Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 17
~ T-Minus 2 dager~Bilde: Milla sitt outfit
Video: Empires - RuelleMilla Pov: Jeg kler på meg (bilde) og går ut av rommet mitt. Nå er det på tide å snakke med de andre. Ikke bare om foreldrene mine, men om atombomba som OND har og hva vi skal gjøre.
Idet jeg går inn døren til kontrollrommet blir jeg møtt av veldig høylytte stemmer. Hva faen er det du snakker om!?Hører jeg en stemme glefse. Hun er ikke klar for å få vite det! Brøler en annen. Hun er ikke klar for hva da? Spør jeg og går mot dem så de kan se meg klart og tydelig. Ingenting begynner Jacob.
Fuck you, Jake...hun fortjener å vite det! Glefser Vanessa. Jeg hever et øyenbryn. Vite hva?
Jacob sukker. Javell...vi fant ut hvordan vi kanskje kan stoppe Ava Paige ifra å utløse sitt eksperimentelle middel sier han. Det er jo fantastiske nyheter! Sier jeg. Jacob rister på hodet. Nei..det er det ikke. Jeg ser på ham med et spørrende blikk. For at vi skal kunne stoppe OND ifra å skyte opp en atombombe, må vi få bomben til å eksplodere på stedet. Hva mener du? Spør jeg. Det jeg mener er at vi må få raketten til å eksplodere i siloen, ikke i lufta.Jeg måper. Vanessa rister på hodet. Gjør vi det kan vi forårsake ekstreme ødeleggelser på flere mil. Til og med ødelegge et kontinent, en verdens del! Sier hun. Okay...Jacob reiser seg. Værsågod, kjære søster fortell oss en bedre plan enn det! Sier han og ser på henne med et utfordrende blikk. Vanessa snur seg mot meg. Milla, hva tenker du? Spør hun. Jeg mener at vi kan....finne på en bedre Ide sier jeg. Vi har ikke tid til det! Sier Jacob, det er 1dag og 23 timer igjen til de sender opp raketten. Han peker mot en stor nedtellingsklokke som står på en av dataskjermene i kontrollrommet.
NEDTELLING TIL OND - RAKETTOPPSKYTNING
1 DAG 23 TIMER 40 MINUTTER 32 SEKUNDERJeg kan kjenne at jeg virkelig begynner å bli nervøs. Nervøs at OND skal «prøve» å redde verden når de var de som forårsaket helvete ifra starten av. De utløste viruset og nå skal de liksom prøve å fikse det. Ha. Spør du meg så tror jeg mer på Jacob sin ide. Det er bedre at noe blir ødelagt med at milioner overlever enn at vi sender opp noe som kan drepe milioner i håp om å redde milioner. Jeg ser på dem. Nå? Spør Vanessa. Hvem sin ide tror du er best...min eller den jøken som står ved siden av meg, hun peker på Jacob.
Jeg ser på dem.Jeg er enig med.....
Og der var kapittel 17 ferdig!
Beklager for at kapitlene er så korte. Men må ha dem så kort for å få presset alt sammen i tre kapitler til.
3 kapitler igjen....
Hvem tror dere Milla kommer til å være enig med?I neste del bestemmer Milla seg for hva de skal gjøre
og nå starter kampen mot klokken for å få stoppet OND.
Milla får en telefon ifra en person som hun trodde var død.Vote & Kommenter!
XOXOX
M.S
ESTÁS LEYENDO
Ghost Rockers - The Kill Code
FanficBok 5 i Ghost Rockers serien Et valg •En knapp •En Framtid Det har gått ett år siden Milla Santiago ble reddet fra OND. Hun ble reddet av motstandsbevegelsen, Den Strake Arm, som gjør alt de kan for å stoppe OND. En.Gang.For.Alle. Milla vil redde G...