Ghost Rockers - The Kill Code
Kapittel 14
~ Rakett!? ~Bilde: Raketten
Milla Pov: Det går noen timer før jeg endelig blir skrevet ut av sykestuen. Jeg vandrer gjennom korridoren, leter etter en person. Four. Jeg ser Vanessa komme gående i en høy hastighet forbi meg. Jeg tar tak i armen hennes. Hei, har du sett Four? Spør jeg. Jeg legger merke til at Vanessa har på seg våpen og beskyttelsesutstyr. Nei, jeg har ikke sett ham...unnskyld jeg må gå sier hun også nærmest løper hun ifra meg. Jeg legger merke til at hun ikke løper i retning kantinen men imot utgangsdøren. Jeg rynker brynene. Klokken er 11 på kvelden. Ingen har adgang til å gå ut da. Jeg har lyst å gå etter. Og det er nøyaktig det jeg gjør.
Jeg ser Four sette seg i førersetet i en stor svart bil med et lasteplan. Herregud...hva er det jeg driver meg. Jeg skulle jo egentlig være i et møte med en av mine offiserer men jaja fuck det. Dette er mye mer spennende. I det bilen starter, hopper jeg på lasteplanet og vi kjører ut av basen. Vi kjører forbi den store muren og inn i et skog holt. Hvor er det vi skal nå da?
Bilen stopper plutselig og jeg må holde meg fast for ikke å bli kastet fremover. Jeg ser at vi er ved en slags lagerbygning. Jeg ser bildørene bli åpnet. Jacob, Four og Vanessa går ut. Er du sikker på at det var en...du vet? Sier Vanessa. Jeg aner ikke sier Four. Men vi må allikavel sjekke det ut. Både Vanessa og Jacob nikker. Hva faen er det de snakker om? Jeg ser alle tre ta frem pistolene sine og går mot døren som fører inn til den enorme byggingen. Jeg føler selvsagt etter.
Four sparker opp døren og vi går inn. Jeg må gispe i sjokk. Foran meg står det en helt ekte rakett. En flere meter lang rakett som kan ødelegge hva enn OND vil. Uansett hva det er. Jeg kan kjenne bena mine bli tunge. Først det Ava Paige fortalte om foreldrene mine - som jeg fremdeles tenker på. Og nå dette. En...hva enn det er slags rakett.
Hva slags rakett er det? Spør Vanessa. I følge det som står på skjermen her borte, er det en levende atombombe sier Four og øynene hans faller på meg. Faen. Milla! Hva faen? Sier han. Jeg kommer frem fra gjemmestedet. Hei, folkens sier jeg og vinker et lite vink. Men Jacob og Vanessa bare stirrer på det gigantiske våpenet. Det samme gjør jeg.
OND har utviklet en atombombe...hva faen gjør vi nå?!
Og der var kapittel 14 ferdig!
Nå har de funnet atombomben.
I neste del prøver gjengen å finne ut hvordan de skal stoppe den og en nedtelling starter....Vote & Kommenter!
M.S
YOU ARE READING
Ghost Rockers - The Kill Code
FanfictionBok 5 i Ghost Rockers serien Et valg •En knapp •En Framtid Det har gått ett år siden Milla Santiago ble reddet fra OND. Hun ble reddet av motstandsbevegelsen, Den Strake Arm, som gjør alt de kan for å stoppe OND. En.Gang.For.Alle. Milla vil redde G...