Hellö🦋
BC'nin görünmesine az kaldı;)
Multi:Almira
Şarkı:Caravan Palace-Wonderlandİyi okumalar!!!
••••••
Almira'dan
Geçen Fransa'dan gelen kuzenim ile buluştuğumuz kafeye Burak Caner gelmişti ve orada da hem yedikleri yemeğin videolarını çekmiş,hem de bizi göstermişti.Ben heyecanla el sallarken kafedeki biri beni tanımıştı.
Flashback
"Hey,herkese günaydın ve merhaba! Bugün burada iddia üzerine geldik.Cenk ile bir oyun oynayacağız,eğer oyunu kim kaybederse masadaki kahvaltılıkların en acı olanların hepsini yiyecek.Bir de size etrafı göstereyim.Çok beğendiğim bir kafe ve insanları da çok samimi."dedi ve kamerayı bizlere doğru çevirdi.
Ben heyecanla el sallarken kuzenim Adio,elimi masaya indirdi.
(Buraları ingilizce konuştuklarını düşünün)
"Daisy,neden el sallıyorsun? Seninde bir youtube sayfan var sonuçta."
"Evet,benim de bir youtube sayfam var fakat illa ki hayranı olduğum biri olmayacak değil."dedim ve Burak Caner'e döndüm.
Flashback son
Kamerayı elime alıp,masamın üstüne koyarak ayarlarını yaptım.Ardından da kameranın karşısına geçerek dansımı etmeye başladım.
Dansım bittiği zaman kamerayı kapatıp,bilgisayara aktardım.Ardından da düzenlemeye aldım.Eh,ben de bu düzenleme bitene kadar uyuyabilirdim.
İki saat sonra
Düzenleme bittikten on dakika sonra ben uyandığımda hemen videomu sayfama attım.Attığım gibi de yorumlar yığılınca yüzümde gülümseme açtı.Gözüm bir yorumda takılınca şaşırdım.
Kim bilebilirdi ki,Burak Caner'in sayfama yorum yapacağı?
••••••
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Emeğe saygı için yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.
Sizleri seviyorum😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekiyorum Gülümse | Texting
Historia Corta'Çekiyorum Gülümse' adlı ilk kitaptır. ***** "Hey,güzellik.Çekiyorum gülümse!" "Efendim?" "Diyorum ki;Çekiyorum,gülümse!" ***** Eğlence amaçlı yazılmıştır. Tüm hakları bana aittir. Sakın (ç)almayın!