9

40 3 5
                                    

Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 9
~ Falling ~

Bilde: Milla som henger utfor kanten
Video: Tsutey death - Avatar (Omg, æ høre den på repeat mens æ skriv å begynne snart å grine😩🤣)

Mila Pov: Jeg kan se Vanessa se på meg med skuffelse. Skuffet over at jeg ikke fortalte henne sannheten. Men hva faen skal jeg liksom si nå? Vi står ved gjerdet til en av OND sine bygninger. Gjør vi noe feil kan vi bli tatt, drept, torturert...you name it. Det er ikke tid til å ta den samtalen nå. Nå gjelder det å komme seg inn, finne Ghost Rockers og komme seg vekk.
Jeg kuttet opp gjerdet og vi var inne på fiendtlig territorium. Vanessa gav meg pistolen, jeg tok den og vi sprang tvers over den store åpne plassen. Det er et mirakel at vi i det hele tatt ikke ble tatt.
Jeg bruker et av de gamle kortene til OND. Heldigvis har de ikke byttet. Vanessa slo ned to vakter og vi sprang ned en korridor. Denne veien! Sier jeg og vi løper ned en trapp. Pass deg! Roper plutselig Vanessa. Jeg dukker idet en vakt holder på å slå meg ned med et batong. Jeg bruker mine sloss ferdigheter til å få vakten ned i bakken og slår ham bevisstløs med pistol håndtaket. Hvor er cellene? Spør Vanessa. Denne veien sier jeg og går inn en dør merket: ROM C3L.
Inne i rommet er det flere celler. Flere enn jeg kan telle. Vanessa går opp noen trapper og begynner øverst mens jeg løper ut døren for å lete dem et annet sted.

Jeg ser plutselig gjennom et stort glassvindu, en lab. I det jeg ser hva som er inne i laben kan jeg kjenne hjertet mitt stoppe. Inne i laben ligger Chase Davenport i bar overkropp på et metall bord, øynene hans er lukket. I armen har han en intravenøs som pumper inn noe i kroppen hans. En pose med noe blått væske henger i en krok over ham. Jeg bruker kortet til å få adgang til rommet og går med små skjelvende hender inn.

Når jeg går inn blir jeg truffet av en ganske sterk lukt. Jeg kan ikke identifisere lukten men den brenner i nesa. Nå som jeg er inne i rommet kan jeg se at den ikke bare er Chase som er der. På rekke og rad er det bord med personer på. Alle har den samme intravenøs stukket inn og den blåe vesken over dem. Hva er det som skjer nå? Jeg vet at han har oppført seg som en drittsekk overfor meg de siste dagene, men dette. Jeg legger tommelen min over håndleddet hans. Ingenting. Herregud. Chase! Jeg begynner å riste i ham. Ingenting. Jeg går bort til en jente med brunt hår, rister i henne også...ingenting.

Jeg kan kjenne panikken komme krypende. Vanessa er enda ikke tilbake ifra cellene. Dette tar for lang tid. For andre gang idag legger jeg tommelen min over håndleddet til Chase. Fortsatt ingenting. Han fortjener ikke dette. Plutselig hører jeg noe. Jeg må vekk herifra. Tårene presser på. Leppene mine treffer Chase's i et kjapt men betydningsfullt kyss. Jeg løper ut av laben med hjertet mitt knust.

Jeg finner dem ikke noe sted! Sier Vanessa når jeg ser at hun står utfor rommet hvor cellene var. Da må de være en annen plass. Men vi har ikke tid til dette nå, vi er nødt til å komme oss vekk Sier hun. Jeg nikker. Vi løper samme vei som når vi kom. Jo mere jeg løper, jo tyngre blir bena og hjertet mitt. Det gjør vondt å forlate Chase i den tilstanden han er i nå. Om han virkelig er død eller om det er enda et triks ifra Ava Paige.

(begynn å hør på sangen her, det gjør delen så mye bedre)

Plutselig blir jeg grepet tak i overarmen. MILLA! skriker Vanessa idet jeg ser en OND vakt gripe fatt i henne også. Jeg kan kjenne panikken komme mens jeg gjør alt for å komme meg vekk. Sparke, slå...alt. Jeg ser Vanessa bli dratt bort i en bil. SLIPP MEG DRITTSEKKER, MILLA! kan jeg høre Vanessa skrike. Jeg sparker vakten i skrittet og løper som vinden for få tak i Vanessa. Men det er for sent. Jeg kan se Vanessa bli kastet inn i en svart bil. VANESSA!! Skriker jeg av full hals. Jeg slår ned to vakter og greier å gripe fatt i den ene armen til Vanessa. Jeg kjenner noe skarpt mot skulderen. En nål. Jeg fortsetter å kjempe imot men kroppen min har begynt å stenge av. Jeg har begynt å miste følelsen i tærne. Jeg blir dratt ned i bakken. Bilen med Vanessa i kjører. Ufrivillige tårer begynner å trille nedover kinnene mine. Dette kan ikke skje. Nei...ikke igjen!
Det er som om alt jeg noen gang har følt kommer som en flodbølge over meg. Tristhet, sinne, raseri...jeg nekter å gå ned. Ikke uten en fight. Jeg bruker foten til å sparke personens ben under dem og får tak i pistolen dens. Jeg skyter vakten i låret og begynner å halte bort ifra dem. Men denne gangen nytter det ikke. Basen er plassert på kanten av et høyt fjell. Og jeg er på vei mot kanten....i sidesynet kan jeg se to vakter løpe mot meg. Jeg fortsetter å kravle bakover, uviten om at fjellkanten er bak meg.

I det ene øyeblikket kravler jeg bakover. Og i det neste henger jeg utfor kanten med den ene hånden klingende fast. Ta henne! Kan jeg høre idet jeg mister grepet. Munnen min håper seg i et skrik men ingenting kommer ut..Det siste jeg ser er Foreldrene mine, også blir alt mørkt.

Omg....det var smertefullt å skrive dette kapitelet.
Men det måtte skje.
Er Chase virkelig død?
Hva tror dere?

I neste kapittel våkner Milla og innser at hun nå er alene og må gjøre alt hun kan for å komme seg vekk ifra OND soldatene som jager henne og finne Ghost Rockers.

Vote & Kommenter
M.S

Ghost Rockers - The Kill CodeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt