19.

303 13 0
                                    

Megérkeztünk. A busz utat így-úgy túlélve megérkeztünk. Egész úton Márkon és Vikin röhögtünk, ugyanis Márk azt állította hogy Viki terhes, de Márktól. Viki szokás szerint veszekedett Márkkal. Nagyon viccesek voltak. A szálláson vagyunk éppen, a fiúk az alattunk lévő házban vannak, mi meg az emeleten Vikivel. 4 napot, 3 éjszakát kell kibírnunk. Azért remélem sikerül.
-osztály lassan indulunk.-szólt az ofő.
-megyek szólok a fiúknak. -indult Viki.
-várj jövök én is. -kaptam el a kezét.
-5 perc múlva legyetek a szállás előtt!-kérte az ofő.
-Rendben. -mosolyogtam, majd elindultunk Vikivel a fiúk szobájába. Amint beléptünk, a fiúk üdrivalgásban törtek ki, amit mi nem nagyon értettünk.
-Ezt mégis miért kapjuk? -kérdezte Viki.
-A gyerekünkért. -vigyorgott Márk.
-Takarodj már. -röhögött Viki.
-Amúgy, mennünk kell lassan, mert szólt az ofő hogy indulunk vacsorázni és sétálni.
-Nemáááár. -nyöszörgött Marcus, de nem foglalkoztunk vele sokáig ugyanis Márk felkapta Vikit.
-Mi a szart csinálsz Márk? Azonnal tegyél le! -kiáltotta Viki, de közben röhögött, szóval nem igazán vette komolyan Márk.
-Vigyázni kell a kicsire Viki. Tudod, nem mehetsz sokat, mert fájni fog a lábad. -vigyorgott Márk.
-Te teljesen hülye vagy. -mosolygott Viki.
-Igen? Tudod ha ezt csinálod én foglak ébreszteni. -röhögött Márk.
-Jézusom. -kiáltottunk fel egyszerre Vikivel, majd megfogtam Tinus kezét aki hátulról átkarolt.
-Szerintem ne menjünk. -mondta Tinus.
-Jaaaaa maradjunk már. -szállt be Marcus.
-Én vigyázom a gyerekemre. -bólogatott Márk.
-Én maradok a "gyerekem apjával" -vihogott Viki.
-Én maradok Tinussal. -mosolyogtam.
-Márk, letennél? -kérte Viki.
-Csak ha befekszel velem az ágyba. Tudod mint azon az estén. -vihogott Márk.
-Miiiii?? -röhögött Viki. -Ilyen nem történt. -mondta, de Márk megindult vele az ágyba. Abban a pillanatban engem is felemelt valaki és az ágy felé vitt. Egyszerre ledobott minket Márk és Tinus. Jézusom. Nem elég hogy elkéstünk és az ofő vár ránk, itt kötünk ki a fiúk ágyában.
-Amúgy holnap este összeülünk felelsz vagy merszezni? -kérdezte Márk.
-Nekem van választásom? -kérdezte Viki.
-Nincs. Neked jönnöd kell. -vigyorgott Márk. Komolyan olyanok mint egy rossz házaspár.
-Te jössz? -kérdezte Tinus.
-Ahaa. -mosolyogtam majd benyitott az ofő.
-MOST AZONNAL INDULÁS, MÁR KINT ÁLLOK NEGYED ÓRÁJA ÉS ARRA NYITOK BE, HOGY 2 LÁNY VAN A FIÚK ÁGYÁBAN! INDULÁS!!- kiáltotta az ofő, mire egy perc alatt kimentünk a szobából és elindultunk vacsizni. Kellemes idő volt, de közel volt már a lehűléshez, és Vikivel eléggé lengén voltunk felöltözve. Vikin pántos felső és rövidnadrág, rajtam rövidújjú póló és rövidnadrág. Vikivel szavak nélkül megértettük egymást és rájöttünk hogy fázunk. A karunkhoz kaptunk és úgy dideregtünk mire Tinus és Márk mögénkjött és odaadta a pulcsiját. Márkot nem igazán értettük, de úgy voltunk vele, hogy legalább rendes volt és nem hagyta hogy fázzon Viki. Na ja. De miután odaadta a pulcsiját, Márk mögötte maradt és megfogta a kezét. Tinus átkarolt és megpuszilt. Egyedül Marcus volt egyedül, de ő bejött középre, így ő is élvezte a társaságunkat. Az ofőt kiborítva kimentünk az útra, ugyanis egy idő után egymás lábát tapostuk. De hát, valahol menni kell, és eszünkbe sem jutott változtatni azon hogy hogy megyünk, a könnyebbet válaszottuk.

*Time skip*

-Te szeretnél fürdeni vagy menjek én előbb? -kérdeztem Vikit.
-Menj csak, én még kimegyek kicsit a teraszra.
-Rendben. De ne jöjjön be véletlenül se be senki, okés?
-Gondoskodom róla. -nyugtatott meg Viki. Ezzel ezt elintéztük.
Amint beléptem a fürdőszobába, nyílt az ajtó és belépett rajta Tinus.
-Viki? -kérdeztem.
-Itt van.
-De jó.. -mondtam majd a kilincshez nyúltam.
-Úgy volt hogy nem jön be senki. -kezdtem.
-A barátodra ez nem vonatkozik.
-Ugyanis?
-Ő a barátod? -kérdezte. -Azt nem mondtad hogy őt se. -tette fel a kezét.
-Bírlak.
-Én is. -mosolygott. Na ja. Ennyi volt. Csak hogy Tinus rám várt (vagy pontosan nem tudom hogy mit csinált) a fürdőszobában. Egyszercsak odahajol hozzám és megcsókol.
-Nálad van a telód? -kérdezte miközben ő kirakta a kagylóra az övét.
-Nem. Az ágyamnál van.
-Akkor jó. -mondta majd berántott a zuhany alá és megengedte a vizet. Úgy hogy ruhában voltunk.
-Szeretlek. -súgta halkan.
-Én is. -mondtam, de hirtelen benyitott valaki röhögve. Viki volt. Odafordultunk mindketten a zuhany alól, ő pedig égő vörös fejjel nézett ránk.
-Baszki, elfelejtettem hogy bent vagytok. Bocs tényleg. -ment ki. Hát ezt mindennek mondanám, csak kellemesnek nem. Ránéztem Tinusra aki csak megcsókolt szó nélkül.
-Tinus, én fázom. Gyere törülközzünk meg. -mondtam majd levettem a pólóm. Tinus csodálkozva figyelt. -Most mivan? A pólómat nem tudom megszárítani vele. -bújtam bele a törülközőbe.
-Őrült egy lány vagy. -mondta Tinus, majd levette a pólóját. -Nem veszed fel a pizsid? -kérdezte a pizsamámat fogva.
-Dee. Jó ötlet köszi. -mosolyogtam majd elvettem tőle a ruhám.
-Én inkább megyek. -szólt Tinus

Veled Együtt! Martinus ff.Where stories live. Discover now