Maia pov.
Trezită cu greu, ma uit în jur și observ ca sunt în camera mea, acasă. Singura.
Ridicandu ma din pat, ma îndrept spre baie unde imi fac rapid rutina.
E prea liniște. Mult prea liniște. Nu mi place. E liniștea din inaintea furtunii.
I au telefonul căutând contactele lui Matt sau Chris, în timp ce ies din camera si pasesc spre living.
Se pare ca niciunul dintre ei nu mi raspunde, dar aud usa deschizandu se brsc. Atat de brusc incat tresar dar ma linistesc cand il vad pe Matt.
Eu: De ce nu mi raspunzi nici tu si nici Chris la telefon? Imi fac griji. Si de ce sunt acasa? Parca am zis destul de clar ca raman cu Dominic
Matt: Ai adormit si te am adus eu acasa iar Chris a ramas cu Dominic. Trebuia sa te odihnesti
Eu: Bun, acum ca m am odihnit hai sa mergem la ei
Matt: O mica problema. Se pare ca Dominic a disparut
Eu: Ce?! Nu se poate asa ceva
Imediat ce aud asta, trec ca fulgerul pe langa el si parasesc rapid casa si ma urc la volan dar sunt oprita de Matt care se pune in fata mea.
Eu: Ce crezi ca faci Matt?
Matt: Ce crezi tu ca faci? Unde credeai ca pleci singura?
Eu: Sa crezi tu ca stau degeaba cand Dominic a disparut
Matt: Nu am zis ca vei sta degeaba. Dar nu te las singura
Zambesc la spusele lui si ii fac semn sa intre si mi se conformeaza de indata. Ca mai apoi sa plecam direct spre spital
Ca si cum soarta nu mi zambeste deloc azi, mai prind si trafic infernal.
Dupa glomeratia de pe strazi ajungem intr un final in fata spitalului, dupa jumatate de ora.
Ies rapid din masina si pasesc grabita spre intrareea in spital dar sunt luata brusc pe sus si vad ca e Matt, cel care ma ridica.
Eu: Ce crezi ca faci?
Matt: La cum mergi nervoasa mi e sa nu ti rupi ceva, si plus de asta, asa ajungi si tu mai repede inautru
Eu: Tu insinuezi ca merg incet?
Matt: Nu insinuez nimic. Ci zic. Fata de mine mergi mai incet
Eu: Da bine ma, ca voi barbatii aveti pasul mai rapid decat noi
Rade si pentru acest fapt il lovesc usor. Ma pune jos de indata ce ajungem in fata salii de recuperare.
Intru rapid si raman pur si simplu blocata cand zaresc patul gol. Pat unde ar fi trebuit să fie Dominic.
Eu: Unde e?! Unde e Dominic?!
Chris: Șefa, calmează te
Eu: Sa ma calmez?! Cum sa ma calmez când Dominic nu e?! Cum?!
Matt: O sa l găsim
Eu: Trebuie să l găsim
Chris: Totul va fi bine șefa. Va fi bine
Eu: Cine? Cine ar face asta? Cine ar lua un om în comă? Cine?!
Autor pov.
Ce nu știa Maia era ca, chiar Amy, roscata ei apropiată era cea care l a îndepărtat pe bărbatul ei de lângă ea.
Acea Lilith roșcată ce era gata să distrugă această relație.
Eva îl căuta pe Adam, dar era ascuns intr un loc știut doar de Lilith.
De ce și pentru ce? Doar Lilith știa.
Iar în timp ce Maia își căuta bărbatul, acesta se trezește intr un final din coma, intr o cameră de spital dintr un hotel.
Se uita în jur și nu și dădea seama unde se află, dar mai ales unde e ea.
Blondina lui ce nu e langa el, neștiind de ce și unde e.
Auzea pași și spera ca e ea dar era doar roscata ce zâmbi la el când îl zărește treaz.
Amy: Buna dimineata dragul meu. Se pare că te ai trezit în sfârșit
Dominic: Unde sunt? Și unde e blondina mea? Unde mi e Maia?
Amy: Se pare că nu stii. Imi pare rau. Dar ati avut un accident, tu ai intrat în comă
Dominic: Și ea? Ea unde e? E bine?
Amy: Imi pare rau. Maia a murit. Nu a mai avut sanse
Auzind asta, Dominic era acaparat de frica, groază și durere.
Nu intelegea cum prea iubita lui blondina a putut pleca așa repede. Cum a putut să nu facă nimic pentru a o proteja. Se injura și se blestema ca nu era el în locul ei. Se blestema pentru faptul că nu a putut să o protejeze. Blestema ziua și accidentul.
Dar ce nu știa el era ca era mințit pe fata cu cel mai dureros lucru.
Amy, acea Lilith roscata, îl privea tristă căci nu îi plăcea să l vadă atat de trist. Deși nu i plăcea, stia ca nu era altă cale de a l avea. De a fi al ei.
Se apropie de el și il mangaie ușor și se apropie tot mai mult de el.
Profita de slăbiciunea lui pentru blondina lui și profita de acest moment, de vulnerabilitatea lui.
Îi atinge ușor și timid buzele cu ale lui, dar el și le îndepărta rapid.
Dominic: Să nu cumva să crezi ca am să mi trădez iubirea vietii
Amy: A murit. Trebuie să o uiti. Nu se mai întoarce
Dominic: Și cu toate astea, eu îi aparțin doar ei. Să ți între bine asta in cap roscato
Amy: Tie să ți între in cap ca al meu vei fi
Zise asta și se apropie de el, atât de mult încât îi injecta în corp drog.
Drog puternic ce îi provoca halucinații lui Dominic.
Acest lucru îi dădea șansă roșcatei să și ducă planul la următorul pas.
Se urca deasupra lui și își dădea ușor hainele jos, în fața lui, observând ca drogul își face efectul și avea acum un moment tandru cu Dominic.
Maia pov.
Eu: Unde poate fi? Unde i?!
Matt: Rămâi calma, îl vom găsi. Și în gaura de șarpe îl găsim
Eu: Dacă a pățit ceva mai grav? Cine știe unde e și în ce situație. Imi fac atâtea griji
Matt: Te cred. E normal. Îl iubesti
Zice și ma trage în brațele lui, oferindu mi o îmbrățișare ce e bine venită și atât de călduroasă. Exact ca una frățească. Un frate ce nu l am avut niciodată.
Matt: Hai să mergem la Chris, poate a mai aflat ceva
Zice și ma ridică de pe patul de spital și iesim din sală.
Indreptandu ne spre ieșirea din spital dam de Andrew.
Andrew: Unde mergeti?
Eu: Trebuie să l găsim pe Dominic. Poate a aflat Chris ceva
Andrew: Bine. Dar aveti grija. Mai ales tu Maia. Esti însărcinată, nu uita. Ai grija de copil
Eu: Bine
Autor pov.
În timp ce Maia și Matt se îndreptau spre Chris, Lilith cea roscata se pregătește pentru următoarea etapă a planului său. Filmuletul si pozele erau deja gata, in schimb trebuiau trimise la momentul potrivit.
In schimb, pana la acel moment trebuia sa faca ceva ca tot ce a planuit pana acum sa nu se naruie dintr o simpla greseala. Avea totul pus la punct asa ca nu si permitea sa esueze.
Cand Dominic dadu semne ca si revine din efectul drogului, roscata de Lilith parasise usor camera, lasand doar in urma ei un bilet, apoi se facuse nevazuta.
Dominic pov.
Trezit greoi ca dintr o betie ma uit in jur si observ ca sunt intr o camera necunoscuta mie. Dar mai ales fara blondina mea. Uitandu ma in jur, zaresc un bilet."Sper sa ne mai vedem dragul meu Hunter.
A ta roscata."
Incercand sa descifrez cuvintele, dar si posesoara scrisului, renunt cand nu gasesc vreun rost acestui bilet.
Ma ridic din pat si ma indrept spre usa iesind de aici.
Maia pov.
Eu: Chiar nimic nou? Nici cel mai mic detaliu? Indiciu, nimic?!
Chris: Din păcate nu șefa. Imi pare rau
Eu: E ok. Nu i vina ta
Vrând să mai zic ceva ma opresc când zăresc o silueta venind.
Uitandu ma mai bine imi dau seama că e Dominic al meu.
S a trezit, e bine și e aici.
Eu: Băieți. E aici. E bine. E chiar aici
Matt: Cine?
Eu: Dominic
Zic și ma îndepărtez de ei și fug spre el, sarindu i în brațe și ma tine strâns.
Eu: Te ai întors
Dominic: Mereu ma voi întoarce la tine
Eu: Esti bine?
Dominic: Sunt bine iubito
Eu: Unde ai fost?
Dominic: Nici eu nu stiu. M am trezit intr o cameră de hotel.
Eu: Nici cine te a răpit?
Dominic: Nu
Eu: Important e ca esti aici și esti bine
Dominic: Sunt acasă
Zice și ma saruta tandru pe buze și să fiu al naibii dacă nu mi a lipsit asta. Mi a lipsit tot ce ține de el.
Eu: Hai acasă
Imi zambeste și plecam acasă, alături de băieți, care bucurosi și ei de întoarcerea lui Dominic la noi.
CITEȘTI
One Night Stand
Teen FictionMaia Adams, avocata de succes. Are tot ce vrea, în schimb ea vrea răzbunare. Dominic Hunter, mafiot de temut. Nu îi lipsește nimic, în schimb el vrea mai mult. O petrecere și o aventură de o noapte. Curse, adrenalină, droguri și pericole. Totul s...