0.6

4.9K 230 65
                                    

Merhaba🦋

Babaannem ölmüştü Ve biz de onun cenazesi ile ilgilendiğimiz için bölüm gecikti.

Multi:Almira

İyi okumalar!!!

••••••

BC:Hey,selam!

Almira:Selam! Naber?

BC:İyidir,senden?

Almira:Benden de iyi.Fakat sana bir şey soracağım.

BC:Sor bakalım,meraklı papatya'm.🌼

Almira:O gece-beni öptüğünü gece-gerçekten beni öpüp,öylece gittin mi?

BC:Evet,öylece gittim.Çünkü biliyorum ki,sen dayanamaz zor da olsa kapüşonumu açardın.Ama merak etme beni yirmi gün sonra göreceksin,yani Eğer bir şey olmazsa!!!

Almira:Peki,nasıl kesin konuşabiliyorsun? Belki ben o zaman olmayacağım,belki başka bir ülkede,başka bir yerde olacağım? He,ne biliyorsun?

BC:Haklısın,belki başka bir yerde olabilirsin yada işin çıkabilir.Fakat ben Zaten günü geldiğinde sana söyleyeceğim ve sen de sırf merakından dolayı her ne işin varsa erteleyeceksin ve beni görmeye geleceksin.Benim kim olduğumu öğrenmeye geleceksin.Haksız mıyım?

Almira:Evet!😏😒

BC:Değil mi? Hakl- Bir dakika! NE????!!!!

Almira:Evet,haksızsın.Yani az biraz haksızsın.

BC:Hangi konuda haksızım,acaba? 🤔

Almira:İşimi erteleyeceğim konusunda.Eğer sen hangi gün seni göreceğimi söylersen,ben zaten hiçbir şeyi o güne denk getirmem.

BC:Peki.Neyse,niye hiç yılbaşı ile ilgili instagrama fotoğraf atmıyorsun?

Almira:Atacağım fakat #tbt yapıp,atacağım.

BC:Anladım.E o zaman görüşürüz!

Almira:Dur bir dakika!

BC:Evet?

Almira:Madem sen bana 'papatya' diyorsun.O zaman bende sana 'güneş ışığı' diyeceğim.

BC:Neden?

Almira:Çünkü papatyalar,güneş olmadan yaşayamaz.Ve sen tam ben hayattan kopmuşken benim güneş ışığı'm olup,hayatta kalmamı sağladın.

••••••

Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.Belki sondaki söz hoşunuza gitmeyebilir,çünkü ben öyle özlü sözler yazmayı pek beceremem.Hayatta öyle pek fazla kullanmadığım için.

Neyse,sizleri seviyorum.Görüşürüz👋🏻

Çekiyorum Gülümse | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin