Bir şey mi dedin?"

Aleyna,elini sallayarak Merve'ye döndü. "Ohooo,uçmuş bunun kafa!" Dedi ardından tekrar bana döndü.

"Hayırdır,kızım? Nereye gitti kafan böyle?"

Başımı sıraya yaslayarak "Hani şu bilinmeyen vardı ya! İşte ben hem ona,hem de Burak Caner'e feci kafayı taktım."

••••••

Akşam üzeri bölüm atacağım artık.Çünkü genel olarak saat 4.30'da okuldan çıkılıyor,eve geliniyor,üst değiştiriliyor,yemek yeniliyor falan filan derken ben de bu saatte bölüm atmaya karar verdim.

Bölüm umarım hoşunuza gitmiştir.Emeğe saygı için vote ve yorum yapmayı unutmayın.

Sizler seviyorum.😘😘😘😘😘😘

Çekiyorum Gülümse | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin