Hellö🦋
Naber,kelebeklerim? Daha bir gün oldu,özlediniz misjsjdjsjdjdjdj
Neyse,hemen diyeceklerimi diyeyim,gideyim.
Multi:Almira
Şarkı:5 seconds of summer-She looks so perfect (biliyorum,ilk defa şarkı koydummsksksndksns.Bundan sonra böyle!)İyi okumalar!!!
••••••
Almira:Hey,selam!
BC:Selam,nasılsın?
Almira:İyi,sen nasılsın?
BC:Ben de iyiyim.Bu arada bir şey soracağım.Geçen defa soramamıştım.
Almira:Sor?
BC:Cadılar gününde,o yanında fotoğraf çektiren erkek de kimdi?
Almira:Bilmem.Yanıma gelip 'fotoğraf çekilebilir miyiz?' Dedi.Ben de nezaketen 'tamam' dedim.
BC:Deme!
Almira:Niye?
BC:Ne 'Niye?' ? Kızım,delirtme beni! Senin yanına erkek sinek yaklaşamaz! Hele bir yaklaşsınlar,ilk senin bacaklarını kırarım,ardından da onların popişiyle,ağızlarını yer değiştiririm.
Almira: 'Popişi mi' ? Ciddi misin? Sjsjsjsjsjjs
BC:Ne var,kızım? Sen diyordun,benim de ağzıma bulaştı.
Almira:Bir dakika,SEN BENİM YANIMDA MIYDIN?
BC:Şeeey... BENİM ÇİŞİM GELDİ!!!
Telefonu gülerek kapattıktan sonra Burak Caner'in instagramında ki videolarında dolaşmaya başladım.
Yanıma Merve ve Aleyna,geldikten sonra attığı videolara Ve fotoğraflara bakarak iç çektim.Ardından gözüm hâlâ telefondayken,kızlarla konuştum.
"Kızlar,ben galiba bu Burak Caner'e aşığım."
••••••
Evet,heyecan sonlu bir bölümle bitirdim.Valla sizi azıcık heyecanlandırmak istedimskzmzmzömzmz
Lütfen,BENİ ÇILDIRTMAYIN DA EMEĞE SAYGI İÇİN YORUM VE VOTE VERİN.
Sizleri seviyorum,bol bol öpüyorum.😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekiyorum Gülümse | Texting
Short Story'Çekiyorum Gülümse' adlı ilk kitaptır. ***** "Hey,güzellik.Çekiyorum gülümse!" "Efendim?" "Diyorum ki;Çekiyorum,gülümse!" ***** Eğlence amaçlı yazılmıştır. Tüm hakları bana aittir. Sakın (ç)almayın!