7

40 2 4
                                    

Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 7
~ Avslørt del 1 ~

Bilde: Milla

Milla Pov: Blikket mitt faller på klokken som står på hyllen. 04.00. De fleste sover nå. Det er bare noen få våken og det er nattevaktene. Jeg kler på meg støvlene og hiver jakken over meg. Pistolen er festet til låret mitt og en bag er over skulderen i det jeg går ut av rommet. Jeg sniker meg til Vanessa sitt rom og med et nøkkelkort som jeg stjal mens jeg var oppe i kontrollrommet går jeg inn. Jeg vekker Vanessa som ser på meg med et trøtt blikk. Hva faen har du gjort nå da? Spør hun idet jeg hiver henne flydressen hennes.

Jeg lover å forklare alt senere sier jeg mens vi sniker oss ned trappene til hangaren. Aner du hvor ulovlig dette er?! Spør hun mens hun åpner døren til hangaren. Ja ja, spar meg kjeftingen svarer jeg. Lysene i hangaren er av, men overvåkningskameraene er natt fokuserte. Bruk denne, Vanessa gi meg en lykt. Det forvirrer kameraene. Jeg tar lykten og vi springer forbi kasser på kasser med skarpt ladet våpen og bomber.

Vanessa åpner helikopter døren og hoper inn, mens jeg holder utkikk etter nattvakter. Rotorbladene starter å surre. Jeg springer bort å lukker døren til lasterommet, tar ut bensin slangen, løsner bremsene ifra hjulene og sikrer våpenet som er ombord så det ikke plutselig begynner fyre av skudd i hangaren. Selv hopper jeg inn i passasjersetet.

Helikopter Alfa 2 dere er ikke klarert for take off, vennligst oppgi grunn for take off sier en stemme i headsettet. Faen. Vanessa skrur av kommunikasjonen. Helikopter Alfa 2, dere er ikke klarert for take off, vennligst oppgi grunn til take off. Vanessa ignorer det og helikopteret blir heiset opp mot rullebanen. Vennligst oppgi grunn ellers vil dere bli skutt ned, dette er siste advarsel. Vanessa griper tak i spakene. Hvis jeg skal lette, forlanger jeg å få vite alt! Absolutt alt! Sier Vanessa
Jeg nikker. Okay...du skal få vite hvorfor OND virkelig er etter meg.

Tiden for løgner er over.
I hvertfall mellom Milla og Vanessa.
Bare før å få oppklart en ting for dere. Milla har ikke fortalt Den Stake arm, altså Four,
Vanessa og resten av gjengen at hun er den alle er ute etter.
At hun er pasient Null og at det er hun Ava Paige og OND er ute etter.

I neste kapittel får Vanessa vite alt.
Og Four sender ut soldater for å finne Milla og Vanessa.

Vote & Kommenter
M.S

Ghost Rockers - The Kill CodeWhere stories live. Discover now