1

66 3 6
                                    

Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 1
~ Den Strake Arm ~

Bilde: Den Strake Arm's Base
Video: Camp Rock 2 FIRE

Milla Santiago sine blåe øyne følger kulen, som fyker gjennom luften og treffer midtpunktet på målskiven som står 10 meter unna. Hun smiler for seg selv og lader om. Klar for å skyte neste skudd. Det er 2 uker siden bursdagen hennes. Hennes 19års dag var hun nødt til å feire med kun de hun har i den medium store basen. Det er første gang uten vennene sine og Milla kan ikke huske sist gang hun hadde et ordentlig bursdagsselskap med familien sin. Milla har vokst på det siste året hun har vært i campen til motstandsbevegelsen, den strake arm. Det har gått 11 måneder og 28 dager siden hun ble reddet ifra OND. 11 måneder og 28 dager siden hun sist så Ghost Rockers. Bestevennene sine.

På den tiden har Milla kommet seg etter skudd skaden og skadene som ble påført etter at en granat eksploderte og hun fikk granat fragmenter i kroppen. Etter en 8 timer lang operasjon, 1 uke i medisinsk koma og 7 uker på rehabilitering - ble hun sluppet ut av sykestuen. Det var en lettelse for henne når hun ble sluppet ut.

Milla Pov: Jeg legger fra meg pistolen og går ut av området til skytebanen. Basen er en gigantisk bygning, laget av betong og stein. Jeg har fått vite av en av mine overordnende, Jacob . At basen en gang for lenge siden var et lager for atomvåpen. Men siden da er det blitt omgjort til en base for Den Strake Arm. Basen er en del under bakken og en del over. Den har alt ifra: flere hundre rom, hangarer til fly, biler, ATV-er, tanks, basseng, skytebane, sykehus....alt man kan tenke seg.

Hver gang jeg skal komme meg ifra skytebanen og til rommet mitt må jeg gå forbi hans rom. Dere lurer vel sikkert på hvem jeg snakket om. Jeg snakker om lederen for Den Strake Arm. Four. Grunnen til at lederen heter Four, har jeg ingen anelse på. Men det er det jeg har fått vite. Rart at en persons navn er et nummer. Jeg har hørt om ham men aldri fysisk sett ham i basen. Det sies at han fryktløs å at han en gang var ett av Ava Paige sine test subjekter. Men greide å rømme, han opprettet Den Strake Arm og siden da har han jobbet med å knuse OND. En.Gang.For.Alle.

Jeg går nedover en gang, ned en trapp og gjennom enda en gang før jeg kommer til rommet mitt.

Milla S - 0124749

Står det på døren. Nummeret er adgansnummeret mitt. Hvis jeg skal ut av basen på en tidspunkt, er det nummeret som jeg må taste inn på et kontrollpanel, for å komme meg inn gjennom de store betong/bombe sikre dørene. Jeg taster inn en kode og døren låses opp. Jeg setter meg ned på sofaen inne i det ikke så store rommet. Ett år. Ett jævla år har jeg bodd her. I dette lille rommet i den store basen som huser ett tusen- soldater, ofre...alle som trenger tilflukt fra OND og de som er villige til å vie livet sitt i kampen mot OND. Jeg er en av dem.

Med et raskt kikk på klokken konstanterer jeg at det er tid for middag oppe i kantinen. Hos basen til Den Strake Arm har vi nivåer. Akkurat som hos OND. Bostedene er på nivå 6-8. Mens kantinen er på nivå 3. Jeg går ut av rommet og skal til å gå inn i heisen da noen barn plutselig løper forbi meg, jeg er uforberedt og derfor dytter de meg og jeg holder pusten. Klar for å treffe det harde betonggulvet. Men like før jeg treffer gulvet er det noen som tar tak i meg. Personen løfter meg på bena igjen og jeg løfter hodet mitt og skal til å si takk men når øynene mine møter personen's stopper jeg. To mørke, brune øyne ser inn i mine. Jeg prøver å snakke igjen men når jeg skal si noe faller blikket mitt på et navneskilt på den militære uniformen hans. Fire ord som får meg til å stivne.

F.O.U.R

Oh Shit...

Og der var første kapittel ferdig. Milla bor nå i det militære tilfluktsstedet til Den Strake Arm. Under bakken. Og hun har møtt på Den Strake Arm sin sjef..Four.

Håper dere digget dette kapittelet

M.S

Ghost Rockers - The Kill Codeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن