*Amina Szemszöge*
Év eleje van. Nagyon utálom a kezdetet. Mikor minden el kezdődik ráadásul már csak a 9/b és a 9/c osztály van. Igen év elején össze vonták az "a" osztályt a "b" - vel.Első napon az iskolai egyenruhába kellett felöltözni és ezt nagyon utálom. Iszonyat ronda.
Utálom ezt a ruhát már most pedig még csak év eleje van. Ráírtam Vikire a barátnőmre hogy mikor, és hol találkozunk.
Kifutottam a kapuhoz és a találkozás után már el is indultunk. A 18-as terem a miénk. Nagyon hangosak voltak a bent lévők az ülés rend pedig így nézett ki:Lány uralom az első sorban, viszont fiú uralom az utolsó sorban.
Az órarendet is meg kaptuk már az első napon ez meg lepő volt mert régen egy hétig nem volt meg az órarend.
Ma szerencsére csak 5 óra volt megtartva és az mind osztályfőnőki volt.Viszont két srác hiányzott. Virág pasija meg a annak a testvére. Remélem hogy nagyon jóba leszek mindenkivel bár nem sok reményt táplálok ehez, ugyanis minden barátom elment az össze vonás miatt. Csak én, Viki és Virág maradtunk itt. Amúgy Virág még a nyáron jött össze azzal a sráccal. Viki már az első napon kapott egy beírást miszerint meg verte az egyik osztálytását Márkot. Viki olyan indokot mondott amiért meg értem hogy meg verte. Elvileg Márk le öntötte kólával majd ki röhögte. Mindig mondtam mindenkinek hogy vigyázzanak vele mert lobbanékony természetű. De persze senki nem hallgat rám. A tanár úr mindenkinek adott egy névsort hogy tanuljuk meg ki-kicsoda.
Névsor:
Gunnarsen Marcus
Gunnarsen Martinus
Háry Szimóna
Kazár Viktória
Kunamy Márton
Nagy Márk
Mandár Szabina
Máry Krisztián
Monavon Ákos
Pósik Virág
Szeméry Amina
Szutyi ZoltánKözben rájöttem hogy az első két srác hiányzik. Virág már mindenkinek megmondta hogy a pasija Martinus és hogy senki ne merjen vele szóba állni. Főleg a lányok. Pont nem érdekelt mit mond hisz nem ő mondja meg hogy kivel beszéljek, és kivel ne. Viki és én elindultunk haza ma inkább ismerkedtünk egymással. Megismertem pár embert: Zolit aki nagyon szeret olvasni,Szabinát aki nagyon kedves jó fej egyben kitűnő tanuló és végül Szimónát akinek a beceneve Szimi ezért így hívjuk. Szimi is olyan mint Szabina akit csak Szabizunk.
**********
Mikor haza értem ettem és utána elő vettem a Szent Johanna Gimit és elkezdtem olvasni. Aztán elmentem fürdeni, majd aludni. Eltelt az első nap! Már nagyon várom a holnapot!
Itt az első rész! Remélem tetszik!
❤️ssofanvagyok❤️
YOU ARE READING
Veled Együtt! Martinus ff.
FanfictionSzeméry Amina egy 15 éves tanuló aki a 9/b osztályba jár. Legjobb barátnője Kazár Viktória akivel mindig együtt vannak. Új tanévnek köszönhetően a két osztályt össze vonják. Amina és Viki meg ismerkedik Nagy Márkkal aki a legperverzebb a világon. Ké...