Mafia Hunter si surprizele ei

994 26 0
                                    

Maia pov.
Esti gata pentru a vedea iadul, aproape în fiecare zi? Esti gata să intri în lumea lui Dominic Hunter?

Eu: Sunt pregatita pentru orice, nu mi e frica de nimic, mai ales de aceasta lume a ta Hunter
Dominic: Atunci blondino, bun venit in iadul meu, sa vedem cat rezisti
Zicand asta imi face cu ochiul si zambind draceste imi intinde cana de ceai pe care mi l a sugerat acum cateva minute, cand aceasta discutie a noastra abia incepuse.
Dominic: Ai grija ca i fierbinte
Eu: Lasa ma sa ghicesc, precum iadul tau?
Auzind asta rade din nou cu acelasi zambet dracesc al lui.
Dominic: Mi a placut asta blondino, esti isteata si buna in draci, imi place
Eu: Ai sa mai vezi multe la mine, nici nu stii de ce e in stare avocata ta, blondule
Dupa cele rostite i au prima gura de ceai si sunt complet uimita dar si incantata de gustul asta divin al ceaiului pregatit chiar de el.
Ceai divin intr un iad. Hmm, ce antiteza armonioasa, as putea spune, chiar perfecta.
Eu: Sigur ai facut tu acest ceai?
Dominic: Doar ai fost de fata la pregatirea lui, nu mi spune ca te indoiesti acum de mine blondino
Eu: In niciun caz, nu am nicio urma de indoiala asupra ta, doar ca mi se parea prea bun pentru a fi pregatit de tine. Sincer, daca nu as fi fost de fata, nu as fi zis ca i facut de tine, blondule.
Dominic: Atunci de cine ai fi zis ca i facut ?
Eu: Matt
Dominic: Da, si el face ceaiuri bune. Pot spune ca, chiar el m a invatat acel mic detaliu al ceaiului
Eu: Si care ar fi acela ?
Dominic: Imi pare rau blondino, nu ti spun, e secretul fratilor Hunter
Eu: Stii, din tot comportamentul tau de până acum față de el imi dau seama că nu prea iti este drag, corectează ma dacă gresesc cumva.
Dominic: Drag imi e, că doar e frate miu, doar ca nu prea ne simpatizam reciproc
Eu: De ce?
Dominic: Am avut niște divergențe în trecut, și în afara de asta nu suport să mi se spuna ce să fac și cum să fac
Eu: Până la urmă e fratele tau, fie ca ți place sau nu. Și nici nu stii cat de norocos poti fi ca îl ai pe Matt ca frate. Te iubeste si iti vrea tot binele, vrea doar să te protejeze, stii foarte bine asta. Matt e un om foarte bun, nu ți dai seama ce comoara ai ca frate.
Zicând asta imi beau și ultima gura de ceai ca mai apoi să plec la ceilalți, părăsind micuta bucatarie în care am stat pret de câteva minute bune.
Ajunsa înapoi lângă ceilalți, dau de Matt care se uita puțin îngrijorat la mine.
Matt: Hei, esti bine Maia?
Eu: Da, de ce sa nu fiu?
Matt: Nu stiu, te vad așa, distrasă
Eu: Sunt bine Matt, mersi de grijă
Zâmbindu i sincer, imi întoarce fapta și auzim pași iar când imi întorc privirea îl revad pe blond ce se apropie de noi, însă cu o expresie facială schimbată.
Dominic: Putem începe odată?
Matt: Da ce esti așa grăbit, vrei banii cât mai repede?
Dominic: Nu banii sunt importanți
Matt: Atunci?
Dominic: Nu conteaza
Conversația e întrerupta de Chris, din câte am înțeles că așa îl cheamă.
Chris: Boss, avem o problemă, Alf.
Uitându mă din instinct la blond observ cum i se schimbă din nou expresia feței, de data asta devenind una serioasă dar și ușor nervoasa.
Uitându se la mine imi zice scurt înainte de a pleca.
Dominic: Rezolv repede, tu ramai cu Matt
Apoi se face nevăzut alături de Chris, iar eu rămânând cu Matt, singuri, și abia acum imi dau seama că nu i Ed.
Eu: Stai așa, unde i Ed?
Matt: S a dus acum câteva minute sa încarce marfa în mașini
Între timp..
Dominic pov.
Nervos părăsesc incaperea principală a sediului cu Chris în urma mea. Ma îndrept rapid spre scările din spate vrând sa termin rapid și cu ciudatul.
Eu: Asta mai lipsea, sa apara ciudatul
Chris: Boss, stai mai încet că nu fuge ala nicăieri boss
Eu: Suna l pe Ed și vezi cât mai are, apoi spune i sa i de a mesaj lui Matt când e gata, ca să plece.
Mi se conformeaza rapid și scot și eu la randul meu telefonul apelandu l pe Matt.
Eu: I a o pe blondina de acolo
Matt: De ce?
Eu: E Alfred aici
Matt: Și nu vrei ca cei doi sa se intersecteze, nu?
Eu: Cam da
Matt: Pentru ca Alfred ți a propus sa o faci sa dispara
Eu: Stai așa, tu de unde stii asta?
Matt: Chris
Uitându mă spre Chris cand Matt imi spune numele lui.
Ah, ce blond e Chris, mai blond ca mine
Eu: Stie și ea?
Matt: Nu, doar nu sunt atât de prost
Eu: Mersi Matt, din nou
Matt: Deci, plecam acum?
Eu: Iti va da Ed mesaj când e gata, apoi mergeti prin spate
Închid apelul și ajuns în fața clădirii îl văd pe ciudatul ala de Alfred.
Alfred: Ai apărut și tu in sfarsit
Eu: Zi rapid ce vrei și dispari
În schimb, el nu zice nimic și imi întinde o foaie pe care o i au imediat. Citind o, imi dau seama că e titularizarea pentru toate bunurile sale.
Așa deci, ciudatul s a ținut de cuvânt
Eu: Iti voi da răspunsul de îndată ce mi termin treburile mele mai importante
Alfred: Cum ar fi marfa de aici?
Uitându mă uimit la el când aud cele spuse dar imi revin rapid la seriozitate
De unde știe ciudatul asta de transport?
Eu: Hai marș ciudatule
Pleacă râzând și de îndată mă întorc în clădire dând de Chris, care se uita confuz la mine.
Eu: Unde i Ed?
Chris: La masina, cu marfa, de ce?
Eu: Hai la el
Plecam rapid în spate unde știm că Ed încarca marfa și când ajungem îl vedem terminând și mă calmez când vad marfa pusă toată în mașină.
Chris: Boss ce ai?
Eu: De unde dracu știa ciudatul ala de Alfred de transportul de azi?
Amândoi se uita uimiți la mine neștiind ce sa zică.
Ed: Boss, te asigur că marfa i toată, sigură și la locul ei în mașină
Chris: Boss da ce a zis ciudatul?
Eu: I am zis sa plece că am treaba iar el a pomenit de marfa de aici
Ed: Poate se referea la alta marfa
Chris: Da ce marfa ar mai fi aici, azi?
Auzindu l pe Chris instinctiv mă gândesc prima dată la blondina, știind că ea e singura marfa care îl interesează pe ciudatul ala de Alfred.
Eu: Ed, i ai dat mesaj lui Matt?
Ed: Nu boss
Eu: De ce nu?
Ed: Abia ce am terminat de încărcat marfa
Îl sun pe Matt dar nu mi răspunde, asa ca mă întorc în clădire spre ei, spre ea.
Maia pov.
Eu: M am plictisit Matt, unde sunt toți?
Matt: S au dus sa pregătească marfa
Eu: Atât de mult durează?
Dar nu apuca sa mi răspundă căci se aude un foc de armă ce mă face sa tresar iar pe Matt sa se panicheze.
Eu: Ce a fost asta ?
Matt: Nu stiu, ma duc sa verific. Orice s ar intampla ramai aici, sa nu cumva sa te gandesti sa iesi
Afirm printr o miscare rapida a capului iar el isi scoate pistolul si iese din incapere, lasandu ma singura.
Cateva minute bune se face liniste ceea ce ma enerveaza, nestiind ce se intampla.
Plimbandu ma de colo-n colo prin incapere si nu stiu ce sa fac, daca sa ies sa verific sau sa raman asa cum i am promis lui Matt, dar aleg a doua varianta bazandu ma pe el si pe faptul ca va fi bine.
Decid sa ma indrept spre micuta bucatarie si gasesc cana de ceai a lui Dominic ramasa langa a mea.
Din instict i au cana lui fara sa mi dau seama si imi pun ceai in ea.
In schimb realizez acest lucru cand ii aud vocea blondului spunandu mi asta razand usor de neatentia mea.
Dominic: Se pare ca mi ai dus lipsa din moment ce bei ceai facut de mine in cana mea
Si ceva tipic lui, zambeste cu acel zambet dracesc, a o mia oara pe ziua de azi, cred, căci le am pierdut numărul. Las cana pe masa si instinctiv mă îndrept spre el luandu l în brațe bucuroasă că totuși nu a pățit nimic.
La rândul său imi răspunde la îmbrățișare strângându mă bine parca bucuros și el de ceva anume, neștiut de mine.
Imi i a fața în palmele sale uitându se în ochii mei facandu mă și pe mine sa fac același lucru.
Ahh, acei ochi albaștri cu căpruiul ala, atât de diferiți de restul dar atât de speciali.
Dominic: Esti bine blondino?
Eu: Da, și se pare că și tu esti bine, din moment ce ai înviat, fără a da semne ca ai fi bine și încă în viața
Auzindu mi vorbele parca se linisteste dar și se amuza de afirmarea mea.
Dominic: Mereu renasc blondino
Și din nou același zâmbet dracesc, o sa i sterg zambetul ala de pe fata intr o zi.
Eu: Unde i Matt? L ai văzut?
Dominic: E bine, e la mașină, cu ceilalți
Mă i a de talie și plecam din bucatarie ieșind prin spatele încăperii, și nu mă pot gândi la nimic altceva decât la ce ar fi putut produce acel foc de armă.
Eu: Dominic, ce se întâmplă? Ce a fost cu focul ala de armă?
Se oprește brusc când imi aude întrebarea și se uita în ochii mei al naibii de serios.
Dominic: Totul va fi bine, un ciudat ce a vrut să mă sperie, hai sa mergem
Mă i a de mână înaintând și verificând zona asigurându se că e cale liberă.
Ne oprim însă când auzim din nou un foc de armă. Din instinct îl strâng mai bine de mână.
Liniștea asta, nu o suport deloc, parca ar fi liniștea din înaintea furtunii.
Eu: Dominic, ce i cu liniștea asta?
Dominic: Va fi bine. Ai încredere în mine blondino
Coborâm rapid pe scări și ajungem intr un final afara vazandu i și pe băieți.
Eu: Și acum?
Dominic: Acum mergem să terminam odată cu transportul
Indreptandu ne spre mașină îl revad pe Matt și zambeste când mă revede.
Ajunși lângă ei îi dau o palma ușoară lui Matt pentru ce a făcut adineauri.
Eu: Data viitoare când mă lasi singura amintește mi sa te bat din înainte
Matt: Da ce voiai sa fac? Sa te i au cu mine riscând sa patesti ceva?
Eu: Și dacă pateam ceva în timp ce am rămas singura? La asta nu te ai gândit? Matt pe bune, credeam ca esti mai destept decât frate tu
Dominic: Hei, sunt chiar aici blondino și te pot auzi chiar foarte bine să știi
Eu: Asa și? Doar am zis adevărul
Matt: Hai mai bine să mergem
Chris: Și cum ne mai impartim în mașină boss?
Dominic: Ed conduce fiindcă el știe unde sa mergem iar eu stau în fața și voi în spate. Blondina sta la mijloc pentru a fi mai în siguranță
Eu: Eu cred ca sunt destul de siguranță cu Matt alături
Dominic: Așa cum ai fost și când te a lăsat singura nu?
Eu: El e polițistul, tu ce esti, hă?
Dominic: Șeful, aici în lumea mea, eu conduc, și bine zis, fiind politist e în pericol, la fel cum poți fi și tu
Eu: Realizezi ca eu sunt în pericol de când am acceptat să ți fiu avocata și de când ai semnat tu contractul, nu?
Dominic: Și tu realizezi ca nu vei pati nimic atâta timp cât voi fi cu tine. Nu voi permite să patesti nimic blondino
Matt: Veniți azi blonzilor?
Îl auzim pe Matt strigând și abia acum ne dăm seama că el deja era în mașină.
Îi i au înainte blondului și mă urc pe locul meu, lângă Matt și Chris.
Tot drumul e unul linistit, iar liniște, cât pot sa urasc liniștea.
Cred ca mergem de câteva ore bune, uitându mă pe geam realizez ca nu stiu nici unde mergem.
Unde am fost și unde am ajuns, avocata unui mafiot, care se pare a fi frate su polițistului. Ce clienți am și eu, fix frații Hunter. Așa mi trebuie.
Trezită din ganduri de telefonul ce vibrează mă uit la mesaj și vad ca e de la mama, care mă anunțase cât mai am de lucru pentru a mă chema acasă la cina.
Bravo Maia, și tu ce i vei spune? Ca esti cu mafioții și un polițist? Ai baga o în sperieti de tot.
Adusă la realitate de ușa mașini ce se deschide și se închide la loc îl observ pe blond îndepărtându se alături de Ed. Iar eu rămân cu Matt și Chris.
Eu: Unde se duc?
Matt: Sa faca transportul
Imi îndrept privirea spre ei și observ toată operațiunea.
Înainte de a veni acei oameni care ar trebui să i a drogurile, blondul se uita înapoi, spre mașină, mai exact, la mine. Imi răsuna în minte vorbele blondului, Ai încredere în mine blondino, așa că asta și fac, inevitabil trebuie să am încredere în el. Totul va fi bine.
****
Au trecut două ore de la încheierea transportului, Matt s a întors la secție având treaba urgenta, iar acum sunt în masina blondului, bineînțeles cu el.
Eu: Ce ai de gând să faci cu banii?
Dominic: O să vezi, acolo mergem acum
Eu: Și unde mergem mai exact?
Dominic: Vei vedea când ajungem
Eu: Și mai avem mult?
Dominic: Imediat ajungem
Eu: De ce imi răspunzi la întrebări fără ca măcar să intrebi de ce tot intreb atâta și de ce sunt curioasă?
Dominic: Pur și simplu
Numai zice nimic si întoarce spre dreapta ajungând la un magazin alimentar. Mă dau jos din mașină înainte și Dominic iese în urma mea.
Eu: Ce facem aici?
Dominic: Luăm de mâncare, simplu
Eu: Și de ce ai mai vrut să vin cu tine?
Dominic: O să vezi de ce
Intram înăuntru și începem imediat cumpărăturile.
După alte două ore în care am luat absolut de toate și ne au mai rămas bani suficienți, si uita ca suntem din nou în mașină în drum spre un alt loc, știut doar de Dominic. În schimb, de data aceasta durează vreo 10 minute.
Observ ca acum am ajuns la un orfelinat.
Așa deci, acest Dominic Hunter, marele și puternicul mafiot e de fapt un om foarte sensibil și grijuliu chiar. Cine ar fi crezut. Aparențele inseala.
Dominic: Mergem blondino?
Încuviințez din cap și ne i a si aici vreo două ore. Acum suntem in mașină, pentru a treia oară, de data aceasta conducandu mă acasă.
Eu: Stii, e chiar foarte frumos ce ai facut azi Dominic. De cât timp faci asta? Și de ce ai vrut să o faci?
Dominic: De mai bine de un an, de când am realizat că viața asta uneori e de cacat
Eu: Ce ți s a intamplat?
Dominic: Prefer să nu vorbesc acum, mai bine afli când va fi momentul
Oprește și imi dau seama că am ajuns.
Eu: Stii, imi pare rau pentru faptul că am insinuat că ai fi mai prostuț. Imi pare rau pentru orice urmă de îndoială avută azi. Și chiar mă bucur ca iti sunt avocata, Matt avea dreptate, un om ca tine nu merită închisoare, esti un om foarte bun Dominic Hunter.
Dominic: Stii, nu regret absolut deloc ca am luat aceasta decizie. Matt avea dreptate, trebuia să fac ceva acum, până nu era prea târziu. Uite, trebuie să știi ceva
Eu: Ce anume?
Dominic: Un ciudat, Alfred a vrut să te fac să dispari, uite
Zice si imi da o foaie, care se pare că este o titularizare pentru niște bunuri.
Eu: Ce e cu asta?
Dominic: Asta i rasplata lui pentru mine, asta ar fi rasplata pentru moartea ta
Eu: Nu i semnat
Dominic: Pentru ca nici nu aveam de gând să fac așa ceva

One Night StandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum