Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 12
~ WCKD is GOOD ~Bilde: Milla Santiago
Milla Pov: Jeg prøver hele tiden å komme meg ut av Alec sitt grep om armen min. Men det harde objektet mot siden min er en farlig advarsel om jeg prøver med på noe. Med øynene i bakken blir jeg dratt i retning, mot hvor jeg for noen minutter siden prøvde å stikke av fra. Tusen scenarioer flyr rundt i hodet mitt. Kommer Ava Paige virkelig til å drepe meg? Nei...hun ville jo ha meg levende? Eller har alt det endret seg etter at jeg prøvde å stikke av. Og hva kommer til å skje med Ghost Rockers? Er de neste på Ava Paige sin drap's liste.
Jeg kjenner hjertet mitt begynne å dundre idet jeg ser Mr.Janson. Han ser meg. Øynene hans smalner seg. Jeg sender han bare et ganske så tomt blikk tilbake. Du kan slippe meg nå, jeg har ikke sjangs til å løpe uansett sier jeg til Alec. Du er smartere enn du ser ut som, så nei..jeg kommer ikke til å slippe deg er svaret hans og jeg må nesen sukke. Faen, det gikk den planen.
Jeg blir dratt til en bil, døren åpnes og jeg blir kastet inn. Inne i bilen, på motsatt side sitter den ene personen som jeg virkelig skulle ønske kunne falle utfor klippen og dø. Ava Paige sine blåe øyne ser på meg. Rasseriet mitt begynner å boble. Hallo, Milla sier hun med en veldig hakkede stemme. Huden hennes er misfarget, ikke like melkehvit som den var før. Hun har et stort plaster på magen. Jeg må nesten glise. Det at Ava er i smerte får meg til å bli glad.
Det går flere sekunder før Ava Paige bestemmer seg for å åpne munnen igjen. Jeg skal hilse fra Jonas sier hun og smilet hennes blir stort. I det ene øyeblikket sitter hun i setet og i det neste er hånden min rundt halsen hennes. Øynene mine er blitt mørke, mørke av sinne. Drep meg og du får aldri vite hvor dine kjære Ghost Rockers er sier hun. Hånden min slipper taket og jeg lener meg tilbake i setet og prøver alt jeg kan for å ikke virkelig ta knekken på henne.
Nå...vil du vite en hemmelighet? Spør Ava. Jeg stirrer på henne med et kaldt blikk. Eller mer et morderisk blikk. Du har rett i få vite om foreldrene dine/broren din, hvorfor de jobber for meg begynner hun. Jeg kan kjenne hendene bli klamme.
Men her er hemmeligheten. De personene som du trodde var foreldrene dine, Melissa og William Santiago er ikke de ekte foreldrene dine. Og de heter ikke engang Wiliam og Melissa, det var bare et dekke. Hjertet mitt har begynt å galoppere. Jeg liker virkelig ikke hvor dette fører. De heter egentlig Katharina og Jørgen.
Mens navnet på dine virkelige foreldre er: Emma og Liam Santiago. Tårer har begynt å forme seg i øynene mine. Dette kan ikke være sant. Det må være en sinnssyk spøk.Du lyver! Glefser jeg mot henne. Nei, det gjør jeg ikke...her. Hun gir meg en mappe. Jeg åpner den;
Navn: Milla Santiago
Adoptivforeldre: William og Melissa (Katharina og Jørgen) (ilive)
Foreldre: Emma & Liam Santiago (ilive)
Bror: Alec Santiago (ilive)Det eneste jeg kan høre er hjertet mitt som dundrer i brystet mitt. Under var det finger print bevis. Det var ikke falskt. Melissa og William var og har alltid løyet til meg. Og jeg har brukt flere år på å prøve å finne dem fortsetter Ava. Men de forblir borte. De skjuler seg veldig godt.
Jeg har en familie der ute, som lever. Som gjemmer seg for OND, men som lever. Jeg tar meg til hodet. Det er så mye. Plutselig blir bildøren åpnet, jeg blir grepet i armen og dratt ut av bilen og mot et helikopter som står ikke langt unna. Jeg klarer ikke å kjempe imot. Vet ikke om det er sjokket ifra å endelig få vite sannheten eller noe annet.
Jeg blir plassert i et sete, døren slamres igjen og helikopteret tar av. Hodet mitt treffer vinduet med et lite dunk. Hva skjer nå.....? Vil jeg dø? Hva kommer Ava Paige til å gjøre med meg? Hva faen skal jeg gjøre, nå som jeg vet at William og Melissa ikke er mine ekte foreldre?
Med alle disse spørsmålene i hodet kjenner jeg et stikk i armen og alt går i svart.......Åååååå!!!
Milla sine foreldre er ikke Milla sine foreldre....omg!
I neste del kommer en kjent men farlig person tilbake.
Neste del kommer snart.Xoxoxo
M.S
YOU ARE READING
Ghost Rockers - The Kill Code
FanfictionBok 5 i Ghost Rockers serien Et valg •En knapp •En Framtid Det har gått ett år siden Milla Santiago ble reddet fra OND. Hun ble reddet av motstandsbevegelsen, Den Strake Arm, som gjør alt de kan for å stoppe OND. En.Gang.For.Alle. Milla vil redde G...