18

30 3 6
                                    

Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 18
~ T-Minus 24 Timer ~

Bilde: Ava Paige
Video: Heaven or Hell - Digital Daggers

Milla Pov: Jeg er enig med Jacob sier jeg. Vanessa måper. Jeg er enig i at det er bedre at den eksploderer i siloen og skalder noen tusen enn at den eksploderer i lufta og kan skade/drepe milioner. Vanessa gir både meg og Jacob et stygt blikk før hun stormer ut av rommet. Jeg sukker. Har du sett Four? Spør jeg Jacob for å komme på andre tanker. Han har dratt ut igjen for å sjekke ut siloen sa Jacob. Takk er det siste jeg sier før jeg går ut av rommet.

Den kalde høst luften er kald mot huden min. Hodet mitt svermer av tanker på OND og raketten. Plutselig ringer mobiltelefonen min. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde tatt den med. Ikke mange som kan ringe meg nå for å si det sånn. Jeg ser på displayet: UKJENT. Hm, hvem kan det være? Jeg trykker på SVAR knappen og tar telefonen inntil øret.
Hallo, Milla...stemmen får meg til å ville miste telefonen i bakken. Jeg griper fatt i den røde jakken sitt erme og legger den foran munnen for å ikke skrike at han skal gå å skyte seg selv. Hvordan i alle dager kan han være i live, sist gang jeg så ham lå han død inne på et metallbord hos OND. Hva er det du vill, Chase? Får jeg endelig ut.

Søtt kyss du gav meg for noen dager siden, må si jeg ble litt rørt...jeg stivner. Herregud. Farvel kysset når jeg trodde han var død. Hvord-men jeg får ikke ut flere ord. Det var overvåkningskameraer der, prinsesse svarer han før jeg i det hele tatt rekker å si noe tilbake. Fin jakke, er det den EKTE moren din sin eller? Sier Chase og legger trykk på ekte. Øyne mine blir store. Hvordan i faen vet han at jeg har den røde jakken på meg. Memindre...øynene mine flakker over den åpne plassen utfor muren.

Der står han. Med en svart skinnjakke, svarte bukser og et glis rundt leppene når øynene våre møtes.Jeg stivner helt. Min venstre hånd legger seg automatisk over pistolen som er festet til låret mitt. Chase ler en kald latter inn i telefonen. Kom igjen, Milla...du kan ikke skyte meg. Å Jasså?

Nå har raseriet tatt overhånd. Jeg hopper over kanten og lander på begge bena på bakken. En vakt stopper meg. Jeg legger hånden min på armen til vakten. Enten slipper du meg ut nå, ellers så kommer jeg til å kaste deg som en fille dukke også gå ut sier jeg. Javell Ma'am sier vakten og trykker på en knapp. Døren til gjerdet blir åpner og jeg ender opp i en spurt. En spurt mot Chase.

Jeg kaster meg over ham og setter meg på magen hans. Han er i sjokk. Hendene mine legger seg over halsen hans og jeg kan se at han strever med å få puste. Jeg løsnet grepet litt så han kan snakke. Fin gjenforening peser han og greier å få frem et smil. Jeg presser pistolen mot pannen hans. Fingeren på triggeren. Sinnet har forsvunnet. Det som er igjen er fortvilelse. Fortvilelse at jeg faktisk liker ham fremdeles. Det at jeg har følelser for ham.

Chase sine brune øyne ser inn i mine. Jeg svelger. Grepet om pistolen løsner. Chase sin hånd legger seg på kinnet mitt.
Hva faen er deg som skjer nå da!? Dette var ikke planen....vil du vite hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde? Spør han svakt. Stemmen hans er nesten som et visk. Jeg svarer ikke og de neste ordene som kommer ut av munnen hans får meg nesten til å besvime:

Jeg elsker deg, Milla Santiago......

OMGGGG , Chase elsker Milla....Yikes.
Snakk om love triangel
Milla + Chase + Four = Yikes

Er dere enige i Milla sin beslutning?
Neste kapittel kommer snart
Xoxoxo
M.S

Ghost Rockers - The Kill CodeWhere stories live. Discover now