Maia pov.
Simțindu ma mai bine, ma ridic din pat și mi fac rutina zilnică mai bine dispusă decât în zilele anterioare.
Gandindu ma mai bine, Matt are dreptate și indiferent de acel copil cu Amy, ar trebui să i mai ofer o șansă lui Dominic. Până la urmă, noi doi avem un copil. Are nevoie de tatăl lui asa cum eu am nevoie de bărbatul iubit. Avem nevoie de el.
Și ca prin telepatie, telefonul meu suna și apelantul e tocmai Matt.
-Neata mamico, cum mai esti?
-Eu sunt bine. Și bebe la fel. Dar tu?
-Bine. Tocmai am vorbit cu Amelie. De așteaptă azi dacă poti la control
-Sigur. Apropo, Matt. Ma duci tu te rog? Stii ca masina mea inca i la reparații și nu pot aștepta după taxi
-Sigur. Ajung imediat. Apropo, ar trebui să vorbim despre ceva
-Anume?
-Iti voi zice când ajung. O să vină și Dominic
-De ce?
-Pentru ca are legătură cu voi doi
-Dacă cumva incerci să ne împaci...
-Nu. E treaba serioasă Maia
-Bine. Eu sunt acasă, nu plec nicăieri
-Bine. Venim imediat
-Bine. Apropo, poti trece te rog pe la magazin să mi iei niște fructe de pădure? Se pare că numai am
-Bine graviduto
-Mersi. Te iubesc Matt
-Și eu Maia. Și eu
Terminand de vorbit cu Matt nu pot să nu zambesc când mă gândesc la fructele de pădure ce vor ajunge.
Bine și la băieți. Da bebe vrea fructe.
Matt are dreptate, din nou, Dominic e tatăl lui bebe. Trebuie să fie și el la ecografii. Are și el dreptul de a și vedea copilul.
Asa ca pun mâna pe telefon și il sun pe Dominic, după mult timp.
-Hei
-Hei. Iub...Maia. Cum sunteti? Sper ca sunteti bine
-Da. Suntem bine. Cred ca ai vorbit cu Matt
-Da. Nu prea mi a spus multe
-Nici mie
-Da..asta i Matt
-Apropo. După toată chestia asta cu Matt. Vreau sa ma duc la control. Sa văd ce mai face bebe și cum mai e. Și ma gandeam să vi și tu. Poate ai vrea. Fiind și copilul tău Dominic
-Bine. O să mergem la Andrew
-Nu. Amelie. Ea mi a monitorizat sarcina până acum. Ar fi bine să mergem la ea.
-Ok. Atunci mergem la ea
Terminand conversația cu Dominic, imi mângâi burtica și zambesc neștiind de ce dar pur și simplu o fac.
O fac până sunt trezită din ganduri de soneria ușii și imi dau seama că e Matt, și posibil și cu Dominic.
Deschid ușa și de îndată ce baietii intra în casa, observ ca Matt mi a adus fructele de pădure. Și la vederea lor sar în sus de bucurie și imediat ce le lasa pe masa îi sar în brațe.
Matt: Ce graviduta fericită când isi vede mancarea
Eu: Cea pe care am așteptat o
Matt: Acum hai să trecem la treburi serioase
Eu: Ce e așa de important?
Matt: Tu și Dominic sunteti frați
Dominic: Ce?! Imposibil
Îi auzim imediat reacția lui Dominic, dar în schimb eu nu pot zice nimic. Sunt de a dreptul uimită și șocată.
Tremur toată și încerc să ma liniștesc dar nu pot.
Nu se poate asa ceva. Adică eu mi am iubit fratele până acum? Bărbatul pe care îl iubesc cel mai mult mi e frate? Și pe deasupra mai am și un copil cu el. Cu propriul frate?!
Închid ochii încercând să ma liniștesc și nu mi mai simt corpul.
Matt pov.
Maia închide ochii și o văd cum leșină și o prind repede în brațe.
Ies imediat pe ușa și plec direct la spital.
****
Minute bune au trecut și nu știm nimic dar sper sa fie bine. Doctorul iese si ne zice că sunt bine, atât ea cât si bebe. Dar va avea nevoie de sânge asa ca eu si Dominic donăm numai decât sânge.
La scurt timp apare si Amelie și îi spun și ei ce s a întâmplat.
Dominic: Putem vorbi puțin Matt?
Eu: Sigur
Dominic: Tu esti sigur că eu si Maia suntem frați?!
Eu: Uite aici analizele
Se uită peste analize și apoi zice:
Dominic: Da de unde până unde?
Eu: Amy a spus anumite lucruri și la început am crezut ca sunt minciuni. Mi a dat niște analize care au aratat la fel și m au pus pe ganduri și am zis sa repar aceste teste.
Dominic: Nu mi vine sa cred
Eu: Nici mie. Chiar nu mi vine a cred
Amelie ne striga și când ajungem lângă ea îl vedem și pe doctor, care ne dă peste cap toate lucrurile știute. Asa ca numai inteleg nimic.
-Se pare că domnul Dominic nu este frate cu pacienta. Domnul Matt este. Maia și Matt sunt frați de tata
Maia pov.
Deschid ochii și mi dau seama că sunt iar la spital dar îl am alături pe Matt. Care se pare că se uita altfel. Intr un alt mod la mine, nestiind de ce sau din ce motiv.
Eu: Ce se întâmplă iar?
Matt: Imi pare rau. Se pare că am fost dus de nas
Eu: Adică?
Matt: Amy mi a dat niște analize false și mi a dat niște bănuieli asa ca am repetat analizele. Dar se pare că sunt și alea false. Amy se pricepe la tot când are mită. M a păcălit.
Eu: Nu inteleg
Matt: Tu și Dominic nu sunteti frați
Eu: Atunci ce e asa rau?
Matt: Noi doi suntem frați.
Eu: Ce ?!
Matt: Suntem frați de tata
Eu: Numai inteleg nimic
Matt: Atunci lasa ma să ți explic
Și se uita la mine cum nu am crezut că se va uita vreodată. Cu niște ochi blânzi și atât de sinceri.
Matt: Imediat după ce am aflat că noi doi suntem frați am sunat o pe mama de nenumărate ori dar nimic. Tot ce știm cea noi doi, adică tu și eu, suntem frați de tata, iar eu și Dominic nu suntem frați deloc. Se pare că am crescut cu cineva pe care l am considerat fratele meu și am fost îndepărtat de adevărata mea sora. Poate dacă aș fi știut mai devreme. Dacă stiam toate astea. Poate era totul altfel. Și singurul lucru pe care îl regret e ca nu putem da timpul înapoi sa castigam tot ce am pierdut. De când te am cunoscut, te am iubit mai mult decât ca pe o prietenă. Mereu te am considerat sora mea, și se pare că, chiar esti. Nu aș vrea să se schimbe nimic între noi. O să fie ciudat de acum încolo dar sper ca vom ramane uniți.
Ma uit la el ascultând cu atenție fiecare cuvânt spus de el și nu mi vine a crede tot ce trăim noi toți.
Eu: Asa a fost să fie. Nici tu și nici eu, nimeni nu a greșit cu ceva. Mai bine mai târziu decât niciodată. Eu una cred ca sufletele noastre au știut încă de la început. Cred ca mereu a existat iubirea aia frățească
Matt: Vom afla totul. Iti promit
****
Și chiar vrea asta. Chiar se ține de promisiune. Asa ca acum suntem in fata casei mamei lui, doar mamei lui. Din moment ce nu primește răspuns, Matt întra cu forța în casa. Iar ce vedem ne lasa muți de uimire.To be continue...
CITEȘTI
One Night Stand
Teen FictionMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...