11

55 3 6
                                    

Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 11
~ Smerte ~

Bilde: Jonas

Milla Pov: Det var et høyt bang idet jeg trykket på avtrekkeren. I samme sekund hadde jeg lukket øynene. Jeg hørte et smerte skrik. Mer nøyaktig. Ava Paige sitt smerteskrik. Det ene øyet mitt åpnet seg å jeg kunne se Ava Paige ligge på bakken med masse OND soldater rundt seg. Det var som om alt gikk i saktefilm, øynene mine møter av OND vaktene's. Han tar et grep om batongen sin og begynner å gå mot meg. Det er da kroppen min reagerer. Jeg løfter meg opp av den harde overflaten, blikket mitt forlater aldri vakten's, også legger jeg på sprang. TA HENNE! brøler Mr.Janson sin stemme. Jeg hadde nesten helt glemt at han var der. Jeg hører tunge soldat-sko som løper etter meg.

Men det som jeg trodde skulle være en lang jakt, ble kort når jeg plutselig blir slengt i bakken av en person. Jeg ruller rundt å ender opp nederst. Noen øyne som jeg hater over alt på jord. Alec Santiago også kjent som broren min. Jeg prøver å komme meg vekk men han fanger armene mine å tvinger dem ned ved sidene mine. Hjertet mitt hamrer i brystet mitt. Alec sine mørke øyne borrer seg inn i mine. Hallo, Milla - Alec sin stemme har ikke forandret seg noe på det siste året. Jeg sier ingenting. Bare ser på ham med sinte øyne. Alec hopper av meg, tvinger meg opp ifra og en pistol blir plutselig presset inn i siden min. Munnen hans kommer farlig nært øret mitt. Begynn å gå! hveser han inn i øret mitt. Jeg knytter neven. Ønsker ikke å bli skutt for andre gang. Med tanke på at jeg nesten døde sist gang begynner jeg å gå med Alec sin pistol presset i siden min.

Ingens Pov: Det er så varmt. Heten får Jonas til å ville besvime. Det er så vidt tilgang på vann, og mat får de bare etter den 12 timers lange arbeidsdagen uten pauser. Jonas ser plutselig en jente falle om på bakken ved siden av ham. Han går bort til henne og prøver å vekke henne. Men det nytter ikke. Hun er bevisstløs. En av vaktene dytter Jonas hardt vekk og klapper til jenta. Jenta sine øyne flyr åpen. Fortsett å jobb! Glefser vakten mot Jonas mens han gir jenta et lite beger med vann så hun ikke kollapser igjen. Jonas fortsetter med å hakke ut steinbiter ifra hullet han jobber på.

Det er blitt langt på kvelds når de endelig kan legge utstyret tilbake i skapene. Jonas sine muskler verker og han lengter etter søvn. Men vet at han ikke kan sove før testene har blitt gjort. De veldig smertefulle testene. Jonas blir eskortert av vakter til sykestuen. Han blir spent fast til en stol. En dame med blondt hår og bare hvite klær kommer inn. Det er ikke legen som han ser hver dag. Hvem er du? Jonas sin stemme er hes etter for lite bruk. Damen setter seg i en skinnstol som står foran ham.
Hallo Jonas sier hun med en skarp stemme.
Hvem er du? Kan Jonas høre seg selv spørre
Mitt navn er Ava Paige..og jeg tror vi to kommer til å bli veldig gode venner sier hun og gir Jonas et ondt glis. Jonas ser på damen med et tomt blikk. Ava Paige nikker til en mann som står bak Jonas. Mannen tar av t-skjorten til Jonas sånn at han er i bar overkropp. Og fester noen elektroder på Jonas sitt nakne bryst.
Så...Jonas begynner Ava Paige. Hva er smerteterskelen din?
Jonas skal til å gi henne et forvirret blikk, skjønner ikke spørsmålet. Men så. En intens smerte dirrer gjennom hele kroppen hans. Munnen hans åpner seg og han slepper ut et høyt smerte skrik.

ARGHHHHH!!! Jonas sine smerteskrik kan bli hørt over hele basen. Skrikene om hjelp. Skrikene om at det skal slutte.
Jonas puster tungt og blod renner nedover haken hans ifra munnen idet de stopper maskinen for femte gang. Jonas vet at det ikke tar flere sekunder før en ny dose med smerte kommer.

Hva vet du om Milla Santiago? Ava sin stemme kan så vidt bli overhørt av lyden av pulserende smerte i hodet hans. Som jeg har sagt flere ganger sier Jonas og hoster opp blod. Jeg aner ikke hva mer dere vil vite,  jeg har fortalt dere alt!
Ava Paige lager en falsk sukke lyd etterfulgt av et glis. Feil svar, Jonas.
Maskinen blir skrudd på og på ny fyller Jonas sine smerteskrik rommet.

Å der er første kapittel i 2019 ferdig!
Ånei...Jonas blir torturert :(
Håper dere digget dette kapitelet

Vote & Kommenter
XOXOX
M.S
breedavenport2001 på insta, nye innlegg......

Ghost Rockers - The Kill CodeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora