Hellö🦋
Biraz geç geldi,üzgünüm.
Multi:Almira
Şarkı:Blowing up my phoneİyi okumalar!!!
••••••
"Almira,wake up!"
Annemin cırtlak sesine,ben de cırtlak sesimle cevap verdim.
"Okay,Mum!"dedim ve yastıktan kaldırdığım başımı tekrar yastığa koydum.Hayır,ey insaf be kadın! On beş tatilde uykuma karışma bâri!
"Sen hâlâ kalkmadı? Ama ben sana uyanmanı söylüyor,sen hâlâ yatıyor.Sonra ben yanına geliyor,bu bozuk türkçem ile sana laf söylemeye çalışıyor!" Annemin konuşmasına gülerken başımı yastıktan kaldırmadan gözlerimi araladım.
"Mum,sen biliyor türkçe fakat sen konuşamıyor.Why?"
Annem,kaşlarını çatarak "Kız,sen ben ile dalga geçiyor,ben yolar saçlarını!"dedi ve ellerini de beline koydu.Ben annemin söylediklerine kahkahalarla gülerken annem,hâlâ kaşları çarık bakıyordu.
Kahkahamı en son durdurduğumda "Mum,sen bunları nereden öğrendin? Kim öğretti benim pamuk anneme bunları?"dedim ve yataktan kalkarak yanına gidip,yanaklarını sıkarken.
Ellerini belinden indirirken,benim ellerime vurup ellerimi yüzünden çekti.
"Bana öğrettiler,hastaneden.Eğer çocuk dinlemezse söz,söylenirmiş böyle. 'Yoksa akıllanmaz çocuk' diyorlardı.Ben de onları dinledi,sana söyledi."dedi ve gözlerini pörtleterek ellerini ağzına götürdü.
"Yoksa ben etti küfür?!" Dedi ve 'no,no' demeye başladı.
Annemi kendine getirerek "Mum,sen iniyor aşağı.Ben üstümü giyiniyor,dışarı çıkıyor.Okay?"
Annem,ellerini beline koyarak "Why?"
"Because ben buluşacak arkadaşlarla."dedim ve yanağından öperek kapının dışına kadar sırtından ittirdim.
Kapıyı yüzüne kapatırken banyoya gidip,elimi yüzümü yıkayarak dolabımın önüne geçtim.Telefonumdan mesaj sesi gelince,telefonun oraya gidip,whatsapp'a girdim.
BC:İster misin?
Almira:Neyi?
BC:On iki gün sonra Burak Caner ile tanışmayı?
••••••
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.Emeğe saygı için yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.Sizleri seviyorum😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekiyorum Gülümse | Texting
Short Story'Çekiyorum Gülümse' adlı ilk kitaptır. ***** "Hey,güzellik.Çekiyorum gülümse!" "Efendim?" "Diyorum ki;Çekiyorum,gülümse!" ***** Eğlence amaçlı yazılmıştır. Tüm hakları bana aittir. Sakın (ç)almayın!