18.

247 12 0
                                    

*Amina Szemszöge*

Itt az osztálykirándulás napja.5:30-van de még el kell indulni. 6:00-ra beszéltük meg a többiekkel a találkozót, hogy előtte még menjünk el a közeli miniplázába körbenézni, hogy kell-e valami.

-Levihetem a táskád? -kérdezte Tinus.
-Igen, én még megfésülködöm és kész vagyok. Marcus?
-Ő is lassan kész.
-Rendben. 3 perc és indulhatunk.
-Okés. -adott egy puszit Martinus majd kilépett a szobából. Gyorsan megfésülködtem majd lementem. Az ajtónál 3 táska volt + 3 tornazsák a buszra. A fiúk anyukáját a konyhában találtam.
-Amina! Csináltam 3 szendvicset! Egyet tegyél el. Nem csináltam többet, hamar odafogtok érni, de ha kérsz, szólj és csinálok még. Még van üditő is, tegyétek el, ne vegyetek sok mindent majd most reggel, csak azt ami kell.
-Rendben. Figyelek majd a fiúkra, hogy ne csináljanak semmi hülyeséget. -mosolyogtam.
-Aranyos vagy. De figyelj. Itt élsz, családtag vagy. A pénzkérdésből ne csinálj ügyet.
-Köszönöm. -bólintottam majd megjelent a testvérpár.
-Fiúk itt vannak a szendvicsek meg az üditők. Tegyétek el. -mondta Anne
-Indulhatunk? -vette fel a dzsekijét Marcus.
-Igen. -bólintottam.
-Induljunk.
-Sziasztok! -köszönt el Anne
-Szia! -intettünk neki majd végleg elindultunk. Az utca sarkán Viki és Márk álltak. Márk magyarázott neki, Viki pedig csak hallgatta.
-Sziasztok. -mosolyogtam.
-Induljunk mielőtt még leütöm Márkot. -mondta köszönés nélkül Viki. Jól indul a reggel. A fiúk mögöttünk mentek és duruzsoltak, mi pedig csöndesen beszélgettünk.
-Ami én meg fogok őrülni Márktól. -nyöszörgött Viki.
-Ugyan már. -forgattam a szemem.

*Time skip*

-Istenem induljunk már el. Márk te mi a szart csinálsz? -kérdezte Viki. Jogosan ugyanis Márk egy tamponos dobozt talált és berakta a kosarába.
-Azonnal vedd ki. -mondta Viki miközben én ránéztem a testvérpárra. Szórakozottan figyelték Vikiéket.
-Ugyan már Viki ezt neked veszem, szükség esetére! -mondta Márk mire kitágult szemmel néztem rá.
-Úristen. Na jó. Fiúk ti menjetek Vikivel a kasszához, és ha fizettetek menjetek ki a pláza elé, és várjatok meg minket. Márk te tedd vissza légyszíves a tampont. Na. Indulás, mert el fogunk késni! -tapsoltam egyet, mire mindenki elindult. Én még szerettem volna venni egy 100-as zsepit, így vittem magammal Márkot is. Találtam egy barack illatút úgyhogy elindulhattunk a kassza felé. Miután fizettünk
kimentünk a pláza felé ahol már ott voltak a többiek. Sietve elindultunk a suli felé.

Veled Együtt! Martinus ff.Where stories live. Discover now