Maia pov.
Fuck! The fuck with me!
Asta a fost primul gând al meu când m am vazut in minunata ipostază după o aventură de o noapte. Așa dimineata să tot ai nu?! Goală intr un apartament cu un blond sexy rău lângă mine ce doarme dus și la bustul gol.
Ma dau rapid jos din pat atentă la fiecare mișcare cu scopul de a nu face gălăgie și de a nu l trezi pe bunocul asta blond din somnul lui de frumusețe.
La fel de rapid ma imbrac cu hainele ce cu greu le am gasit prin camera asta uriașă.
Ma mai uit odata la blondul ce doarme dus. The fuck, cum poate arata asa bine?
Ies rapid din camera și am avut dreptate când am zis ca e apartament.
Iisuse, da frumos e aici, alb imaculat, mai bine zis, alb și negru.
Scutur rapid capul și imi i au lucrurile plecând cât mai repede până nu am și alte surprize în această dimineață.
Cu o zi în urma..
Ma trezesc dis de dimineață știind ca e vineri, deja vineri, in sfarsit wekeend.
Imi fac rapid rutina și imi i au hainele pe mine, cât mai lejere, pantaloni si geaca din piele neagra și bluza de mătase alba. Ies din camera și din mers imi i au un mar.
***
Jumătate de ora, juma de ora de stat in trafic. Fuck ce e cu aglomerația asta.
Presimt ca voi mai sta aici încă jumate de ora.
Cand observ ca masinile din fata mea incep sa se miste, efectiv strig de bucurie. Aleluia, Iisuse esti mare. iti multumesc pentru asta Doamne.
Intr un final, se pare ca am si eu parte de putin noroc pe ziua de azi. Se pare ca voi ajunge exact la timp la tribunal pentru divortul mamei. Stiu suna ciudat, dar nu, e vorba de tatal vitreg. Scumpul meu tata a murit acum 2 ani, din pacate intr un tragic accident de masina, dar in fine.
Ajunsa in fata tribunalului chiar mai devreme decat ma asteptam imi parchez rapid masina.
Intrand in cladirea uriasa ma indrept direct spre sala de judecata acolo unde stiu la sigur ca ma asteapta mama, si presupun ca si Alfred, tatal meu vitreg, in curand fost tata vitreg, alaturi de avocatul lui. Si se pare ca e exact asa cum am prezis. Chicotesc usor gandindu ma la presizerile mele si la faptul ca mereu se adeveresc, fapt pentru care sunt azi aici, mama nu m a ascultat deloc cand i am zis sa nu se casatoreasca cu Alfred caci casnicia asta nu va merge si se va ajunge la tribunal. Dar ma asculta ea vreodata, nu, nici gand. Iar acum suporta acest lucru.
Mama: Am crezut ca nu mai vi
Eu: Si sa te las balta ? Unde ar mai fi placerea sa vad ca scapi de asta intr un final
Alfred: Sa sti ca asta te aude si sunt chiar aici cu un nume chiar draga mea
Eu: Scuteste ma cu asta. Niciodata nu ti am fost draga si nici tu mie si stii bine asta
Mama: Maia, te rog, nu aici
Eu : De dragul tau tac acum mama, doar pentru tine
Mama: Multumesc draga mea
Eu: Hai sa terminam odată cu circul asta
De îndată ce ajunge intr un final și avocatul lui Alfred suntem chemați.
I ati adio de la căsnicia asta Alfred. Și tu și bufonul asta al tau de avocat veti pierde acest proces. Doar sunt Maia Adams, și tu ai uitat acest lucru.
***
-Decizia
Ne ridicăm cu toții în picioare și abia astept sa vad reacția de pe fata lui Alfred când va pierde acest proces.
-Prin urmare a dovezilor solide aduse de doamna Morgan, reprezentată de fiica ei, Maia Adams, le dau câștig de cauza.
Această căsătorie este anulată, prin urmare, sunteti divorțați.
Nu pot să nu afisez zambetul meu victorios când aud cele spuse de procuror. Doar am zis ca așa va fi. Pa-pa draga Alfred.
Iesim din sala și toată bucuria mea s a dus dracu când i am auzit vocea lui Alfred, doamne ce ma enerveaza asta.
Alfred: Ce sa zic, imi pare rau ca s a terminat așa draga mea sotie
Eu: Fosta soție pentru tine deșteptule
Alfred: Maia, te rog sa taci ca nu am vorbit cu tine
Eu: Tu sa taci Alfred, sunt avocata ei, am tot dreptul sa vorbesc în numele ei, pentru ca aici nu esti acasă, esti la tribunal și privind legea, pot vorbi pentru ea. Asa ca tu sa taci dracu Alfred
Alfred: Maia, mai lasa ma cu chestiile astea ale tale de copil protector. Doar vreau sa vorbesc cu soția mea, atât.
Eu: Fosta soție, și pentru tine e doamna Adams de acum, așa cum ai cunoscut o.
Mama: Scumpo, te rog, măcar tu, te rog
Eu: Ok mom, just for you I do this
Mama: Thanks very much my monkey
Spunandu i mamei ca am sa dau un telefon cât timp vorbesc ei, imi confirmă dintr o simplă mișcare a capului.
*Da Erica, ce e?
*Unde dracie iti ți telefonul?
*Am avut proces, doar ți am zis
*Divorțul mamei tale?
*Da. În sfârșit am scăpat de Alfred
*Ma bucur pentru voi. Deci uite încă un motiv sa sărbătorim diseara
*Celălalt ar fi?
*Logodna mea draga
*Felicitări draga mea. Ma bucur pentru tine
*Deci nu ai scuze sa nu vi
*Categoric că vin draga mea
După ce închei apelul cu draga mea Erica ma intorc înapoi la mama sa vad ce face și observ ca încă vorbesc.
Eu: Gata mama? Putem pleca?
Mama: Da scumpă mea, hai
Mama o i a înainte și vreau sa o urmez dar Alfred ma prinde de mână.
Eu: Ce mai e acum? Ce mai vrei?
Alfred: E numai vina ta, o sa platesti pentru asta, o sa vezi
Eu: Tu ma ameninti pe mine?!
Alfred: Da cine esti tu?! O sa mi platesti pentru ziua asta Adams, te asigur
Eu: Ma faci sa rad, vorbe goale
Imi da drumul la mâna și plec de acolo fără sa mai stau pe ganduri și când ajunge afara observ ca mama ma astepta la masina.
Mama: Ai planuri pentru diseara scumpo?
Eu: Da mama, ies cu Erica, sărbătorim
Mama: Ce anume draga mea?
Eu: Scaparea ta de afurisit si logodna ei
Mama: Cât ma bucur pentru ea, draga de ea, merită să fie fericita
Eu: Da, chiar merită draga de ea
Mama: Să o binecuvantezi și să o feliciti din partea mea
Eu: Sigur mama
Mai târziu...
Autor pov.
Cele două bune prietene petrec deja ore bune în club, iar în tot acest timp se revazuse cu Christian și Edward, care erau împreună cu Hunter în acel club.
Hunter o privea pe frumoasa blonda, care la rândul ei îl privea intens. Hunter păși spre ea, exact ca un prădător spre prada. Blonda tresare când îi simțise mâna pe talia ei.
Hunter îi soptise ușor și suav la ureche iar ea confirmase printr o mișcare a capului și Hunter o i a de mana mergând spre ieșirea clubului.
****
Ajunși in apartamentul lui Hunter, blonda ii simțise respirația tot mai aproape până când buzele celor doi se atinsese și formau un dulce sărut dar și pasional și sălbatic.
Ca un prădător înnăscut, Hunter scapă rapid de hainele lor și ajunsi în camera lui unde o aruncă pe blonda pe pat iar el deasupra ei sarutandu i gâtul și coborând până la pieptul ei bine dotat și coborase tot mai mult și noaptea lor devenise una fierbinte dar și fatidică.
CITEȘTI
One Night Stand
Teen FictionMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...