3.

427 23 0
                                    

A reggelem ugyan úgy telt mint a többi annyi különbséggel hogy a maradék időmet azzal töltöttem hogy bizattam Márkot hogy a virágboltba szerzett virágokat adja végre oda Vikinek. Viszonylag korán indultam el a suliba azért hogy még a két srác előtt oda érjek. Nagyon kíváncsi voltam rájuk. Bár többször kértem Márkot hogy küldjön róluk képet de mindig azt mondta "jobb ha élőben látod őket". Vikinek igaza van Márk tényleg idegesítő!
Beérvén a suliba a szekrényemhez mentem ahol Márk állt és egy idegen srác. Köszöntem nekik. Mikor még hallották a hangomat Márk felém fordult és a srác is.
-Szia! - köszönt Márk
-Helló! - folytatta a srác
-Marcus ő itt Amina! - mutatott be engem
-Amina ő itt Marcus!
-Örülök hogy meg ismertelek! - mondtam majd kezet ráztunk

Hátulról valaki a hátamra ugrott és az a
valaki nem más volt mint Viki.

-Szia! - köszöntem
-Szia! - köszönt Marcus
-Csá! - ütötték össze a kezüket Márkkal majd felém fordult
-Bocsi hogy nem válaszoltam az üzeneteidre csak épp vele sétáltam. - mutatott Márkra aki inkább Marcus nézte
-Semmi baj! - bocsátottam meg
-Gyere már le foglaltam a helyünket! - húzott volna el mikor Marcus meg fogta a csuklómat.
-Mi az? - kérdeztem
-Csak annyi hogy miért ilyen nagy dolog hogy a testvérem jön?
-Hosszú történet! - válaszolt Viki
-Van idő tudod mire az a csitri el készül. - forgatta meg a szemét
-Inkább te meséld el neki. - nézett rám Viki
-Oké szóval, tudod általánosba együtt jártunk Virággal és akkor nem volt ilyen. Akkoriban nagyon jó barátok voltunk, aztán egyszer közölte velünk hogy elárultuk és hogy soha többé nem lesz a barátunk.
-Oh csak ennyi? - nézett furán Marcus
-Nem igazából arra vagyunk kíváncsiak hogy ki az a lökött aki el bírja viselni ezt a csajt. - szólalt meg Viki
-Na az mindjárt más! - röhögött
-Naaaa gyereee - húzott el Viki
-Sziasztok! - köszöntem el
-Sziasztok! - válaszoltak vissza

Egyszer csak mindenki a bejáratot figyelte majd meg láttam őket. Először Virágot vázoltam le a fejemben. A haját ki egyenesítette rövid picsa nadrág volt rajta egy egyszerű fekete has pólóval. Az arca teljesen undorító volt. Egy tonna smink volt rajta az biztos.
Sokan voltak nem láttam túl jól a srácot de egy pillanatra igen és majdnem ott estem össze olyan menőn nézett ki! Egy sima farmer volt rajta a térdén pedig ki volt szakadva egyszerű fehér poló volt rajta. Olyan aranyosnak tűnt. Egy pillanat nem szabad bele zúgnom mert akkor abból nagy baj lesz. De nem tudtam mit csinálni egyszerűen olyan édes volt.

Azt hiszem szerelmes lettem belé

-Neked tetszik? - kérdezte Viki
-Nagyon. - véletlen ki csúszott a számon
-Uuu kislány be kell érned más srácokkal az a ribanc soha nem fogja el engedni de ha akarod akkor meg kérem Márkot hogy küldjön róla képet.
-Uuuuu köszi imádlak! - újjongtam
-Látom be jön nektek. - állt mellém Márk
-Fúj dehogyis. - válaszoltuk
-Van nála szebb srác is. - mondta Viki
-Köszi a bókot. - hajolt meg Márk
-Nem rád gondoltam te lökött. - lökte meg Viki
-Naaa ez azért most fájt egy kicsit. - szomorkodott
-Tudod hogy nem vagy ronda nem erre céloztam. - nézett rá Viki
-Huh meg nyugodtam.
-Na menjünk órára.
-Okés. - válaszoltuk
-Nem baj ha én is veletek tartok? - kérdezte Marcus
-Nem gyere csak. - intettem neki
-Nincs kedvem azt nézni hogyan falják egymást. - vágott hülye fejet Marcus
-Megértem. - válaszoltam

Végre kémia! Egy olyan óra amit szeretek és értek is! Persze első órán dolgozatot iratott velünk a tanárnő, és ott helyben ki is javította. Szerencsére csak ismétlés volt semmi szivatás.
Enyém és Marké lett ötös. Gondolom Márk lepuskázta az egészet. Krisznek és Mártonnak lett négyes. A két kocka gyerek. Vikié hármas lett ami furcsa volt hisz tavaly is kettes volt, de mindenképpen örültem neki!
Ákos, Zoli és Marcus sikeresen össze tákolt egy kettest. Ja és Szabit meg Szimit kémia szakkörre hívta a tanárnő. Ugyanis elérték a maximum pontszámot tehát hibátlan lett nekik. Virág egyest írt amin nem lepődök meg, de hogy Martinus is ilyen béna hogy egyest ír azt nem gondoltam volna. Össze hozta őket a sors a két hülye gyereket. Na mindegy.

***************

-Az órának vége! - jelentette ki a tanárnő.
-Végre! - ordibált mindenki

Én előbb kimentem a teremből megvártam Vikit aki éppen megmutatta Marcusnak mit kap az aki cseszegeti őt. Amíg vártam, Virágot láttam meg éppen jött ki a WC-ből majd megfogta egy srácnak a kezét és csak annyit mondott "Végre kettesben" majd berántotta a WC-be és fogalmam sincs hogy mit csináltak. Nem is akartam tudni. Nézelődésemből Viki térített vissza.

-Hahó. - lebegtette a kezét előttem. -Jössz ebédelni Márk már ott van írta  hogy menjünk, én, te és Marcus.
-Akkor menjünk. - útközben elmeséltem mindent Vikinek, Marcus is mindent hallani akart szóval ő is tud a történtekről.

Le ültünk egy asztalhoz, én, Márk, Viki és Marcus. Kaja közben valaki megfogta a vállamat mire én az illetőre emeltem a tekintetemet. Ő volt az!

-Sziasztok! Nem láttátok Virágot?
-Szia én nem láttam. - válaszolt Viki
-És te? - nézett rám
-Inkább nem mondom el! - válaszoltam
-Mond el! - kiabált Martinus amitől egy kicsit megilyedtem. Marcus közbe szólt.
-Hé! Vegyél vissza a hangnemből tesó és hagyd hogy végig mondja bazdmeg!
-Jó bocsi! - kért tőlem bocsánatot
-Semmi. - suttogva kezdtem el mondani a következőt
-Láttam ahogy be húz egy srácot a lány WC-be és csak annyit hallottam hogy Virág azt mondja "végre kettesben", de kérlek ne mond el hogy én mondtam neked! Ha meg tudja ki csinál engem
-Nem fog! Megígérem, de nekem most mennem kell.

Veled Együtt! Martinus ff.Where stories live. Discover now