Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 15
~ T-Minus ~Bilde: Bildet
Video: Tomorrow We Fight - Tommee Profitt, SvrcinaMilla Pov: Let etter en klokke eller en nedtelling sier Four sin stemme. Jeg kan høre at den har et snev av panikk i seg. Alle løper i forskjellige retninger. Jeg løper selv opp noen trapper for å finne en eller annen klokke. Jeg kan kjenne at jeg blir nervøs bare av å se på raketten. Her! Roper en stemme. Jeg løper mot den. Det var Jacob. Han står foran et slags kontrollpanel. Kan noen av dere se en av knapp? Spør jeg og ser på kontrollpanelet som er fullt av forskjellige typer knapper og i forskjellige farger. Ne-Four blir avbrutt av lyden av en bil. Alle får store øyne. Gjem dere! Sier Four. Vi alle springer for å gjemme oss. Jeg hopper bak en kasse idet døren blir lukket opp.
Hvorfor er døren ulåst?! Glefser en stemme. Janson. Jeg vet ikke, Sir...kanskje noen rovdyr kom seg inn? Sier eller mer spør en skjelvende stemme. Uansett, pass på at den er låst til vi drar sier Janson og jeg kan høre at han går innover i rommet, opp trappene og stopper nesten like ved hvor jeg står. Hvor lang tid før vi kan starte nedtellingen? Janson sin stemme inneholder utålmodighet. Gi meg ti minutter sier den samme mannen ifra i sta. Mannen går bort til kontrollpanelet og begynner å taste på en rekke knapper. Imens tar Janson opp noe ifra lommen og ser på det. Ugh...de er jo like stygge som datteren mumler han å kaster hva enn han holder på bakken. Jeg rynker brynene. På det harde betong gulvet ligger det et bilde. Jeg kan ikke se hva som er på bildet.
Alt klart! Sier plutselig mannen. Hvor lang tid? Spør Janson. Nedtellingen har startet, det et t-minus 3 dager til raketten er klar for lift off sier mannen. Bra, la oss komme oss vekk ifra dette stedet..! Kommanderer Janson. Jeg kan høre at de går ned trappen, døren blir åpnet og bilen kjørerJeg kravler ut av gjemmestedet mitt og tar opp bildet. Jeg gisper. Det bildet. Fire blåe øyne ser på meg. Damen på bildet har blondt hår og en rød skinn jakke. Mens mannen har mørke blondt hår og brun skinnjakke på seg. Den samme røde skinnjakka har jeg i Den Strake Arm's base. Den ligger under sengen min. Det var noe som hadde ligget på loftet i DAM komplekset. Noe som jeg ikke ante hvor kom fra, noe som jeg trodde Melissa hadde. Jeg kan kjenne tårene presse på. Jeg snur bildet rundt.
~EMMA OG LIAM SANTIAGO ~
1994Jeg kan ikke tro det. Personene i bildet er virkelig foreldrene mine. Jeg lener hodet mitt mot betong veggen og lar tårene falle.
Og der er kapittel 15 ferdig!
Nå har Milla, Four, Vanessa og Jacob funnet raketten og hvor lang tid de har på å stoppe den.
3 dager.
I neste kapittel vil Milla få vite sannheten om foreldrene hennes og hun finner moren sin jakke.
Mens Jonas planlegger å bryte seg ut.Vote & Kommenter
Xoxoxo
MS
STAI LEGGENDO
Ghost Rockers - The Kill Code
FanfictionBok 5 i Ghost Rockers serien Et valg •En knapp •En Framtid Det har gått ett år siden Milla Santiago ble reddet fra OND. Hun ble reddet av motstandsbevegelsen, Den Strake Arm, som gjør alt de kan for å stoppe OND. En.Gang.For.Alle. Milla vil redde G...