Chris pov.
Intrat in apartamentul sefei nu o zaresc nicaieri si ma cuprinde panica imediat.
Iisuse, o să ma omoare boss dacă i se întâmplă ceva sefei
O caut împrejur, o strig de multe ori, caut în orice camera, ma uit chiar și pe geam in împrejurul clădirii și nimic.
Ajung mort, o să ma omoare boss, o să mor. Și nici nu am facut testamentul. Unde esti sefo, unde ai dispărut?!
Aoleu, nici nu vreau sa ma gandesc la faptul că poate a dispărut, asta mai lipsea. Să dispară sefa și eu să ajung mort, o sa ma omoare boss dacă află.
Si uite asa plimbandu ma de colo-colo cu mâinile prin par stresat, speriat, chiar îngrozit as spune, ma opresc când aud liftul și ma liniștesc brusc când o vad pe sefa.
Iisuse bine ca i bine, sunt prea tânăr ca să mor.
Fericit de faptul că nu a pățit nimic și ca nici eu nu voi pati nimic o i au în brațe brusc. Atât de brusc încât scapă plasele pe jos fiind uimită și confuză.
Maia pov.
Eu: Ăăă..Chris, ce se întâmplă?
Chris: Esti tu bine, asta se întâmplă
Eu: De ce nu as fi bine?
Chris: Nici nu stii cat m ai îngrozit ca nu te gaseam
Eu: Hai mai ca nu pateam nimic
Chris: E mai bine ca nu ai patit nimic, altfel eu eram pe cale să fiu mort.
Eu: Doar m am dus până la cumpărături, nu aveam ce să patesc
Chris: Pentru binele și viața mea, te rog eu mult sefa, numai pleca singura. Nu vreau sa mor acum, sunt prea tânăr
Eu: Bine bine, promit ca anunt
Văzându l pe Chris linistindu se imi dau seama că voi avea de discutat cu Dominic despre faptul că îl traumatizeaza pe Chris.
Chris: Da ce s cu cumpăraturile?
Eu: Pai ma gandesc sa fac o prajitura
Chris: Yami, ce?
Eu: Placinta cu dovleac. Am facut cand au plecat baietii, i a plăcut foarte mult lui Dominic și ma gandeam sa mai fac una.
Chris: Buna idee. Ajut cu ceva?
Eu: Nu, ma descurc, mersi draga Chris
Autor pov.
Ajunsă în bucătărie, Maia vrea să se apuce de gatit placinta. În schimb ceva o făcuse să se oprească brusc din tot ceea ce făcea. Tocmai primise un mesaj, nu știa de la cine e, era anonim. Dar contextul o făcuse să fie neliniștita, era agitată, avea o teama în ea.
Fugise înapoi in living și trecând fulgerător pe lângă Chris intra în camera ei de unde își scoate rapid geamantanul pregătindu l la fel de rapid.
Chris intrase la ea în camera și se uita confuz la ea neînțelegand ce face.
Chris: Ăăă..sefa..ce faci?
Maia: Trebuie să plec, trebuie să ajung rapid acolo
Chris: Acolo unde? Si cum să pleci singura?! Ai înnebunit?! Nu te las
Maia: Nu ți am cerut voie
Chris: Tot nu te las
Maia: Nu ma poti opri
Chris: Boss o să ma omoare dacă te las să pleci singura
Maia: Atunci vi cu mine
Chris: Și dacă află boss?
Maia: Ori vi cu mine și Dominic nu ți face nimic ca până la urmă doar ai grija de mine așa cum ți a zis, sau nu ma opresti și ma duc de una singură
Chris: Bine fie, mergem in Canada
Chris pov.
Iar acum uita ne în aeroport.
Iisuse, sper sa nu ma omoare boss când va afla. Asta mi a mai trebuit acum, plimbări prin țări.
Eu: Șefa, esti sigura?
Maia: Mai sigură ca oricând
Eu: Da totuși ce ți a venit așa deodată?
Dar se pare că aceasta întrebare a mea o făcuse sa se oprească brusc și sa se uite la mine nesigură.
Nesigură de ce anume? Aoleu, dacă și sefa e nesigură atunci chiar nu i de bine deloc
Eu: Sefa sigur e totul bine?
Maia: Da
Eu: Atunci de ce ne grăbim sa ajungem în Canada?
Maia pov.
Întrebarea lui ma face sa ma gandesc inevitabil la acel mesaj primit.Flashback
Tocmai imi las cumpărăturile pe masa și imi verific telefonul ce tocmai m a anunțat că am un mesaj.
Pret de câteva secunde rămân șocată de ceea ce citesc în acel mesaj.Scumpul Hunter e singur singurel. Și nici nu stie ce l așteaptă, cât pericol i se pregătește, iar tu nu esti cu el acolo. Imi pare tare rău ca nu ai sansa sa l mai vezi. Și cu siguranță nu va mai afla nimeni căci poate vei plânge și la piatra lui de mormânt.
Imediat ce citesc a mia oară mesajul îl sun pe Dominic de nenumărate ori și nu mi răspunde deloc. Ceea ce ma face sa ma panichez și sa l sun și pe Matt dar nici acesta nu mi raspunde.
CITEȘTI
One Night Stand
Teen FictionMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...