Özel Bölüm 1

3.8K 127 31
                                    

Hi,Su Damlacıklarım💧

Uzun bir aradan sonra tekrar bir aradayız,umarım bizleri özlemişsinizdir.Biz sizi çok özledik,özellikle sevdalı ikili sizi daha çok özledi.

Çünkü onların yapacağı deliliklerine ve ormantik aşklarına seyirci olmanızı istiyordu.

Multi:Tüm kadro
Şarkı:Shawn mendes-Lost in Japan

Hadi okuyun bakalım.

••••••

3 yıl sonra Almira'dan

"Çok şükür vizeleri de verdik ya,Allah'tan başka ne isteyebilirim."dedi Merve ve yanımdaki çimene yattı.

"Ayy evet,evet.Artık bir kızlar gecesi düzenleyebiliriz,değil mi?"dedi Aleyna da yanıma uzanırken.

Merve ile bakışıp,ikimiz aynı anda bağırdık.

"EVET!"

"Hayırdır,neden bağırıyorsunuz?"dedi Cenk ve Merve'nin yanına yatarak kolunu Merve'nin başının altına koydu.Merve de gülümseyerek başını göğsüne koydu.

"Evet,sevgilim? Neden bağırıyordunuz? Bize de söyleyin."dedi kolunu omzuma atmış,ardından ağaca yaslanmış sevgilim.Evet,Benim SEVGİLİM!

"Son vizeleri verdik ve üstümüze bir rahatlık çöktü.Biz de kızlarla 'bu gece,kızlar gecesi yapmalıyız.' Diyoruz."dedim ve başımı göğsüne koyup,gözlerimi kapattım.

"Aslında bizim de bugün bir partimiz vardı.Biz de diyorduk ki,gidip kızları çağıralım,beraber eğlenelim.Ama siz bunu kararlaştırdıysanız,biz tek başımıza gideriz."dedi Cenk.

Merve,hemen oturduğu yerden doğrularak "Oldu efendim,sizi kendi ellerimizle aç kurtlara yem olarak mı atalım?! Oldu.Pışık-elini gözünün altına koyarak çekti.-avucunu yalarsın,canım.Eğer tek başına gitmeyi düşünüyorsan,seninle şu an itibariyle ayrılırım."dedi ve arkasını ona dönüp,yüzünü bizim tarafa döndü.

"Aslında gidebiliriz,böylece ben de kendime birini bulabilirim."dedi Aleyna.

Ben de gözlerimi açıp,ardından da başımı sevgilimin göğsünden kaldırarak,kızlara yönelik konuştum.

"Benim için de sorun yok,hatta daha da iyi olabilir.Evde elimizde mısır,cips ve kolaları yemenin ve içmenin,bir de battaniyenin altında korku filmi izlemenin yanında,bu parti daha iyi olabilir."dedim omuz silkerek.

Burak,tekrar beni kolunu altına sıkıştırarak "Benim akıllı sevgilim."

••••••

2 saat sonra

Hepimiz anlaştıktan sonra evlere dağıldık.Şimdi de ben kendi evime gelerek odama girdikten sonra 1 saatlik bir banyo yaptım.

Ardından üstümü kurulayarak,kıyafetlerimi giydikten sonra yatağa yattım.Şimdi de elimde telefonla instagram da hangi fotoğrafı atacağıma karar vermeye çalışıyorum.

En sonunda verdiğim kararla instagrama fotoğrafımızı attım.

Daisy.Almira

Almira

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Çekiyorum Gülümse | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin