14.

317 15 0
                                    

*Amina Szemszöge*

Tesink lesz. Király utálom a tesit. Mondjuk nem csak én. Viki rendszeresen nem öltözik át óra előtt, és órán küldi fel a tanár. Én inkább át öltözöm mondjuk. Éppen megyünk be az öltözőbe, mellettem Viki magyaráz, majd valaki megrúgja hátulról a lábam és elesek. Viki próbált felállítani mikor hátra fordult és meglátta Virágot. Elkezdődött. Nekem annyi, épp ezen gondolkodtam mikor észbekaptam hogy Viki épp Virág után fut hogy megállítsa. Jaj ebből baj lesz. Ki futottam a folyosóra és meg láttam ahogy Viki tépi Virágot. Mikor oldalra néztem akkor jöttek ki a fiúk. Tinus kérdőn nézett rám, én pedig intettem, hogy később majd meg magyarázom. Marcus próbálta Vikit vissza tartani Márk röhögött (ki gondolta volna) Martinus mellettem állt és nézte a történetet.

*Viki Szemszöge*

-Te mégis mit képzelsz magadról te ribanc?! - ordítottam Virágnak
-Te mit képzelsz?! - üvöltött vissza
-Marcus engedj! - szóltam hátra, Marcus pedig el engedte a kezem

Lehet azért mert látni akart egy csaj bunyót, vagy pedig azért mert félt  tőlem. Nem tudom. Megindultam Virág felé aki hátrálni kezdett, de én elkaptam a haját és elkezdtem rángatni.

-Ha még egyszer - löktem a falhoz. -Ha még egyszer mered bántani Aminát neked véged! - kiáltottam az arcába
-Mi folyik itt? - jött Ákos és ránk nézett. Pontosabban rám.
-Te mégis miért téped őt? - indult meg felém
-Mert megérdemli. - vágtam az arcába
-Hogy mered bántani?! - ordította Ákos és kezdte rángatni a nyakamnál a ruhámat.

Épp a kezét emelte mikor Márk ott termett mellettem. Közben Amina Martinust fogta le mert már neki akart menni Ákosnak.

-Ugye nem akartad befejezni ezt a mozdulatot? - kérdezte nekem pedig ki kerekedett a szemem. Márk véd meg? Mivan?
-Na mi van, mit véded ezt a büdös kurvát? - kérdezte röhögve Ákos
Márk pedig olyat tett mint soha. Megfogta Ákos tarkóját és megfejelte, de nem engedte el, ebből arra következtettem hogy még folytatja. Ott álltam lesokkolva a két fiú között, mikor Amina lépett mellém.

-Gyere jól vagy? - kérdezte
-Aha. - válaszoltam
-Mossuk meg az arcod.
-Nem megyek. Később ráér.
-Ahogy gondolod. Egyébként köszönöm. - mosolygott rám Ami

-Ő nem egy büdös kurva ellentétben a te barátnődel. - kiáltotta Márk és behúzott neki egyet. Asszem eltört az orra. Dőlt belőle a vér.

-Hagyd, menjünk csak! - szipogta neki Virág majd elsétáltak. Márkra néztem, aki végül odajött hozzám.

-Jól vagy? - kérdezte
-Te?
-Asszem. Ugye tudod hogy nem vagy büdös kurva.
-Tudjam?
-Igen. - mosolygott
-Köszönöm. - préseltem ki magamból majd hozzábújtam. Nem tudom miért. Áááá. Megörjít ez a fiú. Az ölelésünket a tesi tanár, és az igazgató szakította meg.

-Viki és Márk! Az igazgatóiba! Most! - kiáltotta el magát az igazgató, mi pedig vállat vonva elindultunk. Nem vagyunk ám Márkkal szívbajosok. Sokszor jártunk már ott.

*Time Skip*

Miután be léptünk az irodába már Virág és Ákos ott ültek. Virág rám vigyorgott, de én vissza vigyorogtam rá hogy inkább forduljon el. Megtette.

-Elmondaná valaki hogy mégis mi volt ez? - kezdte kimért hangon az igazgató. -Mondjuk Viki.
-Hogyne. - mosolyogtam. Az egész úgy kezdődött hogy Virág kirúgta Amina lábát, én pedig utána futottam és megkérdeztem hogy mit csinál majd el kezdtük tépni egymást, majd feljött a szívszerelme, aki engem megrángatott, majd jött Márk aki megvédett. Ezek után jött maga, meg a tesi tanár.
-Talán ön. - nézett szúrós szemmel az igazgató
-Hogyne. - szóval ennyi a történet.
Értem, de akkor azt is el mondanád, hogy Virág keze miért vérzik, és Ákos orra miért van eltörve, a homloka meg miért tiszta VÉR?!
-Mert én be törtem az orrát, meg megfejeltem. - mosolygott Márk

Sikeresen ki mentünk az igazgatóiból. Márk és én kaptunk egy - egy igazgatóit, Virágék megúszták. Nincs vége ám ennek. Hirtelen Márkra néztem, aki rám nézett, és össze röhögtünk. Éppen a falnak dőlve csúsztam a földre majd felnéztem Márkra, de a következő pillanatban leült mellém, és a vállamra rakta a kezét majd oda húzott magához.
-Amúgy. - kezdte. -Neked ez hányadik intőd volt?
-Második. - vigyorogtam mire Márk fel nevetett
-Rossz vagy.
-Előfordul. Amúgy tényleg kösz hogy megvédtél.
-Ne köszönd. - mosolygott. -Csak nem bírom mikor egy lányt ütnek. - nézett rám mire elmosolyodtam. Már le szartam a tesi órát, csak arra gondoltam hogy itt akarok maradni Márkkal a folyosón.
-Azért járna nekem valami. - vigyorgott rám mire felvontam a szemöldököm.
Gondolkozni se maradt időm, Márk felpattant, egy terem melletti padra, majd leült.
-Mi a terved Márk? - röhögtem majd odaültem mellé, de nem válaszolt, csak belerántott az ölébe és átkulcsolta a derekam a kezével, így mozdulni se tudtam. A vállába fúrtam az arcom és mélyen beszívtam az illatát. Márk hirtelen megrántotta a karom majd magához húzott és meg csókolt. Egy idő után egy kicsit eltolt magától hogy rámnézhessen.
-Tudod, nem mindenki csókolózhat velem. - vigyorgott
-Igen? - vontam fel a szemöldököm
-Aha. - mondta majd nyomott egy puszit az arcomra mire fel nevettem.
-Amúgy valami nagyon nyomja a combom. - mondta majd a fenekemhez nyúlt hogy megnézhesse. Rácsaptam a kezére, majd a farmeromhoz nyúltam. A telefonom nyomta. Kivettem majd leakartam tenni a padra, de Márk kikapta a kezemből és megnyitotta a kamerát.
-Márk mit csinálsz? Add vissza a telóm. - nyavalyogtam
-Csak egy képet. - mondta majd önarcképbe tette a kamerát. Én a vállába fúrtam volna a fejem hogy ne látszódjak, de Márk nem engedte így inkább megpuszilt, én pedig csak mosolygok a képen. Érdekes lett az biztos.
-Lassan menni kéne tesire. - próbáltam szabadulni, de Márk játszotta az agyát mint mindig.
-Csak akkor megyek, ha velem öltözöl. - vigyorgott, én pedig felröhögtem.
-Csak szeretnéd. - mosolyogtam cinikusan majd ki pattantam az öléből.
-Héé, add vissza a telefonom! - tártam ki a kezem, mire Márk csak pofán röhögött.
-Ilyen hamar feladod? - vonta fel a szemöldökét én pedig kiszáltam az öléből.
-Igen. - tártam szét a karom
-Vissza adom, ha kapok egy bucsú csókot. - vigyorgott pofátlanul helyesen az arcomba, majd a válaszomat meg sem várva megint meg csókolt.
-Gyere Márk, mostmár menjünk mosolyogtam rá.
-Jóóóóó máááár. - nyöszörgött

*Time Skip*

A tesi teremben lépve nagyban ment a kidobós mikor be léptünk. Mikor mindenki meglátott minket, azonnal lefagyott. Mindenki kérdőn nézett ránk. Amina kérdőn nézett ránk, amiből tudtam hogy mindenről tudni akar.

-Na ki verekedtétek magatokat? - kérdezte a tanár én pedig mosolyogva felé fordultam.
-A hétre igen, köszönöm. - feleltem, mire többen felnevettek, majd a tanár szúrós szemmel rám nézett.
-Na menjetek inkább öltözni. - legyintett, mi pedig el indultunk Márkkal.

A többi órát nagy nehezen de ki bírtuk. Aztán haza mentünk.

Veled Együtt! Martinus ff.Where stories live. Discover now