Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 5
~ Patruljering med en twist ~Bilde: Milla
Video: Breathe Me - SiaJonas Pov: Jeg våkner av store smerter og må anstrenge meg for å ikke skrike. Jeg er tilbake i cellen. Det er kaldt. Vinteren har begynt å komme. Og hvis jeg ikke får noe tepper eller en massiv ovn inn her kommer jeg til å fryse i hjel. Jeg krøller meg sammen i en klump for å holde på varmen. Åh...Milla har du gitt oss opp?
Milla Pov: Klokken 08.00 presis står jeg sektor 8A på nivå 1. Four hadde gitt meg et nøkkelkort så jeg kom meg inn. Jeg ser Four komme gående mot meg. Han har to gevær over skulderen. Hans brune hår er stylet opp og jeg har lyst å rødme igjen. Men denne gangen greier jeg å kontrollere det. Klar? Spør han. Jeg nikker. Four gir meg det ene geværet, for beskyttelse. Og et svart armbånd hvor det står:
M.Santiago- 0124749
TPUJeg ser på Four med et spørsmålstegn i øynene. Hva står TPU for? Spør jeg. Det står for Tower Patrol Unit. Et bevis på hvem vi er og at de ikke begynner å skyte på oss sier han og smiler på slutten. Jeg nikker og fester armbåndet rundt den høyre skulderen. Geværet har jeg ladet i hånden. Klar? Spør han. Jeg nikker. Four går bort til en skjerm, taster inn noe og døren åpnes. Frisk luft treffer meg som en bølge og får meg til å gispe. Four smiler. Kom igjen, vi har patruljering å gjøre!
Det er helt forskjellig å gå ute på en plattform enn å se det fra et helikopter vindu. Jeg følger etter Four ned noen stål trapper til jeg endelig kan sette bena på bakken. Det er som om jeg er det første mennesket på månen. Vi begynner å gå langs gjerdet. Det er stille. Nesten for stille. Men jeg velger å bryte den stillheten. Jeg kan ikke dy meg. Så..sier jeg. I sidesynet ser jeg Four følge med. Hvorfor valgte du å opprette Den Strake Arm? Four stopper. Jeg kjenner nervøsiteten komme. Spurte jeg feil spørsmål? Sa jeg noe galt? Shit...
Four snur seg mot meg. Øynene hans ser inn i mine. Og han sier fire ord sommeråpent meg til å nesten falle i bakken. På grunn av deg. Jeg sender ham et forvirret blikk. Hva? Four begynner å gå igjen. Jeg følger etter. Jeg opprettet Den Strake Arm fordi jeg ønsker å gjøre en forskjell, jeg vil ikke være tilskuer til Ava Paige sine onde prosjekter begynner han. Jeg lytter, sier ikke et ord. Og når jeg hørte om et subjekt kalt Pasient Null som kunne bli brukt som et våpen grep jeg muligheten. Teamet mitt sporet deg opp og vi reddet deg avslutter han. Jeg tar et skritt tilbake. Tusen tanker flyr rundt i hodet mitt. Bruker dere meg?! Spør jeg. Milla, nei...vi-men jeg avbryter han. Ikke lyv! Dere bruker meg bare så dere kan få vite hva jeg vet om OND, Ava Paige og planene deres. Dere brydde dere ikke om meg, dere bryr dere bare om hva jeg vet! Glefser jeg og tar flere skritt tilbake.
Four går mot meg. Nei, Milla..vi reddet deg! Ikke på grunn av informasjonen du har. Men på grunn av at ingen, INGEN skal noen gang få lov til å være ett av de svina's forsøksobjekter igjen sier han og stemmen hans har et hint av sinne. Jeg vil to på det han sier men det gjør jeg ikke. Jeg er så lei av alle løgnene som jeg har blitt servert. Jeg begynner å gå med raske skritt tilbake mot basen. Milla kan jeg høre Four si etter meg men jeg vil ikke lytte. Det eneste jeg vil nå er å komme meg inn igjen, legge meg under min varme dyne og sove bort alt.
Jeg blir plutselig grepet i armen og dratt mot et hardt bryst. Mer nøyaktig, lederen av Den Strake Arm's bryst. Four. Pusten min er skjelven. Jeg ser opp og øynene våre møtes. Hør jeg vil ik- men jeg blir avbrutt av lepper på mine egne. Øynene mine blir store. Jeg prøver å stritte imot men han er altfor sterk så jeg velger heller å bare gi opp og nyte kysset. Jeg aner ikke hvor lenge det varer til vi lener oss ifra hverandre og pannene våre møtes. Jeg er rød i kinnene og pusten er rask.
Du aner ikke hvor lenge jeg har hatt lyst til å gjøre det sier han plutselig ut av det blå. Har du? Spør jeg. Ja, helt siden du kom inn har jeg hele tiden anstrengt meg for å ikke ta å kysse deg foran alle sammen. Jeg kan ikke tro det. Four, den ellers fryktløse lederen er forelsket i meg. Og kanskje jeg selv begynner å få følelser.
Vi patruljerer siste delen av området og går hånd i hånd tilbake til basen. Er det nå jeg skal si.....
In your face Chase Davenport?Da var kapittel 5 ferdig.
OOO....Fourilla kyssa....uuuuuu.
Og stakkars Jonas.I neste del sniker Milla seg inn i Den Strake Arm's kontrollrom og finner ut noe sjokkerende.
Vote & Kommenter
M.S
KAMU SEDANG MEMBACA
Ghost Rockers - The Kill Code
Fiksi PenggemarBok 5 i Ghost Rockers serien Et valg •En knapp •En Framtid Det har gått ett år siden Milla Santiago ble reddet fra OND. Hun ble reddet av motstandsbevegelsen, Den Strake Arm, som gjør alt de kan for å stoppe OND. En.Gang.For.Alle. Milla vil redde G...